Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:10, 08.09.2020

Nielsen Romania: 66% dintre femei au dus dorul plimbarilor prin magazine

Pentru a afla ce s-a intamplat in perioada carantinei si cum vor evolua in continuare preocuparile de infrumusetare ale romancelor, Nielsen Romania a realizat un studiu in mediul urban, cu femei cu varste cuprinse…




11:00, 08.09.2020

Nielsen: Rutinele de înfrumusețate au ajutat femeile să treacă mai ușor peste perioada de izolare

Pandemia și restricțiile de deplasare au schimbat și preocupările de înfrumusețare ale femeilor din țara noastră. Iar majoritatea au declarată că au avut mai mult timp de îngrijire cât au lucrat de acasă. Nielsen…




16:22, 27.03.2020

Retail sales in Romania up by over one third from 23 February to 15 March (Nielsen analysis)

Romania recorded in the period between 23 February - 15 March an increase by 37.2 pct of the sales in retail, versus the same period of 2019, the most important leaps being recorded at the personal care products…




12:27, 06.11.2019

Gothaer Asigurări Reasigurări se alătură celor peste 200 de companii din comunitatea Globalworth

Globalworth, liderul pieței de clădiri de birouri din Europa Centrală și de Est, a semnat un contract de închiriere pentru Globalworth Plaza cu Gothaer Asigurări Reasigurări. Noul sediu Gothaer din București va…




18:15, 28.06.2018

Schimbare la conducerea RetailZoom

Începând cu luna iulie, Bogdana Gheorghe devine noul Director General al RetailZoom. Bogdana și echipa ei vor conduce procesul de lansare al noului portofoliu de produse și servicii RetailZoom. Bogdana a construit…




13:10, 02.07.2015

STUDIU: Reducerea TVA la alimente a dus la scăderea preţurilor cu 11%

După reducerea TVA, în primele două săptămâni din iunie, preţurile alimentelor au scăzut în medie cu 11%, iar volumul vânzărilor a crescut cu 17%, potrivit indicelului Price Monitor, realizat de Nielsen România.




12:25, 02.07.2015

Scăderea TVA la alimente a dus la o creștere cu 17% a numărului produselor vândute în primele 2 săptămâni din iunie (studiu)

Reducerea TVA la alimente la 9% a dus la o creștere cu 17% a numărului produselor vândute în primele două săptămâni din iunie, conform unui studiu al unei companii globale de management al performanței, remis,…




11:20, 20.02.2015

Legumele vrac, congelate, se vând mai bine decât cele ambalate

Vânzările de produse congelate ambalate au scăzut anul trecut – mult mai bine s-au vândut legumele vrac, congelate, spune Monica Roşu, Marketing Manager pe regiunea Balcanilor al Bonduelle, unul dintre cei mai…




13:57, 04.06.2014

Noile solutii pentru problemele de business, in dezbatere la Bucuresti

O serie de studii de caz despre research-ul utilizat pentru rezolvarea problemelor de business ale IMM-urilor vor fi aprofundate in cadrul Marketing Research Conference 2014. Evenimentul va avea loc pe 25 si 26…




12:54, 20.02.2014

Doar 15% dintre romani cred ca pot economisi suficient pentru a-si atinge scopurile propuse

Doar 15% dintre romani considera ca modul in care isi planifica resursele financiare in acest moment va fi de ajuns pentru a-si duce la indeplinire obiectivele, potrivit unui studiu publicat de compania de cercetare…




12:51, 20.02.2014

Doar 15% dintre romani cred ca pot economisi sificient pentru a-si atinge scopurile propuse

Doar 15% dintre romani considera ca modul in care isi planifica resursele financiare in acest moment va fi de ajuns pentru a-si duce la indeplinire obiectivele, potrivit unui studiu publicat de compania de cercetare…




21:03, 02.02.2014

25% din români pot acoperi doar cheltuielile de bază.

Peste un sfert din romani nu mai au bani dupa acoperirea cheltuielilor de baza, iar dintre persoanele care mai raman cu bani, 30% ii folosesc pentru plata datoriilor, 26% economisesc si 23% isi cumpara haine noi,…




14:51, 02.02.2014

Peste 25% dintre români nu mai au bani după cheltuielile de bază,iar dacă le rămân plătesc datoriile

Totodată, 19% aduc îmbunătăţiri locuinţei, 17% se distrează înafara casei, 16% merg în vacanţe şi concedii şi 13% achiziţionează produse tehnologice noi, potrivit sondajului global privind încrederea consumatorilor…




14:30, 02.02.2014

Peste 25% din români nu mai au bani după cheltuielile de bază. Dacă le rămân bani, îşi plătesc datoriile, economisesc sau îşi cumpără haine noi

Totodată, 19% aduc îmbunătăţiri locuinţei, 17% se distrează înafara casei, 16% merg în vacanţe şi concedii şi 13% achiziţionează produse tehnologice noi, potrivit sondajului global privind încrederea consumatorilor…




00:45, 04.12.2013

Cum s-au schimbat obiceiurile culinare ale consumatorilor din mediul urban

"In bucataria romanilor - de la raft in farfurie" este cel de-al zecelea raport de cercetare SMARK Research, realizat de Nielsen Romania. Cercetarea ofera coordonatele necesare observarii drumului parcurs de alimente…




14:12, 25.11.2013

O treime dintre români NU iau micul dejun. Cum s-au schimbat obiceiurile culinare în mediul urban

Unul dintre rolurile în care sunt alocaţi mai mult bărbaţii în bucătărie este acela de a tăia ceapa. De asemenea, s-a observat o implicare mai mare a bărbaţilor în bucătărie odată cu înaintarea în vârstă, potrivit…




13:18, 25.11.2013

O treime din români sunt prea ocupaţi pentru a lua micul dejun

Trei sferturi din consumatorii din mediul urban apreciază că mâncarea gătită în casă este mai sănătoasă decât cea cumpărată, iar 89% cumpără produse proaspete neprocesate şi doar 11% aleg semipreparate sau mâncare…




12:39, 25.11.2013

Obiceiurile culinare ale consumatorilor din mediul urban

Raportul „În bucătăria românilor – de la raft în farfurie”, realizat de Nielsen România, evidenţiază tendinţele în consumul alimentar şi aşteptările consumatorilor referitoare la produse.




07:50, 16.04.2013

Care este cel mai IEFTIN magazin din România. Peste 60% din veniturile românilor ajung în hipermarketuri

Atât în oraşele mari, cât şi în cele medii, Kaufland continuă să fie perceput de consumatorii români ca fiind magazinul cu cele mai mici preţuri, potrivit Nielsen România. Următoarele pe lista lanţurilor de retail…




10:58, 05.10.2012

Proiect online: Platformă digitală pentru promoţii

Bogdana Baltasiu(foto), fost client service manager la Nielsen România, cooptată în echipă Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, a lansat o platformă…




17:22, 04.06.2012

Reţeaua Info-Sănătate se transformă în agenţie de publicitate indoor în domeniul sănătăţii

Reţeaua Info-Sănătate are incepand cu luna Iunie 2012 o nouă identitate vizuală, precum şi un departament de măsurare a eficientei campaniilor de publicitate OOH – Indoor Advertising (audienţă, eficienţă, ROI),…




10:24, 30.04.2012

Niciun magazin fără promoție

E clar: clienții se arată mai dispuși să cumpere dacă li se promite în schimb o recompensă. Reducerea de preț este de departe mecanismul promoțional preferat de cumpărătorii români, urmat de “1+1 gratis” și de…




16:44, 07.10.2011

740 branduri isi disputa suprematia pentru Superbrands Romania. Afla aici ce prefera romanii

Superbrands Romania anunta incheierea fazei de cercetare in cadrul programului pentru 2011/12, 740 branduri fiind incluse in cercetare. Din acestea, 215 dintre sunt branduri romanesti. Cercetarea la nivelul consumatorilor…