Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

13:45, 26.10.2022

5 megatrenduri care conturează viitorul lumii

Cum răspunde Wilo, pionier în tehnologie, la cele mai mari provocări ale momentului Megatrendurile sunt procese globale care schimbă treptat lumea în care trăim, afectând toate nivelurile societății și influențând…




15:32, 29.11.2016

Raport PWC: România trebuie să îşi înnoiască dotările militare şi să mărească la 2 % din PIB bugetul pentru apărare pentru a face faţă provocărilor viitoare

Cele cinci mari tendinţe globale care îşi vor pune amprenta asupra viitorului planetei sunt: schimbarea raportului de putere economică globală, tendinţele demografice, accelerarea urbanizării, ascensiunea tehnologiei,…




07:33, 29.11.2016

Tendințele globale necesită înzestrarea militară pentru România

Cele 5 mari tendinţe globale care îşi vor pune amprenta asupra viitorului planetei sunt: schimbarea raportului de putere economică globală, tendinţele demografice, accelerarea urbanizării, ascensiunea tehnologiei,…




12:54, 28.11.2016

Lumea, condusa de megapolis. PwC: Urbanizarea excesiva va eroda puterea guvernelor nationale, iar cresterea populatiei va duce la revolte pentru resurse

Accelerarea urbanizarii poate insemna ca puterea agregata a megalopolisurilor va rivaliza cu cea a guvernelor nationale, arata concluziile raportului “Megatrends and their implications for Global Defense…




03:40, 19.10.2011

China nu dorește supremația mondială

Doris Naisbitt, directorul Institutului Naisbitt din Tianjin și coautoare a cărții „Megatrendurile chinezești: Cei opt stâlpi ai unei noi societăți”, crede că tot ceea ce își dorește China este recunoașterea...




23:50, 18.10.2011

Naisbitt: „China nu dorește supremația mondială!”

Doris Naisbitt, directorul Institutului Naisbitt din Tianjin și coautoare a cărții „Megatrendurile chinezești: Cei opt stâlpi ai unei noi societăți”, crede că tot ceea ce își dorește China este recunoașterea internațională.