Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

09:57, 21.08.2017

Psiholog Monica Bolocan: Provocările copilului cu ADHD (Deficit de Atenţie şi Hiperactivitate) şi ale familiei acestuia

Parintii se ingrijoreaza adesea, gandindu-se ca micutul lor are ADHD ("Attention Deficit and Hyperactivity Disorder"). In multe cazuri este vorba de un temperament vulcanic si de deficiente de educatie si disciplina…




14:09, 04.01.2016

Voia sa fie jurnalista, dar a fondat un business in comunicare. Afla povestea agentiei Caracteristic

Isi dorea sa fie jurnalista, dar a lucrat putin in acest domeniu, avand mai degraba experienta in vanzari si comunicare cu presa. Acest lucru a si determinat-o pe Mihaela Ganciu (30 de ani) ca in primavara anului…




22:59, 15.07.2015

Psiholog Monica Bolocan: Provocările copilului cu ADHD şi ale familiei

Parintii se ingrijoreaza adesea, gandindu-se ca micutul lor are ADHD ("Attention Deficit and Hyperactivity Disorder"). In multe cazuri este vorba de un temperament vulcanic si de deficiente de educatie si disciplina…




20:50, 04.06.2015

Piata de publicitate online, din 2007 pana in 2014: o triplare, dar este suficient?

Piata de publicitate online din Romania s-a triplat din 2007 pana in 2014, insa Romania ramane una dintre ultimele state din Uniune la nivelul advertising-ului online. Am realizat o scurta trecere in revista a…




00:05, 07.03.2015

2Parale: Eforturile noastre se vad in piata. Promovam jocul win-win-win

Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale. "Am fost fascinat sa vad…




00:03, 07.07.2014

Specializat - GAV are un nou Digital Strategist

Agentia româneasca independenta GAV si-a extins competentele în online prin alaturarea Arinei Udup în pozitia de Digital Strategist. Cu o experienta de 6 ani în digital sustinuti în cadrul Webstyler si Hyperactive,…




16:16, 20.06.2013

INTERVIU Mihai Tataru, SeniorHyper: Piata romaneasca de creatie si strategie in medii digitale se ridica la 7-8 milioane de euro. Ordonanta publicitatii…

​​Investitiile companiilor romanesti in creatie publicitara si strategie pentru comunicarea pe Internet s-au ridicat la 7-8 milioane de euro in 2012, echivalentul a circa 30% din bugetele de media alocate online-ului…




00:02, 03.12.2012

Specializat - HyperActive are un nou client: XTB Romania

Compania de brokeraj XTB a ales echipa HyperActive sa se ocupe de dezvoltarea proiectelor si managementul campaniilor sale online. HyperActive s-a detasat de celelalte 5 agentii care au participat la pitch, printr-o…




00:00, 16.07.2012

Specializat - Bugetele de publicitate alocate social media ar putea creste cu 50% in 2012

Valoarea totala a pietei locale de digital ar putea ajunge la 65 de milioane de euro în 2012, ceea ce înseamna o crestere cu 21% fata de anul anterior, conform celei de-a doua editii a studiului Digital FactBook…




21:32, 12.07.2012

Publicitatea online ajunge la 41,2 mil. euro, de patru ori mai mult fata de acum cinci ani

Bugetele pentru publicitate online ar putea ajunge anul acesta la circa 41,2 milioane de euro, de patru ori mai mult fata de 2007, conform estimarilor Hyperactive, una dintre cele mai mari agentii locale de marketing…




14:58, 10.07.2012

Vezi la cât ar putea ajunge piaţa de publicitate online în 2012

Valoarea totală a pieței locale de digital ar putea ajunge la 65 de milioane de euro în 2012, ceea ce înseamnă o creştere cu 21% faţă de anul anterior, potrivit celei de-a doua ediții a studiului Digital…




13:38, 10.07.2012

Comunicarea in medii digitale ar putea atrage pana la 65 de milioane de euro in 2012 - studiu HyperActive

Piata locala de comunicare in medii digitale ar putea creste pana la 65 de milioane de euro in 2012, cu 21% mai mult fata de 2011, iar social media va inregistra cea mai mare crestere a bugetelor atrase, de circa…




13:26, 10.07.2012

Publicitatea în mediul digital creşte. Până unde?

Valoarea totală a pieței locale de digital ar putea ajunge la 65 de milioane de euro în 2012, ceea ce înseamnă o creştere cu 21% faţă de anul anterior, conform celei de-a doua ediții a studiului Digital…




00:01, 25.06.2012

Specializat - HyperActive si Mobile Works au derulat o campanie pentru Stilago

HyperActive si Mobile Works au derulat o campanie promotionala prin SMS pentru Stilago, cel mai exclusivist magazin online de fashion din România. "Cautam în permanenta noi modalitati de a-i implica pe consumatori…




16:52, 24.04.2012

Vicepreşedintele IAB din SUA vine în România

IAB Romania a decis, in urma unui proces de vot care tine cont de standardele organizatiei la nivel mondial, juriul primei edtitii a IAB MIXX Awards. Astfel, componenta juriului, in care se regasesc atat agentii…




19:40, 19.03.2012

Pe scurt: Un nou group account director la V+O. Campanie Saatchi+Saatchi pentru Enel. Spectacol de interactiv de improvizatie pe Facebook

HyperActive extinde platforma "Fresh Comedy" printr-un spectacol interactiv de improvizatie, transmis lunar in direct pe Facebook. Agentia V+O Communication anunta un nou group acount director, in persoana Ioanei…




11:30, 30.11.2011

Cele mai bune proiecte online din România au fost premiate aseară, în cadrul Galei Internetics 2011

In cadrul Galei Internetics 2011, care a avut loc aseara, la Opera Nationala Bucuresti, au fost aplaudate cele mai bune proiecte din online-ul romanesc.Agentiile care au urcat pe scena sunt: Create Direct, Discovery…




19:00, 28.11.2011

Ionut Andrei, HyperActive: Romanii sunt verbali si colerici, functioneaza cel mai bine marketingul negativ

Piata de advertising din Romania nu este una extrem de educata, multe agentii concentrandu-se prea mult pe a face bani si mai putin pe continuitate pe termen lung. Doar circa 20% din proiecte sunt cu adevarat de…




00:00, 14.11.2011

Specializat - Lowe si HyperActive au lansat o campanie pentru Kinder Bueno

Lowe si HyperActive au lansat o campanie pentru Kinder Bueno, "Lasa-te în voia tentatiei si intra în jocul oglinzii magice", potrivit unui comunicat de presa.  Derulata pe parcursul a patru saptamâni, campania…




18:54, 04.10.2011

Initiative si HyperActive lanseaza pastila Think Fresh pe site-ul emisiunii X Factor

Initiative si HyperActive lanseaza, inspirati de prospetimea Tic Tac, pastila Think Fresh pe site-ul emisiunii X Factor. Campania continua succesul platformei online Fresh Comedy, sub umbrela conceptului freshness,…




18:40, 05.06.2011

Digital FactBook, HyperActive: Piata totala de digital din Romania - 36-38 milioane euro in 2010, 50 de milioane euro in 2011

Valoarea totala a pietei de digital marketing din Romania s-a ridicat, anul trecut, la 36-38 milioane de euro, estimeaza HyperActive, agentia de digital a grupului de comunicare Lowe. Aceasta ia in calcul, in evaluarea…




19:10, 02.06.2011

HyperActive: Piata de digital marketing va creste in 2011 pana la 50 mil. euro

Piata de digital marketing ar putea creste in 2011 cu circa 20% fata de anul precedent, pana la o valoare de aproximativ 50 milioane de euro. In aceasta suma intra veniturile din display, performance, creative…




14:52, 02.06.2011

Valoarea reală a pieţei de digital

Piaţa românească de publicitate online a atins, în 2010, 36-38 milioane euro, conform estimărilor Hyperactive, date astăzi cu ocazia lansării Digital FactBook. Cifra este aproape dublă de cea dată ieri de IAB şi…




11:36, 02.06.2011

​Digital FactBook, HypeActive: Piata totala de digital din Romania - 36-38 milioane euro in 2010, 50 de milioane euro in 2011

Valoarea totala a pietei de digital marketing din Romania s-a ridicat, anul trecut, la 36-38 milioane de euro, estimeaza HyperActive, agentia de digital a grupului de comunicare Lowe. Aceasta ia in calcul, in evaluarea…