Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

15:31, 12.07.2021

Studiu: Cum s-a schimbat comportamentul românilor cu privire la vacanțe în perioada pandemiei

Pandemia a schimbat obiceiurile de vacanță ale românilor din mediul urban, 2020 fiind anul vacanțelor mai rare, petrecute alături de familie și prieteni în locuri izolate din țară, conform unui nou studiu realizat…




15:15, 12.07.2021

STUDIU: Pandemia a schimbat obiceiurile de vacanţă ale românilor. Mai mult interes pentru destinațiile din țară

Pandemia a schimbat obiceiurile de vacanţă ale românilor din mediul urban, 2020 fiind anul vacanţelor mai rare, petrecute alături de familie şi prieteni în locuri izolate din ţară, conform unui nou studiu realizat…




14:30, 12.07.2021

Pandemia a schimbat obiceiurile de vacanţă ale românilor (studiu)

Pandemia a schimbat obiceiurile de vacanţă ale românilor din mediul urban, 2020 fiind anul vacanţelor mai rare, petrecute alături de familie şi prieteni în locuri izolate din ţară, conform unui nou studiu realizat…




08:00, 27.11.2020

Consumer Report: Televizorul este cel mai comun mediu pentru toate categoriile de consumatori

Starcom România lansează ediția 2020 a studiului Consumer Report, care analizează comportamentul consumatorilor români în materie de conținut online și offline, activități practicate, preferințe de cumpărare și…




19:38, 22.10.2015

Românii au decis! Simona Halep, cea mai plăcută persoană publică din România la ora actuală

 Jucătoarea de tenis Simona Halep este cea mai simpatizată persoană publică din România la ora actuală arată un studiu realizat recent, relatează Agerpres. Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor…




12:15, 29.01.2015

Cum ramai in mintea consumatorului?

Clientii sunt incurajati sa foloseasca sau sa cumpere produsul daca mesajul ar fi insotit de lumini, muzica sau mesaje audio, o experienta tactila sau de una olfactiva, potrivit studiilor recente. "In acelasi timp,…




21:00, 05.06.2014

56% dintre romanii din mediul urban spun ca nu se pot imagina fara televizor in casa

Starcom MediaVest a lansat cel de-al paisprezecelea infografic  parte din seria HumanGraphExperience – “Romanians: Multi-Screening Habits”. Concluziile infograficului surprind obiceiurile de consum media la nivelul…




15:39, 17.04.2014

Jumatate dintre "concursomanii" de pe Facebook, nu cumpara brandurile pe care le urmaresc

Aproape jumatate dintre concursomanii care urmaresc brand-urile pe Facebook nu au intentia de a le cumpara, preferand activarile care nu implica mult effort. Acestea sunt competitiile like&share fotografie + castig…




15:39, 05.02.2014

Vezi cele mai importante trenduri din Romania in 2014 INFOGRAFIC

Natalitatea va continua sa scada in Romania in acest an, in timp ce mai multi tineri se vor integra in campul muncii. Acestea sunt doar doua dintre trendurile locale ale anului 2014, identificate de Starcom. Starcom…




14:21, 27.08.2013

Cum se exprimă tinerii prin intermediul conținutului video în mediul online - Content Expresionistas | Infografic Starcom

Starcom MediaVest Group continuă seria HumanGraphExperience cu ediția nr. 7 - &"Content Expresionistas&" având ca obiectiv identificarea modului în care tinerii se exprimă prin intermediul conținutului…




10:40, 19.06.2013

Studiu: Facebook ne incită să cumpărăm cosmetice scumpe

De la generaţia cu cheia de gât la generaţia Paparazzi. Odată cu dezvoltarea tehnologiei şi a reţelelor sociale, tinerii, şi nu numai, devin foarte interesaţi de dezvoltarea brandului personal. Expunerea fiecărei…




10:02, 19.06.2013

Studiu: Facebook-ul ne incită să cumpărăm cosmetice scumpe

De la generaţia cu cheia de gât la generaţia Paparazzi. Odată cu dezvoltarea tehnologiei şi a reţelelor sociale, tinerii, şi nu numai, devin foarte interesaţi de dezvoltarea brandului personal. Expunerea fiecărei…




18:14, 13.03.2013

Modern Tech Mums: Search, Share, Connect sau cum folosesc mamele tehnologia pentru momentele speciale petrecute cu familia

Seria infograficelor HumanGraphExperience ale Starcom MediaVest Group continua cu un nou studiu si dedicat unui important segment de consumatori: mamele. Modern Tech Mums surprinde felul in care mamele folosesc…




11:40, 06.03.2013

97% dintre mame folosesc zilnic telefonul mobil

Un procent de  97% dintre  mame folosesc zilnic telefonul mobil, iar 67%, internetul, astfel că tehnlogia devine un aliat al lor pentru a crea noi ritualuri de familie, se arată în studiul  HumanGraphExperien cu…




17:42, 14.02.2013

Barbatii si berea, o legatura de durata. Cum se "consuma" lunar aceasta relatie si cat de social este consumul de bere. HumanGraphExperience

Un infografic marca Starcom Worldwide. Click AICI sa vezi infograficul marca Starcom Worldwide.




11:52, 13.02.2013

NFOGRAFIC Obiceiurile bărbaţilor români în ce priveşte consumul de bere

Bărbații pot fi văzuți mai des cu o bere în mână decât făcând reparații în casă, practicând sporturi sau citind o carte, arată HumanGraphExperience, lansat de Starcom MediaVest, parte a grupului Leo Burnett.




11:22, 13.02.2013

INFOGRAFIC Obiceiurile bărbaţilor români în ce priveşte consumul de bere

Bărbații pot fi văzuți mai des cu o bere în mână decât făcând reparații în casă, practicând sporturi sau citind o carte, arată HumanGraphExperience, lansat de Starcom MediaVest, parte a grupului Leo Burnett.