Customer Focus - Stiri si informatii despre Customer Focus | prima pagina Ultima actualizare: 09:46:40, 23.05.2024
09:50, 27.10.2014
Business B1 la zi: Românii, nemulțumiți de industria Telecom, Turism și Comerț (VIDEO)
Un sfert dintre consumatorii români declară că nu au primit niciodată un serviciu de calitate superioară, potrivit unui studiu de piață. Cele mai importante patru atribute ale unui serviciu de calitate superioară…
19:15, 23.10.2014
Peste 25% dintre romani nu au primit niciodata servicii de calitate
Romanii sunt, mai degraba, nemultumiti de calitatea serviciilor primite si, doar in ultima jumatate de an, jumatate dintre respondentii unui studiu sustin ca au renuntat la furnizorii neseriosi. Principalele domenii…
15:40, 23.10.2014
Un sfert dintre romani spun ca n-au primit niciodata un serviciu de calitate - Studiu
Un sfert dintre romani spun ca nu au primit niciodata un serviciu de calitate superioara, ale carui atribute principale sunt rapiditatea livrarii, politetea celui de la care este achizitionat, posibilitatea de…
12:40, 23.10.2014
Un sfert dintre romani nu au primit niciodata un serviciu de calitate
Un sfert dintre romani spun ca nu au primit niciodata un serviciu de calitate superioara, ale carui atribute principale sunt rapiditatea livrarii, politetea celui de la care este achizitionat, posibilitatea de…
12:00, 23.10.2014
Serviciile de calitate, absente din viața a 25% dintre români
Rapiditatea livrării, politeţea celui de la care este achiziţionat, posibilitatea de a alege din mai multe opţiuni şi beneficiile suplimentare, sunt aspecte despre care un sfert dintre români spun că nu au avut…