Corporate Office Solution - Stiri si informatii despre Corporate Office Solution | prima pagina Ultima actualizare: 22:46:32, 07.05.2024
17:35, 20.08.2020
Un nou parteneriat strategic între ATEN International și COS pentru a asigura soluții integrate de proiectare și amenajare de spații de birouri
ATEN International, lider mondial în soluții de conectivitate AV/IT și sisteme complete de administrare, anunță parteneriatul strategic pe care îl demarează alături de COS – Corporate Office Solutions, lider de…
14:01, 20.08.2020
Parteneriat strategic ATEN - COS pentru solutii integrate de proiectare si amenajare spatii de birouri
ATEN International, lider mondial în soluții de conectivitate AV/IT și sisteme complete de administrare, anunță parteneriatul strategic pe care îl demarează alături de COS – Corporate Office Solutions, lider de…
16:02, 12.09.2018
Primul showroom din vestul țării privind amenajarea spațiilor de birouri se deschide la Timișoara
Vrei un birou ca-n filme? Îl poți avea, cu ajutorul unor specialiști în domeniu. Pentru că au parte de o cerere tot mai mare din vestul României, cei de la Corporate Office Solution (COS) vor deschide un showroom…
23:15, 20.03.2018
Companiile, tot mai preocupate de bunastarea angajatilor in noile spatii de birouri
Piata solutiilor de birouri va inregistra o crestere moderata in 2018, cu un avans de aproximativ 7%, potrivit Corporate Office Solutions (COS) Romania. Aceasta va fi influentata, in special, de preocuparea companiilor…
11:16, 20.03.2018
COS România: Piața soluțiilor de birouri va crește cu 7% în acest an
Piața soluțiilor de birouri va înregistra o creștere moderată în 2018, cu un avans de aproximativ 7%, potrivit Corporate Office Solutions (COS) România, companie activă în servicii integrate pentru spații de birou,…
11:04, 20.03.2018
Raport: Piaţa soluţiilor de birouri va creşte cu 7% în acest an
Piaţa soluţiilor de birouri va înregistra o creştere de circa 7% în 2018, fiind susţinută de preocuparea companiilor pentru crearea spaţiului de lucru ideal pentru atragerea şi retenţia angajaţilor talentaţi, dar…
19:35, 09.06.2017
Nu rata cel mai important eveniment al specialistilor in Facility & Property Management
Facility & Property Management Conference va avea loc pe 15 iunie la JW Mariott Bucharest Grand Hotel si va reuni proprietari, chiriasi si specialisti in mentenanta si administrarea proprietatilor, sub tematica…
12:24, 19.04.2017
Un important eveniment de afaceri va avea loc la Iaşi la începutul săptămânii viitoare
„Evenimentul va aduce împreuna lideri din domeniu, reprezentanti ai companiilor din industrie care îsi desfasoara activitatea în domeniile serviciilor partajate, externalizarii proceselor de afaceri, externalizarii…
22:43, 18.04.2017
Portretul unui birou de vis: ce este, prin ce este caracterizat si cum arata spatiul de lucru ideal
Marile companii din Romania au inceput sa investeasca sume tot mai importante pentru a creste confortul angajatilor, in asa fel incat echipele angrenate in diferite proiecte sa isi desfasoare cat mai bine activitatea…
22:03, 06.12.2016
Steelcase: Romania nu mai este tara cu forta de munca ieftina, ca in urma cu 10-15 ani
Angajatii romani au ajuns la fel de performanti si de bine pregatiti precum cei din Occident, iar acest lucru a facut ca piata muncii din tara noastra sa se schimbe radical in ultimii 10-15 ani, ceea ce ne pune…
08:03, 19.06.2016
In vizita la Schneider Electric: un sediu in care conceptul "eco" se imbina in cel mai mic detaliu
vezi galeria Schneider Electric Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de solutii tehnologice la nivel global, a fost primul chirias al unuia dintre cele mai noi proiecte de birouri din zona Barbu Vacarescu…
11:33, 03.10.2014
COS mizează pe afaceri de 20 mil. euro în 2015
Corporate Office Solutions (COS), prezent pe segmentul de design interior și fit-out pentru spații de lucru, mizează anul viitor pe o cifră de afaceri de 20 milioane de euro, în creștere față de anul acesta, pe…
15:30, 21.07.2014
Catherine Gall, expert wellbeing: „Doar 11% dintre angajaţi sunt implicaţi în jobul lor”
Pentru a supravieţui, şi mai ales pentru a performa, companiile trebuie să facă tot ce le stă în putinţă pentru a se îngriji de starea de spirit a angajaţilor. Să îi motiveze, să le creeze un spaţiu unde să se…
09:15, 24.03.2014
Prima bibliotecă pentru companii din România are un mare succes în rândul angajaților
După doar 6 luni de la lansare, Bookster depășește pragul de 10.000 de cărți și articole împrumutate angajaților din companii precum Banca Transilvania, ING Bank, Vodafone România, Orange, EY România, Regina Maria,…
00:32, 13.06.2011
Cititorii Wall-Street.ro au votat: Vezi biroul lunii mai
Peste jumatate dintre cititorii care au raspuns sondajului Wall-Street.ro au votat compania Corporate Office Solutions (COS) ca avand cel mai apreciat BIROU DE COMPANIE in luna mai.