Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

11:24, 17.04.2013

Studiu: Companiile romanesti nu au habar care este rolul comunicarii in dezvoltarea afacerii

Mara Gojgar este managing partner in compania Confident Communications si coautor al studiului "Apetenta Antreprenorilor pentru Externalizarea Serviciilor de PR si Comunicare". Potrivit acestei lucrari, "60% dintre…




14:58, 15.04.2013

Antreprenorii români sunt dispuși să investească lunar între 1000 și 2500 euro în servicii de PR și comunicare

Taxa lunară de agenție pe care antreprenorii sunt dispuși să o plătească este de 1000 -2500 E (65%), 500 -1000 E (25%), 3000 - 4000 E (10%) conform studiului “Apetenţa antreprenorilor pentru externalizarea serviciilor…




13:00, 12.04.2013

Cât sunt DISPUŞI antreprenorii să PLĂTEASCĂ pentru promovare

Antreprenorii admit că principalul rol al relațiilor publice este acela de a crește notorietatea (45%), reputația și credibilitatea companiei (30%), dar puţini alocă un buget de promovare mai mare de 2.500 de euro,…




18:54, 24.02.2013

Confident Communications comunică pentru asiguratorul german SIGNAL IDUNA

SIGNAL IDUNA, unul dintre liderii pieței germane de asigurări de sănătate, de viață și de accidente, cu filială în România, intră în portofoliul Confident Communications începând cu luna februarie a acestui an.…