Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

13:20, 02.12.2014

Intrarom, Nuance şi VoiceWeb prezintă cele mai noi tendinţe în domeniul Serviciilor de relații cu clienții

Intrarom, subsidiara din România a companiei Intracom Telecom, a desfăşurat recent în Bucureşti cel de-al doilea Eveniment Anual dedicat îmbunătățirii continue a Serviciilor de Relatii cu Clienții, alături de Nuance…




20:12, 28.08.2014

La *222 de vei suna, cu un "robot" vei conversa

Operatorul Vodafone România introduce serviciul de recunoaştere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonaţii care apelează serviciul de Relaţii cu Clienţii la numărul *222. Clienţii îşi pot…




12:12, 28.08.2014

Vodafone Romania lansează serviciul de recunoaștere automată a vorbirii, pentru abonații care apelează *222

In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone introduce serviciul de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonatii care apeleaza serviciul de Relatii cu Clientii…




11:30, 28.08.2014

Abonatii Vodafone vor putea sa-si rosteasca direct solicitarea, fara a mai naviga intre optiuni, cand suna la serviciul de relatii cu clientii

Un sistem de recunoastere automata a vorbirii va permite abonatilor Vodafone care suna la Relatii cu Clientii la numarul *222  sa-si rosteasca direct solicitarea, fara a mai naviga intre diferite optiuni,…




10:42, 28.08.2014

Vodafone lanseaza serviciul de recunoastere automata a vorbirii pentru apelurile clientilor

In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone introduce serviciul de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonatii care apeleaza serviciul de relatii cu clientii…