Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Operatorul olandez KLM va oferi clienților din întreaga lume informații despre zboruri prin intermediul WhatsApp

Publicat:

KLM ofera clientilor sai informatii despre confirmarea rezervarii, notificari de check-in, imbarcare, actualizarea statusului de zbor si raspunde la intrebari in 10 limbi diferite direct , prin intermediul aplicatiei oficiale , in cadrul unui program pilot, a anunțat compania. Aplicaţia a fost pusă în funcţiune în câteva ţări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni. Prin contul de WhatsApp vor putea fi oferite informaţii despre zboruri. Clienţii…

Citeste articolul mai departe pe incont.ro…  

Sursa articol: incont.ro


Stiri pe aceeasi tema

Apple a eliminat WhatsApp si Threads din App Store din China, la ordinul Beijingului. Motivul invocat

10:30, 21.04.2024 - Compania americana Apple a eliminat WhatsApp și Threads din magazinul sau de aplicații din China, in urma unui ordin din partea organului de supraveghere a internetului din țara, care a invocat motive de securitate naționala, relateaza CNN.„Suntem obligați sa respectam legile din țarile in care operam,…

Apple a scos WhatsApp și Threads de pe App Store-ul din China, la ordinele guvernului chinez

14:55, 19.04.2024 - Apple a anunțat ca a eliminat WhatsApp și Threads, aplicații deținute de Meta, de pe varianta chineza a App Store-ului sau, la ordinele guvernului de la Beijing. Motivul ar fi ingrijorarile cu privire la securitatea naționala pe care guvernul chinez le-a exprimat cu privire la cele doua aplicații. Alte…

Din 2025, Netflix nu va mai dezvalui numarul de abonați

14:20, 19.04.2024 - Netflix a anunțat ca se va opri din anunțarea numarului de abonați la serviciul sau de streaming incepand cu anul viitor. De asemenea, compania nu va mai spune nici veniturile pe care le obține pentru fiecare utilizator, și se va concentra in schimb pe evidențierea cifrelor de creștere și pe timpul…

ANAF a pus „tunurile” pe frizeri, coafeze și manichiuriste: „Daca refuza sa va dea bonul, aveți dreptul la serviciul respectiv GRATUIT”

10:05, 11.04.2024 - ANAF ii indeamna pe clientii saloanelor de infrumusețare sa ceara bon fiscal. In cazul in care operatorul refuza, clienții sunt indemnați sa plece fara sa plateasca serviciul respectiv. „Solicita bonul fiscal cand mergi la salonul de infrumusețare! Daca operatorul economic refuza, ai dreptul la…

ANAF: Solicita bonul fiscal cand mergi la salonul de infrumusețare / Daca operatorul refuza, ai dreptul la serviciul respectiv gratuit

14:31, 10.04.2024 - ANAF informeaza populația sa ceara bon fiscal atunci cand merge la saloanele de infrumusețare. „Daca operatorul economic refuza, ai dreptul la serviciul respectiv gratuit”, spune Fiscul pe pagina sa de Facebook.

Dispreț, marca Hidroelectrica. Clienții așteapta cu lunile facturile și la call center bate vantul

16:20, 22.03.2024 - Serviciul de furnizare energie electrica de la Hidroelectrica este departe de a fi performant. Mulți clienți au fost atrași de oferta foarte buna a companiei insa sunt tratați cu mult dispreț. Compania de stat Hidroelectrica iși nemulțumește in continuare clienții pentru ca nu emite la timp facturile…

Cati bani a pierdut Mark Zuckerberg in orele in care Facebook și Instagram nu au funcționat

15:40, 06.03.2024 - CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, a pierdut aproximativ 100 de milioane de dolari din cauza unei intreruperi masive care a afectat Facebook, Instagram și Messenger marți la nivel global, a declarat un expert financiar din New York pentru Daily Mail. Expertul a declarat pentru Daily Mail ca Meta genereaza…


Ce parere ai despre aceasta stire?