Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Ce nereguli a găsit Consiliul Concurenţei în sectorul serviciilor de cablu TV, internet fix şi telefonie mobilă

Publicat:

Autoritatea considera ca procesul de dezabonare a utilizatorilor de servicii multiplay (televiziune, internet fix si telefonie mobila) este foarte complicat, incepand cu contactarea furnizorului si pana la concretizarea si solutionarea cererii.

Citeste articolul mai departe pe adevarul.ro…  

Sursa articol: adevarul.ro


Stiri pe aceeasi tema

Avicola cere pace Consiliului Concurenței

00:06, 12.04.2024 - In urma investigației demarate de Consiliul Concurenței pe piața producției și comercializarii carnii de pasare din Romania, Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania (UCPR) și-a luat anumite angajamente ce vizeaza in principal fluxul de informații. Autoritatea de concurența suspiciona ca unii jucatori…

Furnizarea serviciilor sociale, fara licența, va fi sancționata penal. Amenzile pentru nereguli in domeniu

13:35, 27.03.2024 - Furnizarea serviciilor sociale, fara licența, va fi sancționata penal. Amenzile pentru nereguli in domeniu Camera Deputatilor a adoptat marti proiectul de lege pentru modificarea si completarea unor acte normative in domeniul asistentei sociale. Acesta a fost prezentat pe 7 septembrie 2023, in prima…

Procesul de digitalizare a serviciilor publice oferite de Municipiul Alba Iulia se dezvolta permanent

15:01, 01.03.2024 - Procesul de digitalizare a serviciilor publice oferite de Municipiul Alba Iulia se dezvolta continuu, deoarece ne dorim ca cetațenii sa aiba acces facil și in timp real la cat mai multe servicii. Deciziile de impunere sunt disponibile in format electronic, de la 1 martie, pentru utilizatorii platformei…

Procesul de gestionare a serviciilor publice de alimentare cu apa și de canalizare va fi imbunatațit

16:56, 14.02.2024 - Sectorul de alimentare cu apa și de canalizare va fi reglementat in baza unor noi prevederi, aprobate de Guvern. Printre acestea se numara crearea Sistemului Informațional „Managementul serviciilor publice de alimentare cu apa și de canalizare”, care va facilita procesul de raportare de catre operatori…

Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat isi are locul principal de stabilire sau resedinta in Romania

14:55, 14.02.2024 - ”ANCOM lanseaza astazi in consultare publica proiectul de decizie cu privire la stabilirea procedurii de solutionare a plangerilor privind serviciile digitale si proiectul de decizie pentru stabilirea procedurii de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor initiate impotriva…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?