Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

„Viitorul automobilelor nu începe și nici nu se va termina cu cele electrice”, spun oameni care chiar se pricep. „Bateriile litiu-ion nu sunt lipsite de consecințe”, - Gil Pratt, CEO la Toyota Research Institute

Publicat:

Atitudinea lui Toyota fața de mașinile electrice difera puternic de cea a altor mari producatori. , CEO la , caruia ii aprține și citatul din titlu, crede ca prea mulți au fost seduși de moda propulsiei electrice. Chiar daca marea firma are deja propriul model full-electric, electrificarea intregii game de produse avanseaza lent. De altfel, șeful companiei, , a spus anul trecut ca o tranziție abrupta la vehicule electrice (VE) de la cele cu combustie interna ar dauna economiei japoneze. Mai recent, a adaugat ca este important ca oamenii din regiuni…

Citeste articolul mai departe pe newsbuzau.ro…  

Sursa articol: newsbuzau.ro


Stiri pe aceeasi tema

Anunțul care revoluționeaza piața mașinilor electrice. A aparut bateria cu autonomie de 1.000 de km

15:30, 25.04.2024 - Producatorul chinez de baterii pentru vehicule electrice CATL a lansat joi o baterie cu fosfat de fier litiu (LFP) cu o autonomie de peste 1.000 de kilometri cu o singura incarcare.Shenxing Plus este prima baterie LFP din lume care se mandrește cu o astfel de gama, a declarat directorul de tehnologie…

Dincolo de litiu: din ce anume se vor fabrica bateriile viitorului

07:25, 20.04.2024 - Bateriile cu ioni de litiu s-au instalat definitiv in casele noastre de ani de zile. Ele sunt ascunse in telefonul și laptopul tau, dar ar putea sa fie și in periuța ta electrica sau in bicicleta ta. Chiar și bateriile de litiu-ion mai mari sunt vitale pentru vehiculele electrice. Bateriile masive de…

Rețeaua și prosumatorul – cuplul motor pentru tranziția energetica

11:05, 15.04.2024 - Consumul total anual de aproape 50 de miliarde kWh de energie electrica este una dintre cifrele importante din bilantul energetic al Romaniei. Aceasta inseamna o medie de 2.617 kWh de energie electrica/cap de locuitor/an. Deși comparativ cu majoritatea statelor UE consumul nostru este relativ scazut,…

Decizia luata de Șerban Huidu, dupa 24 de ani la carma show-ului „Cronica Carcotașilor”: „Se schimba ce e in TV, se schimba și emisiunea”

16:55, 12.04.2024 - De 24 de ani, Șerban Huidu se afla la carma show-ului de la Prima TV, „Cronica Carcotașilor” și nu are de gand sa se opreasca prea curand. Prezentatorul a anunțat acum ca are in plan un alt proiect și spera ca va fi apreciat de public.Dupa 24 de ani de la debutul sau la carma emisiunii „Cronica Carcotașilor”…

Tesla se duce in cap, pe bursa. Cat de justificat e sa crezi ca viitorul mașinilor electrice a murit?

17:15, 05.04.2024 - Industria auto se pregatește de ani buni pentru un viitor electric, unul mai puțin poluant. Doar ca drumul spre acolo nu e lipsit de denivelari. Mai mult, diverse știri din domeniu alimenteaza temerile legate de posibilitatea ca un parc auto global complet electric sa se dovedeasca a fi doar un vis…

Șeful Stellantis: bateriile mașinilor electrice sunt prea grele

13:15, 05.04.2024 - Unul din motivele pentru care mașinile electrice cantaresc mai mult decat cele cu motoare termice este din cauza bateriilor. Chiar daca mai mulți producatori incearca sa dezvolte baterii mai ușoare, fara sa compromita autonomia mașinilor, acestea se dovedesc a fi in continuare prea grele. Acest lucru…

O noua descoperire ar putea rezolva toate problemele mașinilor electrice, legate de baterie

03:35, 07.03.2024 - Cercetatorii au dezvoltat o baterie litiu-ion rezistenta la frig, care poate funcționa la temperaturi de pana la minus 80 de grade. Aceasta noua tehnologie ar putea elimina o bariera semnificativa in calea adoptarii pe scara larga a vehiculelor electrice și ar putea aduce beneficii pentru stocarea energiei.…

China forțeaza SUA și Europa sa-și schimbe radical planurile: viitorul va arata total diferit

10:20, 17.02.2024 - Sub presiunea concurentilor chinezi, marii producatori auto americani si europeni fac eforturi pentru a reduce costurile vehiculelor electrice, astfel incat sa poata avea preturi si marje de profit similare cu cele ale modelelor pe combustibili fosili, potrivit unor directori din industrie, citati de…


Ce parere ai despre aceasta stire?