Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:39, 11.03.2019

44% dintre consumatori cheltuiesc mai mult decât acum 5 ani pe bunuri de larg consum

Potrivit unui nou studiu al companiei de măsurare globală, Nielsen, consumatorii din toată lumea își exprimă o creștere a încrederii în bunăstarea lor financiară, cu precădere în țările în curs de dezvoltare din…




13:16, 11.03.2019

Consumatorii la nivel global consideră că sunt într-o poziţie financiară mai bună decât în urmă cu 5 ani

Consumatorii din toata lumea isi exprima o crestere a increderii in bunastarea lor financiara, cu precadere in tarile in curs de dezvoltare din Asia, Africa, America Latina si Orientul Mijlociu – arata un nou studiu…




17:15, 02.07.2015

TVA redus la alimente: Care sunt primele efecte - Studiu

Reducerea taxei pe valoare adăugată la alimente a echivalat cu o scădere a preţurilor cu 11% şi o creştere a vânzărilor cu 17%. Alimentele care s-au ieftinit cel mai mult în urma scăderii TVA sunt cafeaua,…




14:05, 02.07.2015

Cum se resimte scăderea TVA şi ce produse s-au ieftinit cel mai mult

Reducerea TVA-ului la alimente a însemnat o scădere a preţurilor cu 11% şi o creşterea vânzărilor cu 17%. Alimentele care s-au ieftinit cel mai mult în urma scăderii TVA-ului la 9 la sută sunt cafeaua, carnea şi…




12:45, 02.07.2015

Reducerea TVA la alimente a dus la preturi mai mici cu 11% si vanzari mai mari cu 17%

Reducerea TVA la alimente a determinat o scadere medie a preturilor de 11% si o crestere de 17% a numarului de produse vandute, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Nielsen. 2  1 0 1 0 0…




12:10, 02.07.2015

Cu cât au scăzut prețurile la alimente după reducerea TVA

Reducerea TVA la alimente a determinat o scădere medie a preţurilor de 11% şi o creştere de 17% a numărului de produse vândute, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Nielsen. „Preţurile au scăzut…




11:40, 02.07.2015

Primele efecte ale reducerii TVA: Vânzările de alimente au crescut cu 17%

Reducerea TVA la alimente a determinat o scădere medie a preţurilor de 11% şi o creştere de 17% a numărului de produse vândute, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Nielsen. „Preţurile au scăzut…




17:30, 31.05.2013

Reclamele VIDEO online au un impact mai mare decat reclamele TV. Studiul Nielsen

Tendinta consumatorilor de TV de a se uita la video-uri pe internet este tot mai mare, crescand de la un an la altul cu 10% (ian. 2011 – martie 2012). Mai mult, daca 40% dintre cei care au urmarit o reclama…




00:02, 30.12.2012

Specializat - FACEBOOK influenteaza audienta posturilor de televiziune. De ce sunt mai urmarite show-urile tv

Cercetatorii americani care au condus un studiu privind audientele posturilor de televiziune au ajuns la concluzia ca retele de socializare precum Facebook influenteaza cifrele acestora. Studiul Nielsen precizeaza…




12:38, 29.12.2012

Facebook influenţează audienţa posturilor de televiziune. Afla cum

Cercetătorii americani care au condus un studiu privind audienţele posturilor de televiziune au ajuns la concluzia că reţele de socializare precum Facebook influenţează cifrele acestora, informeaza Mediafax. Studiul…