Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:15, 11.04.2024

Renașterea marketingului offline: Beneficiile optării pentru agenda personalizată în strategia ta de promovare

Renașterea marketingului offline: Beneficiile optării pentru agenda personalizată în strategia ta de promovare

Să explorăm Generația Z ca fiind un grup dinamic și priceput în tehnologie, celebrat pentru diversitatea sa culturală și dorința puternică de a găsi sens în tot ceea ce face. Spre deosebire de generația Millennial,…




19:10, 29.03.2024

Generația Z: 7 din 10 tineri preferă să lucreze de acasă sau remote (studiu)

Generația Z: 7 din 10 tineri preferă să lucreze de acasă sau remote (studiu)

Unu din cinci angajați din categoriile Millennials, liber profesioniști sau persoanele cu venituri mici consideră că siguranța locului de muncă a scăzut în 2023, conform studiului MKOR Employee Sentiment 2024.…




15:40, 29.03.2024

Cheltuielile de bază, grija pentru 50% din români

Cheltuielile de bază, grija pentru 50% din români

Mulți români au grija cheltuielilor de bază. Pentru 1 din 2 români, cheltuielile de bază sunt principala preocupare când vine vorba de situaţia personală, iar printre cele mai mari îngrijorări pentru tinerii din…




08:36, 20.01.2024

Condamnare de 12 ani de muncă silnică pentru doi adolescenți din Coreea de Nord care s-au uitat la filme şi videoclipuri sud-coreene

Cei doi adolescenți în vârstă de 16 ani au fost condamnați public la 12 ani de muncă silnică, fiind găsiți vinovați de vizionarea şi răspândirea de filme, muzică şi videoclipuri sud-coreene, după cum reiese dintr-o…




10:56, 28.11.2023

Ce cadouri preferă să achiziționeze românii de Crăciun?

Un sondaj realizat de Klarna, rețeaua globală de plăți și destinație de cumpărături bazată pe inteligență artificială (IA), dezvăluie obiceiurile de cumpărare ale românilor în perioada Sărbătorilor. Potrivit sondajului,…




14:15, 08.11.2023

91% dintre respondenții Gen Z și-au exprimat intenția clară de a face cumpărături de Black Friday

Studiu Klarna Anticipare puternică a consumatorilor: 81% dintre respondenții la sondaj se pregătesc pentru vânzările de Black Friday, ceea ce indică entuziasmul pentru acest eveniment. Cumpărătorii tineri domină:…




12:55, 08.11.2023

Black Friday: Tinerii nu ratează cumpărăturile

Pe măsură ce Black Friday se apropie, un sondaj recent realizat de Klarna, rețeaua globală de plăți și destinație de cumpărături bazată pe inteligență artificială, relevă intențiile și preferințele de cumpărare…




14:46, 01.11.2023

Mark Mateschitz, moştenitorul Red Bull şi cel mai bogat millennial din Europa, a primit 582 milioane de euro în dividende

Mark Mateschitz, moştenitorul Red Bull şi cel mai bogat millennial din Europa, a primit suma de 582 milioane de euro sub formă de dividende, aceasta fiind prima plată pe care a primit-o, după ce, anul trecut, a…




10:35, 25.10.2023

Principalele tendințe în industria parfumurilor în 2023

Dacă te întrebi cum se simte piața de frumusețe în ultimii ani, statisticile arată că s-a dezvoltat și s-a completat cu noi mărci. S-a constatat că majoritatea cumpărătorilor iubesc produsele de brand, originale,…




10:55, 09.10.2023

Sondaj: Turiștii vor reduce alte cheltuieli personale pentru a prioritiza călătoriile în 2024

Turiștii spun că vor reduce alte cheltuieli personale pentru a prioritiza călătoriile în 2024, majoritatea generațiilor indicând că motivul numărul unu pentru care vor călători în 2024 va fi să se odihnească și…




10:50, 23.09.2023

Teatrul Bulandra / Proiect CELULAR

CELULAR este un demers de cercetare artistică menit să extragă din câmpul generațional ai genZ și Millennials nevoile consumatorilor de cultură, predominant reprezentați de acest segment și să traseze posibile…




18:10, 18.09.2023

Proiectul CELULAR, o inițiativă a Asociației VAR Cultural, realizată în parteneriat cu Teatrul Bulandra

CELULAR este un demers de cercetare artistică menit să extragă din câmpul generațional ai genZ și Millennials nevoile consumatorilor de cultură, predominant reprezentați de acest segment și să traseze posibile…




17:25, 06.09.2023

4 aspecte cheie ale sustenabilității la locul de muncă și cum le promovezi ca manager

O viziune de business care să pună accent și pe partea de sustenabilitate este o decizie înțeleaptă, atât din punct de vedere ecologic, cât și social și economic. Angajații din generația Millennials și Z sunt mult…




17:11, 18.08.2023

All about MONEY. 16 de podcast-uri despre bani și educație financiară

Dacă nu ai terminat o facultate cu profil economic, taxele, impozitele, gestinarea banilor și optimizarea bugetului personal înseamnă un cumul de informații cu care e puțin probabil să fii familiarizat. Podcast-urile…




19:00, 03.08.2023

Românii mileniali şi cei din generația Z sunt îngrijorați de costul vieţii şi evoluţia economiei

Principalele motive de îngrijorare ale românilor din generaţiile Millennials şi Z sunt costul tot mai ridicat al vieţii de zi cu zi şi evoluţia economiei, conform unui studiu realizat de Deloitte în 44 de ţări,…




17:40, 02.08.2023

Cât cheltuie pe cumpărături online generațiile: GenZ vs Millennials

Klarna anunță rezultatele unui studiu despre obiceiurile de cumpărare ale GenZ și Millennials. Datele evidențiază modul în care cele două generații se raportează la procesul de cumpărare, de la cercetarea opțiunilor…




15:55, 02.08.2023

Studiu: 83% dintre Millennials și 93% dintre GenZ fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună

Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță rezultatele unui studiu despre obiceiurilor de cumpărare ale GenZ și Millennials. Datele evidențiază modul…




11:50, 02.08.2023

Ce îi determină pe tinerii din generațiile Millennials și Z să-și amâne sau anuleze planurile de a-și cumpăra o locuință sau de a-și întemeia o familie

Studiu Deloitte: costul vieții și evoluția economiei îi îngrijorează pe românii din generațiile Millennials și Z și îi determină să-și amâne sau anuleze planurile de a-și cumpăra o locuință sau de a-și întemeia…




11:50, 02.08.2023

Costul vieții și evoluția economiei îi îngrijorează pe românii din generațiile Millennials și Z și îi determină să-și amâne planurile de a-și cumpăra…

Studiu Deloitte Principalele motive de îngrijorare ale românilor din generațiile Millennials și Z sunt costul tot mai ridicat al vieții de zi cu zi (pentru 44% dintre Millennials și 33% dintre reprezentanții Generației…




11:35, 02.08.2023

Studiu: Costul vieţii şi evoluţia economiei îi îngrijorează pe românii din generaţiile Millennials şi Z

Costul vieţii şi evoluţia economiei îi îngrijorează pe românii din generaţiile Millennials şi Z şi îi determină să-şi amâne sau anuleze planurile de a-şi cumpăra o locuinţă sau de a-şi întemeia o familie, potrivit…




10:45, 02.08.2023

De ce românii din generațiile Millennials și Z amână sau chiar renunță la planul de a-și cumpăra o casă sau de a-și întemeia o familie

Costul tot mai ridicat al vieții și evoluția economiei sunt cele mai mari îngrijorări ale tinerilor români din generațiile millenizls și Z, potrivit studiului Deloitte Global Gen Z and Millennial Survey 2023, realizat…




11:10, 07.07.2023

Studiu Deloitte: generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline

Conținutul generat de utilizatori le satisface nevoia de conectare cu o comunitate, în timp ce jocurile video contribuie la creșterea încrederii în sine  Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor,…




12:40, 03.07.2023

Revoluția din retail: noi date dezvăluie că următoarea generație de consumatori este pregătită pentru inteligența artificială, realitatea augmentată și…

– Noua generație de cumpărători își dorește ca inovațiile tehnologice să ducă experiența de shopping la următorul nivel; – 81% din Gen Z și & Millennials se așteaptă ca Realitatea Augmentată să îmbunătățească cumpărăturile…




18:41, 27.06.2023

Doar 9% dintre români se identifică drept LGBT+

Potrivit unui sondaj Ipsos efectuat recent în 30 de state, la nivel global, dar şi în România, 9 persoane adulte din 100 de se identifică ca LGBT+. Procentul adulților care se identifică LGBT+ variază în funcție…




00:30, 14.06.2023

Ce planuri au angajații din România în 2023

După doi ani marcați de pandemia de COVID-19, izbucnirea războiului din Ucraina în 2022 și contextul economic incert care a precedat acest eveniment, piața muncii din România se regăsește la începutul lui 2023…




09:30, 18.05.2023

Aproape jumătate din membrii generaţiei Z au locuri de muncă suplimentare, din cauza temerilor financiare

Activitatile suplimentare pot fi o modalitate prin care oamenii sa faca ceea ce le place cu adevarat, dar se pot naste si din necesitate, un numar tot mai mare de tineri acceptând un al doilea loc de munca pe masura…




07:10, 18.05.2023

Studiu: Aproape jumătate din membrii generaţiei Z au locuri de muncă suplimentare, din cauza temerilor financiare

Aproximativ 46% dintre cei care fac parte din generaţia Z au în prezent fie un loc de muncă cu normă întreagă, fie cu normă parţială, în plus faţă de cel principal, arată un nou sondaj realizat de Deloitte. Cifra…




14:25, 17.05.2023

Revolut împlinește 5 ani în România și tinde să devină banca cu cei mai mulți clienți

Revolut, super-aplicația financiară globală, marchează a cincea aniversare în România, prima sa piață după numărul de clienți retail și a doua ca mărime la nivel global, după Regatul Unit. Dacă în momentul lansării…




16:36, 12.05.2023

Luni, la Iulius Mall Iaşi se inaugurează primul magazin Cropp din regiune, unul dintre cele mai populare branduri de modă streetwear

Cropp este un brand streetwear adresat tinerilor rebeli, baieti si fete, ce traiesc dupa propriile reguli si prefera hainele prin care îsi pot exprima personalitatea. Colectiile vestimentare semnate de Cropp sunt…




14:11, 25.04.2023

STUDIU Deloitte: Producătorii globali de semiconductoare vor investi 300 de milioane de dolari în acest an în inteligenţa artificială

”Cei mai mari producători globali de semiconductoare vor cheltui anul acesta 300 de milioane de dolari pe soluţii bazate pe inteligenţă artificială (artificial intelligence – AI) dedicate proiectării cipurilor,…