Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

16:22, 23.09.2019

Firme româneşti din domeniul pielărie-marochinărie şi-au expus produsele la Milano, timp de o săptămână

Târgul s-a desfăşurat în cadrul evenimentului de modă Milano Fashion Week. Potrivit sursei citate, la Salonul internaţional de la Milano, alături de cele mai importante branduri de profil din lume, au participat…




11:40, 26.04.2019

Rochiile de mireasă și accesoriile de nuntă românești, promovate la Barcelona Bridal Fashion Week

În perioada 26-28 aprilie 2019, la Montjuïc Venue, în Plaça Espanya, vor fi prezente peste 230 de companii de marcă din întreaga lume și sunt așteptați vizitatori din peste 90 de țări. Barcelona Bridal Fashion…




11:28, 26.04.2019

MMACA: Producătorii români din industria de wedding caută noi pieţe la târgul de wedding de la Barcelona

Producătorii români din industria de wedding caută noi piețe pentru diversificarea exportului și își fac cunoscute brandurile proprii la târgul internațional Barcelona Bridal Fashion Week. În perioada 26-28 aprilie…




13:14, 18.09.2017

NEW MONEY: O absolventă de Cibernetică s-a reorientat către fashion și face peste 200.000 de euro pe an din genți cu motive tradiționale

Într-o lume a globalizării, reîntoarcerea la simbolurile tradiționale, la identitatea și cultura națională, a devenit un exercițiu normal. Dar și un business. &"Fiecare geantă are povestea…




11:33, 01.09.2017

Impact Hub: doar 1 din 10 afaceri incipiente supravietuieste

Impact Hub: doar 1 din 10 afaceri incipiente supravieţuieşte Organizaţia Impact Hub va desfăşura un program de accelerare a ideilor de afaceri cu potenţial din Cluj, cu ajutorul unor mentori profesionişti, pentru…




12:33, 03.03.2017

(P) Trăiește InSync în cele mai importante aspecte ale vieții tale

Când vine vorba despre atingerea succesului, fiecare femeie își valorifică potențialul în maniere cu totul diferite. Când îți folosești spiritul autocritic în avantajul tău, ai puterea să-l transformi în cel mai…




16:53, 27.02.2017

Nicoleta Chirică, designer: „Este esențial să-ți găsești pacea, să ai echilibru interior și să te simți Insync”

Orice femeie dorește să-și găsească armonia interioară și să cunoască succesul. La invitația Activia România, Nicoleta Chirică, designer, vorbește despre cum reușește să construiască o punte între trecut și prezent…




21:44, 02.02.2016

Provocarile unui business de manufactura deschis catre export: Wagner Arte Frumoase si Povesti la WALL-STREET 360

Wagner Arte Frumoase si Povesti este un business de obiecte de lux ce cuprinde bijuterii si portelanuri pictate manual, dar si decoratiuni interioare. Investitia initiala a fost de aproximativ 10.000 de euro iar…




22:02, 31.01.2016

Emisiunea WALL-STREET 360: Drumul designerilor romani catre export

Emisiunea de business WALL-STREET 360 continua cu o noua tema interesanta. In saptamana 1-3 februarie vom discuta cu designeri romani de succes, care au ales sau vizeaza extinderea pe pietele internationale. 0 …




19:38, 19.01.2016

Made in Romania: Maiastra vrea sa cucereasca Londra

Are 31 de ani si de doi ani se ocupa de propria afacere. Anul in care tocmai am intrat, ar fi al treilea de viata al brandului Iutta, an in care, Nicoleta Chirica are planuri de extindere, de a-si vinde produsele…




23:09, 17.12.2015

Ana Morodan şi Ileana Badiu ştiu cum se construiesc afacerile de succes

1450385876 Ana Morodan si Ileana Badiu Ana Morodan şi Ileana Badiu vor susţine duminică, 20 decembrie, o conferinţă în care vor vorbi despre paşii care trebuie parcurşi pentru construirea unei afaceri de succes.…




01:22, 10.12.2015

Ediţia de Crăciun a târgului de designeri români Cloud No. 9

1449702531 VIZUAL CLOUD NO. 9 Ediţia de Crăciun a târgului de designeri români, Cloud No. 9 îşi deschide porţile pe 19 şi 20 decembrie, la The Ark, într-o atmosferă tihnită, un decor de poveste, miros de scorţişoară,…




11:10, 28.06.2015

IA - IERI ȘI AZI Iutta - Motive tradiționale de pe ii ajung în actualitate, cusute pe accesorii din piele

Semne vechi, cusute în mod tradițional pe ii, au devenit elemente centrale ale creațiilor de accesorii Iutta - genți, pantofi, mănuși și brățări din piele - ce reunesc designul modern și simbolurile arhaice, dar…




12:25, 24.04.2015

"V for Vintage" se pregăteşte de FIESTA!

Culoarea, energiea şi mişcarea, toate reinterpretate în cheie stylish, contemporan sunt principalele ingrediente ale celor două zile de "V for Vintage Fiesta". Ediţia din această primăvară te aşteaptă cu ateliere…




15:20, 23.04.2015

V for Vintage se pregateste de o noua editie

Editia V for Vintage cu numarul 14 vibreaza in ritmuri de Fiesta, pe 16 si 17 mai, la Sala Palatului. Culoare, energie, miscare, toate reinterpretate in cheie stylish, contemporana, sunt ingredientele celor doua…




13:50, 01.04.2015

Iutta lansează prima colecţie de pantofi la Galateca

Iutta, brandul cu dor de românesc, lansează pe 2 aprilie, la Galateca, prima sa colecţie de încălţăminte cu motive tradiţionale. Nouă linie va fi expusă în vitrina galeriei de artă contemporană că parte din proiectul…




15:50, 13.01.2015

INFOGRAFIC: Cel mai mare dor al romanilor este cel de copilarie

Conform povestilor publicate de participantii campaniei Dor de romanesc in perioada 02 octombrie-24 decembrie, cele mai dragi amintiri ale romanilor s-au dovedit a fi cele din copilarie, momente descrise idilic…




14:40, 02.12.2014

Cinci poveşti de succes „made in România”

Dor de romanesc   Nicoleta Chirica are, la aproape 30 de ani, un business care se apropie de profitabilitate in acest an. Totul dupa un singur an de la lansare si la o distanta de cativa ani de cand antreprenoarea…




19:30, 26.11.2014

Moldova este reprezentată de Camelia Căpitanu în campania Dor de Românesc

Camelia Căpitanu, o prezență remarcabilă din lumea televiziunii, a blogging-ului și a universului culinar, devine ambasadoarea Moldovei, zona sa natală, în cadrul campaniei Iutta desfășurată pe www.dorderomanesc.ro.…




18:10, 18.11.2014

Aylin Cadir promoveaza Doborgea in cadrul campaniei “Dor de romanesc (video)

Aylin Cadir, cantareata de jazz cu origini turcesti, s a alaturat campaniei ldquo;Dor de romanesc". Artista isi doreste ca astfel sa poata promova cu mandrie Dobrogea copilariei ei, dupa cum se arata intr un comunicat…




16:05, 11.11.2014

Campania Dor de romanesc a fost sarbatorita la Galeria Galateca

Campania internationala „Dor de romanesc”, organizata de brandul Iutta, a fost sarbatorita in offline in cadrul Galeriei Galateca, joi, 06 noiembrie 2014, in compania a peste 300 de persoane publice, bloggeri si…




15:00, 20.10.2014

Paula Seling, noua ambasadoare Iutta a campaniei „Dor de romanesc”

Paula Seling, o voce si o prezenta feminina remarcabila, se alatura campaniei initiata de brandul Iutta ca Ambasadoare a Maramuresului pentru a strange dorurile romanilor pe noua platforma www.dorderomanesc.ro…




10:10, 18.10.2014

TRADITII - Paula Seling marturiseste dorul sau de Maramures si devine noua ambasadoare a campaniei „Dor de romanesc”

Maramureseanca Paula Seling se alatura campaniei initiata de brandul Iutta ca ambasadoare a Maramuresului pentru a strange dorurile romanilor pe noua platforma www.dorderomanesc.ro. Proiectul se desfasoara pe o…




22:40, 17.10.2014

Paula Seling mărturisește dorul său de Maramureș și devine noua ambasadoare Iutta a campaniei„Dor de românesc”

Paula Seling, o voce și o prezență feminină remarcabilă, se alătură campaniei inițiată de brandul Iutta ca Ambasadoare a Maramureșului pentru a strânge dorurile românilor pe noua platformă www.dorderomanesc.ro.…




15:12, 03.10.2014

Dor de romanesc reprezentat de eleganta artei

Iutta, brandul cu motive de inspiratie traditionala, porneste o initiativa nationala de strangere de doruri pe o noua platforma dedicata ce se lanseaza astazi. Astfel, campania “Dor de romanesc” porneste nu intamplator…




12:39, 09.09.2014

De la telecomunicaţii a trecut la antreprenoriat: povestea din spatele genţilor Iutta

A studiat Cibernetica, Design si are un MBA in sociologie, insa de un an Nicoleta Chirica dezvolta o afacere nascuta din pasiune. Totul a inceput in urma cu un an cand, alaturi de alte trei persoane si doi mesteri…




21:03, 08.09.2014

Din telecomunicatii a trecut in antreprenoriat: povestea din spatele gentilor Iutta

Nicoleta Chirica are, la aproape 30 de ani, un business care se apropie de profitabilitate in acest an. Totul dupa un singur an de la lansare si la o distanta de cativa ani de cand antreprenoarea s-a trezit pur…




12:27, 02.09.2014

Femei in CTRL: Nicoleta Chirica, afacerista care vrea sa readuca la viata folclorul si traditiile romanesti

E fondatoarea unui atelier de creatie pentru care traditia si cultura pur romaneasca reprezinta o sursa de inspiratie continua. Cu dor de romanesc, Nicoleta Chirica a pus pe picioare o afacere axata pe functionalitate…




19:54, 30.10.2013

Iutta participa la reinventarea Guban

Iutta, un nume aparut de jumatate de an pe piata autohtona, a incheiat o colaborare cu prestigiosul Guban, in urma careia a rezultat colectia Guban by Iutta, disponibila incepand cu saptamana aceasta in Baneasa…




16:54, 29.08.2013

“Made in RO – Târg de design românesc” ajunge la Sibiu, în septembrie, în Muzeul în aer liber din Dumbrava Sibiului

Cea de-a doua ediţie “Made in RO – Târg de design românesc”, ce a putut fi vizitată anul acesta în luna mai, în Bucureşti, va ajunge, în septembrie, la Sibiu.   Evenimentul Made in RO de la Sibiu face parte din…