Givraj - Stiri si informatii despre Givraj | prima pagina Ultima actualizare: 18:06:18, 03.06.2024
09:52, 21.10.2015
Ipoteză ŞOC în cazul tragediei din Apuseni: „Copilotul sigur a fost AMENINŢAT”
Raportul în cazul accidentului aviatic din Apuseni arată că motoarele aeronavei s-au oprit din cauza givrajului sever. Potrivit membrilor comisiei de anchetă, aeronava pilotată de Adrian Iovan s-a prăbuşit…
22:02, 19.10.2015
Raport final, despre accidentul aviatic din Apuseni: Aeronava s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor
Aeronava implicata in accidentul aviatic din munții Apuseni la inceputul anului 2014 s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor, ceea ce a determinat oprirea motoarelor, a declarat, ieri, intr-o…
20:38, 19.10.2015
Concluzia oficială a tragediei din Apuseni: mortul e de vină
Raportul, care arată cauzele prăbuşirii avionului, are 150 de pagini şi a fost întocmit împreună cu specialişti din Marea Britanie – stat de fabricaţie a aeronavei – şi SUA, unde au fost fabricate motoarele. Astfel,…
16:09, 19.10.2015
Raportul despre accidentul aviatic din Apuseni: „Aeronava sa confruntat cu un givraj sever”
Aeronava implicată în accidentul aviatic din munţii Apuseni la începutul anului 2014 s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor, ceea ce a determinat oprirea motoarelor, a declarat, luni, într-o…
13:32, 19.10.2015
RASPUNSURI - Raport final privind accidentul aviatic din Apuseni: Givrajul a afectat carburatoarele, nepermitand altitutine optima. Motoarele s-au oprit…
Aeronava prabusita in urma cu aproape doi ani in Muntii Apuseni s-a confruntat cu un givraj care a afectat capacitatea carburatoarelor motoarelor, nepermitand sa atinga altitudinea minima pentru un zbor de siguranta,…
13:28, 19.10.2015
Raport final accident aviatic Apuseni: Motoarele s-au oprit din cauza givrajului sever
Aeronava prăbuşită în urmă cu aproape doi ani în Munţii Apuseni s-a confruntat cu un givraj care a afectat capacitatea carburatoarelor motoarelor, nepermiţând să atingă altitudinea minimă pentru…
13:15, 19.10.2015
Raport final privind accidentul aviatic din Apuseni: motoarele s-au oprit din cauza givrajului sever
Raport final privind accidentul aviatic din Apuseni: motoarele s-au oprit din cauza givrajului sever La aproape doi ani de la tragedia aviatică din Munţii Apuseni, Centrul de Investigaţii pentru Siguranţa Aviaţiei…
13:07, 19.10.2015
Raport CIAS, despre accidentul aviatic din Apuseni | Aeronava s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor
Aeronava implicată în accidentul aviatic din munții Apuseni la începutul anului 2014 s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor, ceea ce a determinat oprirea motoarelor, a declarat, luni, într-o…
13:03, 19.10.2015
Raport despre accidentul aviatic din Apuseni: Aeronava s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor
Aeronava implicată în accidentul aviatic din munţii Apuseni la începutul anului 2014 s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor, ceea ce a determinat oprirea motoarelor, a declarat, luni, într-o...
12:52, 19.10.2015
ALERTĂ Raport CIAS, despre accidentul aviatic din Apuseni: Aeronava s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor
Aeronava implicată în accidentul aviatic din munții Apuseni la începutul anului 2014 s-a confruntat cu un givraj sever la nivelul carburatoarelor, ceea ce a determinat oprirea motoarelor, a declarat, luni, într-o…
21:09, 01.02.2014
”Stenograme”, lansate în ziua CSAT: Iovan anunțase givraj cu 44 de minute înainte de prăbușire. Trei scenarii pentru reacția lui Băsescu
Mai multe informații ”pe surse” au ajuns în circuitul public, cu o zi înainte de ședința CSAT. Dacă ar fi adevărate, ar plasa răspunderea pentru accident în sarcina pilotului, Adrian Iovan, în vreme ce reacția…
07:30, 27.01.2014
Pilotul Adrian Iovan, vinovat pentru accident?
Această ipoteză, care nu trebuie ignorată, a fost lansată de prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, conf. dr. Octavian Thor Pleter, specialist în inginerie aerospaţială cu 30 de ani vechime. Pleter afirmă…
19:15, 26.01.2014
Fost pilot: Ajuns în Apuseni, Iovan era condamnat la prăbușire. De Ce nu a întors avionul la apariția givrajului
Valentin Vasilescu, fost pilot şi fost comandant adjunct al aeroportului militar Otopeni, îl contrazice pe prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, care a opinat că pilotul Adrian Iovan “poartă întreaga…
19:12, 26.01.2014
Fost pilot: Iovan era condamnat la prăbușire. De Ce nu a întors avionul la apariția givrajului
Valentin Vasilescu, fost pilot şi fost comandant adjunct al aeroportului militar Otopeni, îl contrazice pe prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, care a opinat că pilotul Adrian Iovan “poartă întreaga…
19:03, 26.01.2014
Fost pilot: De Ce a acceptat Iovan să decoleze și De Ce nu a întors avionul la avariția givrajului
Valentin Vasilescu, fost pilot şi fost comandant adjunct al aeroportului militar Otopeni, îl contrazice pe prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, care a opinat că pilotul Adrian Iovan “poartă întreaga…
17:51, 25.01.2014
IOVAN – inger si demon / Unde a gresit grav pilotul!
Prodecanul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, conf. dr. Octavian Thor Pleter, arată că, în cazul accidentului din Apuseni, “pilotul comandant poartă întreaga răspundere a accidentului în sine”, argumentând,…
20:48, 22.01.2014
Un givraj foarte puternic, cauza prăbuşirii avionului
Tragedia din Apuseni ridică tot mai multe semne de întrebare. Cauza prăbuşirii pare a fi un givraj foarte puternic. Avionul s-a încărcat cu gheaţă şi unul dintre motoare a cedat. Controversat este şi modul în care…
16:18, 22.01.2014
UPDATE Accidentul aviatic din Apuseni: procurorii cercetează posibile infracţiuni de încălcare a Codului aerian
UPDATE Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia a făcut public un comuicat de presă prin care anunţă începerea urmăririi penale in rem în cauza privind accidentul aviatic din data de 20.01.2014, pentru…
13:39, 22.01.2014
Accidentul aviatic din Apuseni: procurorii cercetează posibile infracţiuni de încălcare a codului aerian
Procurorul şef al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, Augustin Lazăr, a declarat că cercetarea cu privire la încălcarea codului aerian este o procedură normală, care se realizează la fiecare accident…
21:30, 21.01.2014
Accidentul aviatic, explicat: Givrajul a dus la oprirea motoarelor şi a fost nevoit să planeze
Constantin Manolache, fost pilot comandant, preşedintele Asociaţiei Aviatorilor, a explicat marţi seara, în Ediţia Specială a Ştirilor TVR, de ce pilotul Adrian Iovan a luat decizia coborârii avionului care s-a…
18:57, 21.01.2014
Fost pilot, despre aeronava pilotată de Iovan: Ea zboară în zona în care givrajul este cel mai puternic
Fostul pilot Paul Ghiţulescu a vorbit, în ediţia de marţi a emisiunii "100 de minute", despre zborul cu aeronava de tip BN 2 în condiţii de givraj. "Această aeronavă zboară în zona în care givrajul este cel ma...
18:15, 21.01.2014
Surse din cadrul anchetei: „Accidentul s-a produs în momentul în care pilotul s-a apropiat prea mult de sol pentru a efectua manevrele de degivrare“
Una dintre ipotezele pe care anchetatorii merg în stabilirea circumstanţelor în care a avut loc accidentul aerian de luni seară este că apropierea de sol a aeronoavei a fost prea mare motiv pentru care pilotul…
16:54, 21.01.2014
TRAGEDIA AVIATICĂ DIN APUSENI. Ministerul Apărării:„ Era CEAȚĂ DENSĂ ȘI CONDIȚII DE GIVRAJ”
Ministerul Apărării Naţionale susține că a urmat procedurile, conform legislaţiei şi regulamentelor în vigoare, și nu a permis elicopterelor să decoleze deoarece punea în pericol siguranța echipajelor.
08:21, 21.01.2014
ACCIDENTUL DIN APUSENI! Lucian Mândruţă, pilot experimentat, EXPLICĂ ce ar fi putut duce la TRAGEDIA în care A MURIT Adrian Iovan
Unul dintre cei care are experienţă în pilotarea avioanelor de mici dimensiuni este jurnalistul Lucian Mândruţă. Acesta a explicat, pe blogul său, care ar fi putut fi cauzele pentru care s-a produs tragedia. Mândruţă…
00:24, 21.01.2014
Care este cauza producerii accidentului aviatic de lângă Cluj
Jurnalistul Radu Tudor a postat pe blogul său - www.radu-tudor.ro - punctul de vedere al unui pilot experimentat care vede givrajul drept cauză principală a prăbuşirii avionului de tip BN 2."Givrajul apare frecvent…