Gfk Futurebuy - Stiri si informatii despre Gfk Futurebuy | prima pagina Ultima actualizare: 13:01:34, 06.05.2024
19:36, 05.09.2019
Studiu: 'Piaţa globală de electro-IT depăşeşte un trilion de euro'
Piaţa mondială a bunurilor de folosinţă îndelungată, cu excepţia celei din America de Nord, rămâne stabilă în 2019, la o valoare totală de 1,01 trilioane de euro, conform unui studiu al GfK, potrivit Agerpres.Compania…
16:14, 05.09.2019
Studiu GfK: Piaţa globală de electro-IT depăşeşte un trilion de euro
Piaţa mondială a bunurilor de folosinţă îndelungată, cu excepţia celei din America de Nord, rămâne stabilă în 2019, la o valoare totală de 1,01 trilioane de euro, conform unui studiu al GfK relatează agerpres.…
06:34, 09.06.2016
GfK: Banii economisiti, principalul factor pentru a alege online-ul
In mod traditional, principalele avantaje ale cumparaturilor online sunt considerate pretul mai bun, economisirea timpului si varietatea in alegeri. Cumparaturile din magazine, pe de alta parte, ofera o mai buna…
11:42, 08.06.2016
Ce diferente si ce asemanari exista intre cumparaturile online si cele offline - studiu Gfk
In mod traditional, principalele avantaje ale cumparaturilor online sunt considerate pretul mai bun, economisirea timpului si varietatea in alegeri. Cumparaturile din magazinele "fizice" ofera o mai buna experienta…
10:54, 08.06.2016
Cumpărăturile online sau offline: Ce preferă românii?
În mod tradițional, principalele avantaje ale cumpărăturilor online sunt considerate prețul mai bun, economisirea timpului și varietatea în alegeri. Cumpărăturile din magazine, pe de altă parte, oferă o mai bună…
12:00, 15.09.2014
Creștere cu 34% a numărului de cumpărători români influențați de informațiile găsite pe Internet (studiu GfK)
Numărul celor care cumpără produse fiind influențați de informațiile găsite pe Internet a crescut în România cu peste o treime în 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului GfK FutureBuy…
11:39, 15.09.2014
"XTreme Shoppers", o nouă categorie de cumpărători
Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers (n.r. cumpărătorii extremi). România depășește media regiunii CEE în ceea ce…