Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

18:52, 27.06.2017

O noua agentie de publicitate pe piata romaneasca: Fractal Communications, sora mai mica a Geometry Global

​O noua agentie de publicitate, "sora" a agentiei Geometry Global Bucharest, s-a lansat oficial marti: Fractal Communications. Agentie full service, Fractal preia o parte dintre activitatile depuse de Geometry…




12:31, 30.05.2017

"Nebunii" din publicitate, oameni creativi si agentii digitale care genereaza idei carora le dam share zi de zi, vin la iCEE.fest

Ca in fiecare an, festivalul care aduce la Bucuresti gigantii tehnologiei globale are si o parte importanta dedicata creativitatii si celor care vin cu idei care genereaza emotie, online. Pe langa ei, iCEE.fest…




13:29, 26.04.2017

BusinessMark organizează conferința „The Future of Marketing” la Cluj-Napoca

Unii dintre cei mai buni specialiști în marketing și comunicare vor aborda provocările pe care le întâmpină în industriile în care activează;   Evenimentul este organizat în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România.…




10:33, 20.09.2016

Un psiholog aleargă 100 km pentru un proiect UNIC în România

Psihologul Adrian Gemănaru va alerga, în data de 24 septembrie, 100 km la cel mai cunoscut ultramaraton din Europa (Milau 100km - Franţa) – pentru a aduna fondurile necesare implementării unui proiect…




09:24, 30.03.2016

Matematica fotbalului – povestea unei campanii care a făcut înconjurul lumii în jumătate de zi! VIDEO

În preziua meciului de fotbal România – Spania de la Cluj, tricolorii au ieșit la antrenamentul deschis presei în tricouri cu formule matematice în loc de numere de joc. Vreo 2-3 jurnaliști s-au uitat ei mai lung,…




16:00, 28.03.2016

Keseru și Burleanu au prezentat proiectul „Federația Română de Fotbal susține educația”

Campania își propune să aducă împreună autorități, profesori, elevi și fotbaliști pentru a combate o problemă ce are urmări grave asupra educației copiilor – abandonul școlar. “Fotbalul și matematica nu se exclud.…




18:09, 01.12.2015

Produs în ţara ta: Cel mai folosit antivirus din lume a fost produs în România, la începutul anilor 90

Este adevărat că multe dintre fabricile şi uzinele din vremea comuniştilor au dispărut după Revoluţie. Există însă şi domenii care s-au dezvoltat abia după 1989. Suntem în topul mondial în ceea ce priveşte industria…




21:44, 24.11.2015

Mircea Pascu, Geometry: Publicitatea inseamna stiinta, nu este doar o lume plina de artisti

Publicitatea inseamna stiinta, nu doar o lume plina de artisti, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360, Mircea Pascu, managing director al Geometry Romania, una dintre principalele agentii de creatie de…




13:02, 19.11.2015

Cum se schimba industria de comunicare: eficienta si entertainmentul sunt tendintele momentului, spune Mircea Pascu (Geometry Global)

Mircea Pascu, managing director al agentiei de comunicare Geometry Global Romania, este invitatul emisiunii de business WALL-STREET 360 de astazi. 0  0 0 0 0 0 Geometry Global Romania este o agentie care a…




22:58, 02.11.2015

În curând va avea loc Conferinţa Team Adventure – ediţia a VIII-a

  După înscrierea celor nouă echipe de studenți pasionați de publicitate, Festivalul Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice – team Adventure, trece la următoarea etapă, Conferința. Evenimentul va avea…




22:27, 29.07.2015

Mircea Pascu, Geometry: Sunt campanii romanesti care ar putea fi nominalizate la Cannes, dar managerii nu au curaj sa le inscrie

Campaniile romanesti sunt realizate foarte bine si ar putea obtine cel putin o nominalizare la Cannes, cel mai important festival la nivel mondial, insa managerilor le este inca frica sa le inscrie, a declarat…




21:53, 28.07.2015

Geometry, noua stea a publicitatii romanesti: agentia vrea sa castige clienti internationali si sa devina o forta creativa

Geometry Global Romania, una dintre cele mai mari agentii de creatie de pe piata locala, cu afaceri de 8,1 milioane de euro anul trecut, are in plan castigarea a cat mai multi clienti la nivel regional si cresterea…




21:40, 26.06.2015

Campania Observator Antena 1 ”Donează Roșu pentru România” a obținut patru premii la festivalul Cannes Lions

Campania ”Donează Roșu pentru România”, demarată de Observator Antena 1 și agenția Geometry Global, a fost recompensată cu patru premii în cadrul festivalului de publicitate Cannes Lions. Campania a obținut un…




12:46, 25.06.2015

Campania "Donează Roşu pentru România" a câştigat aurul la festivalul "Cannes Lions"

Campania Observator şi Geometry Global "Donează roşu pentru România" a mai luat un premiu: aurul la festivalul "Cannes Lions". Campania Observator a prezentat poveştile donatorilor şi ale celor care trăiesc datorită…




10:00, 24.06.2015

Cannes Lions 2015: Trei campanii din România au fost premiate

Trei agenții românești au fost premiate în cadrul celui mai important festival de publicitate, Cannes Lions 2015, care se desfășoară între 19 și 25 iunie. Campania „Donează Roșu pentru România”,…




21:55, 03.06.2015

Campania Observator ”Donează Roșu pentru România”, premiată cu bronz la premiile EFFIE 2015

Pe 2 iunie, la Ateneul Român, Observator Antena 1 a primit bronzul în cadrul premiilor EFFIE 2015, cea mai aşteptată competiţie de marketing şi comunicare din an, pentru campania ”Donează Roșu pentru România” (The…




19:00, 27.04.2015

Observator Antena 1 lansează campania "Transplant pentru viață – Campania oamenilor invizibili"

În România, puțini oameni cu probleme grave de sănătate au şansa unui transplant. Pe listele de aşteptare se află 3500 de pacienţi, iar numărul transplanturilor anul trecut a depăşit cu puţin 400. Mulţi pacienţi…




18:10, 27.04.2015

Din 28 martie, Observator Antena 1 lansează "Transplant pentru viață – Campania oamenilor invizibili"

În România, puțini oameni cu probleme grave de sănătate au şansa unui transplant. Pe listele de aşteptare se află 3500 de pacienţi, iar numărul transplanturilor anul trecut a depăşit cu puţin 400. Mulţi…




12:45, 09.04.2015

”Citește un copac, salvează o carte.” Află ce înseamnă asta!

La prima vedere nu are niciun sens, nu? Atunci ai răbdare, fii curios și află despre ce este vorba. Pădurile au avut foarte mult de suferit din cauza noastră, a oamenilor. Ne-am dus peste ele și le-am distrus fără…




02:10, 17.12.2014

“Nu putem alege între lacrimi“, campanie lansata de Asociaţia Telefonul Copilului şi ...

In perioada 16 decembrie 2014 &ndash 28 februarie 2015 se desfasoara campania  &ldquoNu putem alege între lacrimi&ldquo campanie lansata de Asociatia Telefonul Copilului i Geometry Global Romania. Scopul…




12:00, 16.12.2014

Asociaţia Telefonul Copilului şi Geometry Global Romania lansează campania “Nu putem alege între lacrimi“

Peste 100.000 de copii sună anual la Telefonul Copilului 116 111, iar zeci de mii de cazuri în care viața copiilor a fost pusă în pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță. Iar telefoanele…




13:30, 06.12.2014

Campania Observator ”Donează roșu pentru România”, premiată cu aur în cadul Festivalului Eurobest

După și-a adjudecat marele premiu, două medalii de aur şi o medalie de argint în cadrul Festivalului Golden Drum, cel mai mare festival de media și advertising din Europa Centrală, campania &"Donează roșu…




17:40, 15.11.2014

Digitalul, o amenintare sau marea sansa a retailului brick&mortar? 65% din consumatori se informeaza online inainte de a cumpara

Chiar daca doar 7% din utilizatorii de Internet fac cumparaturi online constant, pentru 65% dintre ei digitalul este mediul prin care se informeaza inainte de a face o achizitie offline, a declarat Mario Coletti,…




11:40, 05.11.2014

Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus. Consumatorii vor distractie!

Consumatorii au nevoie de incredere, de distractie, nu vor doar un produs excelent. Vor sa fie implicati in povestea brandului. Acest lucru trebuie sa-l facem si in retail. Vremea discountului de 20% si atat s-a…




16:40, 04.11.2014

Cristian Constantinescu, Noriel: Vanzarile au crescut cu peste 20% folosind catalogul digital

Noriel, retailerul roman de jucarii prezent pe piata din 1993, a lansat anul trecut un catalog digital, cu ocazia Sarabtorilor de Craciun, care a generat o crestere a vanzarilor cu peste 20%, potrivit declaratiilor…




13:40, 04.11.2014

Mario Coletti, Geometry Global: Brandul reprezinta cea mai buna banca de date

Brandul reprezinta cea mai ridicata forma de comprimare a datelor, iar magazinul este o banca de date pe care orice retailer trebuie sa o utilizeze, a declarat Mario Coletti, channel planning director Geometry…




13:42, 13.10.2014

„Donează Roșu pentru România”, campania care a uimit Europa

Seria de reportaje din cadrul campaniei “Donează Roşu pentru România“, inițiată de Observatorul Antena 1 și agenția Geometry Global și difuzată în primăvara acestui an, a câștigat marele premiu, două medalii de…




13:00, 12.09.2014

Asociaţia Telefonul Copilului lansează campania „Telefonul Copilului le răspunde și mămicilor”

Sub sloganul: “TELEFONUL COPILULUI LE RASPUNDE ȘI MĂMICILOR", Asociația Telefonul Copilului lansează o nouă campanie de informare și conștientizare adresată mamelor. Propunându-și să ofere tinerelor…




11:00, 17.06.2014

Ghita Ciobanul - cea mai eficienta campanie de publicitate din ultimul an. 40 de premii acordate la Gala Effie Romania 2014

Agentia McCann Erickson Romania a primit marele premiu pentru campania "Ghita Ciobanul", in cadrul Galei Effie Romania 2014, eveniment desfasurat luni seara si care a premiat cele mai eficiente campanii…




11:57, 16.06.2014

Campania Opel "Mini Rabla" din România a câştigat 5 premii

Agenția de publicitate a Opel România, Geometry Global Bucharest, se întoarce de la Golden Hammer, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri de creativitate, cu 5 premii pentru campania Opel “Mini Rabla”.