Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

13:05, 12.12.2022

STUDIU: Inflaţia, invadarea Ucrainei şi accesibilitatea serviciilor medicale sunt principalele motive de îngrijorare ale românilor. 30% dintre consumatori…

”Inflaţia este principala îngrijorare pentru două treimi dintre consumatorii din România, aceasta fiind urmată de invazia din Ucraina şi costul serviciilor medicale”, potrivit studiului “Consumer Sentiment Survey”…




21:05, 17.06.2021

Cum influențează revenirea la birou diferite generații și care dintre angajați și-ar putea da demisia, dacă li se ia opțiunea programului flexibil

Tot mai multe companii decid să-și recheme angajații la birou, iar acest lucru reprezintă o provocare pentru mulți dintre noi, în condițiile în care pandemia ne-a schimbat obiceiurile, prioritățile și chiar modul…




11:35, 23.05.2019

Sunimprof Rottaprint: Producătorii de vin optează pentru etichete cu o grafică din ce în ce mai simplă

Potrivit Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, tendințele în etichetare în industria vinului sunt în continuă schimbare.…




09:42, 14.09.2018

Patru ani, durata medie petrecută de angajaţii români la un loc de muncă

Angajaţii români rămân, în medie, patru ani într-un loc de muncă, după care aleg să facă o schimbare de carieră, arată cel mai recent studiu realizat de platforma de recrutare online eJobs. Cei mai stabili sunt…




17:05, 13.09.2018

Studiu eJobs: 4 ani, durata medie petrecută de angajații români la un loc de muncă. Angajații trecuți de 50 de ani, de 5 ori mai stabili decât cei tineri

Rata mare de fluctuație a angajaților este una dintre principalele probleme cu care se confruntă companiile din România. Numărul mare de locuri de muncă disponibile în piață, dar și creșterea așteptărilor pe care…




16:02, 13.09.2018

De ce ar trebui să aprecieze companiile angajații mai în vârstă

Rata mare de fluctuație a angajaților este una dintre principalele probleme cu care se confruntă companiile din România. Numărul mare de locuri de muncă disponibile în piață, dar și creșterea așteptărilor pe care…




13:09, 08.11.2017

Broadband-ul sau cum ti-a schimbat viata si business-ul "peste noapte"

Mai tii minte anii ’90? Internet dial-up (in cel mai bun caz), telefoanele mobile apareau doar in Star Trek si erau de neimaginat in forma de astazi, comunicarea se realiza fata in fata sau la telefoane fixe.…




14:03, 10.01.2017

Mărci, pe locuri, fiţi gata…! – Generaţia Z creşte şi este gata să dea startul unei noi curse cu obstacole, susţine Kantar Millward Brown

Un nou studiu AdReaction de la Kantar Millward Brown, dat publicităţii astăzi, dezvăluie faptul ca Generaţia  Z gândeşte şi reacţionează diferit în privinţa reclamelor, faţă de predecesoarele sale.…




21:28, 06.09.2016

O noua generatie, noi provocari pentru companii, din perspectiva Z

Generatia Millenials a tinut in ultima vreme capul de afis pentru numeroase dezbateri. S-au facut numeroase planuri pentru reconfigurarea procesului de recrutare, pentru motivarea lor si implicarea lor in organizatie,…




08:04, 16.01.2016

7 aplicatii care te ajuta sa iti desfasori business-ul de oriunde

Numarul celor care lucreaza din afara biroului se inmulteste pe zi ce trece, impreuna cu numarul aplicatiilor dedicate lor. Acestea ii ajuta sa fie mai productivi si, mai ales, le usureaza munca. 2  0 0 0…




21:43, 24.11.2015

Viitor in piata muncii: generatia Y vine in prima linie. Cum se pot adapta companiile

Generatia Millenials (sau generatia Y), tinerii nascuti intre 1980 si 2000, va ocupa, la nivel global, aproape 75% din forta de munca pana in 2025, potrivit unui studiu al Universitatii Bentley. Acestia sunt adesea…




15:40, 27.04.2015

Oracle: Generatia Millenials nu accepta experientele neplacute pe mobile

Un nou studiu Oracle releva faptul ca aproape 55% din membrii generatiei Millenials sustin ca o experienta neplacuta cu aplicatiile mobile ale unei companii reduce sansele ca ei sa foloseasca produsele sau serviciile…