Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

11:58, 26.01.2016

Studiu Xerox: consumatorii își doresc să interacționeze mai mult cu brandurile de tehnologie

Un nou studiu Xerox, ‘The State of Customer Service 2015,’ arată că peste jumătate (51%) dintre consumatori se simt confortabil cu ideea de a apela la un singur brand &"umbrelă&" pentru a-și satisface…




18:32, 14.01.2016

AuraPortal - un iBPMS care permite administrarea intuitivă și facilă a proceselor de business

Ai putea să ne spui câte ceva despre trecutul tău şi cum ai ajuns să fii Business Development Manager la AuraPortal? M-am alăturat echipei AuraPortal  în urmă cu un an şi jumătate, însă experienţă…




15:23, 15.12.2015

Conform unui studiu Xerox, tot mai mulți consumatori cred că, până în 2025, serviciile media vor fi gratuite

Studiul Xerox ‘State of Customer Service in 2015’ arată că aproape jumătate (49%) din consumatorii chestionați cred că, până în anul 2025, nu vor mai trebui să plătească pentru servicii…




13:13, 09.12.2015

(P) La Fantana asigura servicii integrate de apa si cafea pentru companii

Dupa o lunga experienta de 16 ani in servicii B2B de imbuteliere si distributie a apei, La Fantana a adaugat in portofoliu abonamentele de cafea cu servicii complete, produse si echipamente incluse. 0  0 0…




14:04, 24.11.2015

Cele mai căutate joburi pentru români în Marea Britanie

Site-ul AngliaMea.ro a alcătuit un clasament al slujbelor pentru care existӑ constant cerere în Marea Britanie și pentru care cunoașterea limbii romȃne este ori un avantaj, ori condiţie esenţială. Joburile propuse…




00:01, 24.06.2015

Economie - Florin Grama este noul presedinte al ABSL

Asociatia Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din România (ABSL) anunta numirea lui Florin Grama, director al diviziei Customer Service & Support din cadrul Microsoft România, în functia de presedin­te.…




12:55, 18.06.2015

Mazda sărbătorește 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de Service

Mazda sărbătorește 10 ani de la lansarea Carnetului Digital de ServiceФото: mazdaCum credeți, trebuie limitată la două mandate aflarea în funcția de primar al Chișinăului a uneia și aceleiași persoane?- Da, trebuie-…




13:40, 30.03.2015

Nuance a fost premiată cu trofeul categoriei Best Technology Solution Provider la Romanian Contact Center Awards

Compania Nuance Communications, Inc. a fost premiată cu trofeul categoriei Best Technology Solution Provider pentru soluția sa de voce, la ediția din acest an a Romanian Contact Center Awards. Competiția își…




11:05, 11.03.2015

Cum procedezi când şeful te critică fără nicio bază

© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Să zicem că eşti un manager în departamentul de servicii pentru clienţi – Customer Service Manager – şi eşti certat urât de tot de către şeful tău, liderul departamentului.…




14:40, 06.03.2015

Michele Grassi, numit CEO la Enel Energie si Enel Energie Muntenia. Fostul sef Enel, Matteo Cassani, s-a sinucis

Italianul Michele Grassi a fost numit director general al Enel Energie si Enel Energie Muntenia, cele doua companii de furnizare de energie ale grupului Enel in Romania. Fostul CEO, Matteo Cassani, a decedat in…




13:25, 06.03.2015

Michele Grassi a fost numit director general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia

Michele Grassi a fost numit director general al Enel Energie si Enel Energie Muntenia, cele doua companii de furnizare de energie ale grupului Enel, se arata intr-un comunicat al companiei. Cu o experienta de peste…




13:20, 02.12.2014

Intrarom, Nuance şi VoiceWeb prezintă cele mai noi tendinţe în domeniul Serviciilor de relații cu clienții

Intrarom, subsidiara din România a companiei Intracom Telecom, a desfăşurat recent în Bucureşti cel de-al doilea Eveniment Anual dedicat îmbunătățirii continue a Serviciilor de Relatii cu Clienții, alături de Nuance…




13:15, 26.11.2014

Maine are loc Evenimentul Anului in E-Commerce - GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala Noiembrie 2014

Maine, 27 Noiembrie 2014 are loc, la Bucuresti, Cel mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania - GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala. GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este, de 9 ani,…




12:45, 21.10.2014

Cum se poziționează segmental fashion în e-commerce-ul românesc?

Domeniul modei este o industrie tradițională, dar, astăzi, când vorbim de e-commerce vânzarea de haine şi accesorii s-a mutat online. În prezent, în Nordul Americii şi în Europa, cel…




16:15, 16.10.2014

Numai contractul nu se poate semna online

Internetul a devenit o componentă indispensabilă a vieţii noastre. Dacă în urmă cu aproximativ 15-17 ani, încă mai foloseam telefoanele fixe şi stăteam la cozi pentru a plăti facturile pentru că nu exista nicio…




18:27, 30.09.2014

TeCOMM'14: Specialiștii F64, Fashion Days și mulți alții explică mediul online și tipul noului consumator în comerțul electronic

A patra ediție a conferinței de comerț electronic TeCOMM debutează într-o lună. Evenimentul reunește comunitatea magazinelor online din România la Cluj-Napoca pe 30 și 31 octombrie, iar pe 6 noiembrie…




11:39, 08.09.2014

Serviciile au nevoie de oameni calificati. O oportunitate de job

Pentru a raspunde cat mai bine diverselor nevoi pe care le au clientii, Samsung a deschis in 2011 Samsung Service Plaza, un service de telefoane mobile complet echipat, cel mai mare de acest gen din Europa. Ionut…




12:51, 30.05.2014

Interviurile „Adevărul”-Reviro. De ce se întorc în ţară românii şcoliţi peste hotare, la Adevărul Live, de la ora 14.00

Primul interviu va avea loc astăzi, la Adevărul Live, de la ora 14.00. Această serie de interviuri va fi realizată în parteneriat cu partenerii noştri de la EDUCATIVA, în cadrul programului lor REVIRO, prin care…




14:58, 08.07.2013

Cum să le oferi cu adevărat angajaţilor „din prima linie” puterea de a rezolva prompt problemele clienţilor

© 2013 Harvard Business School Publishing Corp. Poate că nimic nu este atât de fundamental pentru succesul unei organizaţii decât serviciile pe care le oferă clienţilor prin departamentul său de Customer Service.…




15:30, 12.06.2013

Gilad Coppersmith, profesionist de top în domeniul digital al rețelei IPG Mediabrands, despre puterea comunicării Real-Time

Gilad Coppersmith, profesionist de marca în industria internațională de media si digital, cu rol de Digital and Innovation Catalyst World Markets pentru rețeaua IPG Mediabrands, a vorbit cu ocazia vizitei…




19:30, 14.05.2013

Airbus şi IBM ajută operatorii de aeronave să optimizeze managementul şi operaţiunile flotelor aeriene

Airbus şi IBM colaborează pentru a transforma soluţiile companiei Airbus destinate flotelor, care vor furniza companiilor şi operatorilor aerieni servicii IT avansate pentru întreţinere, inginerie şi zbor.…




12:06, 30.04.2013

DHL România, premiat la Gala Romanian Contact Center Awards 2013

“Best Training Program in Customer Service” este premiul obţinut de DHL România la Gala Romanian Contact Center Awards 2013. Premiul reconfirmă eforturile şi angajamentul DHL de a livra cele mai bune servicii clienţilor…




14:23, 10.09.2012

Siemens Romania are un nou CEO

Siemens SRL anunta ca, incepand cu luna septembrie 2012, noul CEO al companiei este George Catalin Costache (foto), care ocupa aceasta pozitie dupa un mandat de trei ani al lui Cristian Secosan. Cu o experienta…




13:50, 05.04.2012

Fan Courier mizeaza pe o crestere a afacerilor de 10%

Compania de curierat Fan Courier mizeaza pe o crestere a afacerilor, in acest an, cu 10% si vizeaza concentrarea investitiilor pe imbunatatirea calitatii serviciilor si segmentul comertului online. "Cererea…