Comunicare Untold - Stiri si informatii despre Comunicare Untold | prima pagina Ultima actualizare: 00:36:22, 03.06.2024
09:25, 07.02.2021
Edy Chereji, directorul de Comunicare Untold, replică pentru Arafat. Industria trebuie să pornească. Sunt zeci de mii de oameni afectați
Edy Chereji, directorul de Comunicare de la Untold, cere autorităților un plan concret prin care să se poată porni industria culturală și de evenimente. Acum acest sector este ”îngropat” tot mai mult de lipsa viziunii.”Personal,…
10:56, 26.07.2017
Zece elevi din Cluj, premiati cu abonamente la Untold
Zece elevi din Cluj, premiaţi cu abonamente la Untold Zece elevi din Cluj cu rezultate deosebite la olimpiade și concursuri vor fi premiaţi cu abonamente la ediţia din 2017 a festivalului Untold. Inspectorul şcolar…
18:43, 08.06.2016
„Cine BAC-ul trece, la Untold petrece“: abonamente gratuite şi reduceri pentru elevii care vor absolvi examenul. Tudor Chirilă susţine campania VIDEO
Pentru că perfomanţa în educaţie trebuie permanent încurajată, campania „Bac de 10“ se reia şi în acest an. Toţi absolvenţii examenului de Bacalaureat care obţin nota 10 vor primi câte un abonament pentru cele…
13:52, 08.06.2016
Elevii de 10 la BAC merg gratis la Untold 2016
Elevii de 10 la BAC merg gratis la Untold 2016 Toți absolvenții examenului de Bacalaureat care obțin nota 10 vor primi câte un abonament pentru cele patru zile la Untold 2016. Și cei care promovează examenul vor…
14:38, 18.01.2016
Zălăuanul Adrian Chereji – director Marketing și Comunicare “Untold”: “Promitem că nu vom dezămagi nici în acest an”
Pentru prima dată în România, “Untold” a adus marele premiu al competiției europene Festival Awards, fiind desemnat câștigător la categoria Best Major Festival. Vă prezentăm în continuare un interviu realizat cu…
17:42, 27.10.2015
Campania unui festival din Ardeal unde biletul s-a plătit cu sânge, premiată la cel mai important eveniment de publicitate din centrul şi estul Europei
Cu aproape două săptămâni înainte de Untold Festival, organizatorii au gândit şi pus în practică o campanie inedită numită ”Pay with blood” prin care, cu ajutorul McCann Worldgroup România şi al Institutului Naţional…