Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Plătiţi cu iubire: îmbrăţişările, acceptate ca mijloc de plată în cadrul lanţului de magazine McDonald's din SUA

Publicat:

Ca parte a unei oferte promotionale din 2 februarie si pana de , grupul McDonald's va accepta diverse forme de exprimare a afectiunii ca mijloc de plata, informeaza huffingtonpost.com. Castigatorii vor fi selectati la intamplare, in anumite momente si in anumite magazine ale grupului care vor fi anuntate din timp. De asemenea, fiecare castigator va fi instruit de un angajat al companiei McDonald's care ii va arata acestuia felul in care trebuie sa interpreteze "o exprimare intamplatoare a iubirii".

Grupul american va lansa campania "Pay with Lovin'" ("Platiti cu iubire")…

Citeste articolul mai departe pe adevarul.ro…  

Sursa articol: adevarul.ro


Stiri pe aceeasi tema

In atenția clienților McDonald’s din Romania. Hackerii va lasa fara bani in cont

06:56, 20.03.2024 - Directoratul National de Securitate Cibernetica (DNSC) avertizeaza, marti, asupra unei tentative de frauda prin folosirea imaginii McDonald’s Romania. Oferta transmisa de atacatori promoveaza produse la pret redus si solicita completarea datelor cardului bancar. „Tentativa de frauda…

Tentativa de frauda prin folosirea imaginii McDonald’s Romania

19:35, 19.03.2024 - Directoratul National de Securitate Cibernetica (DNSC) avertizeaza, marti, asupra unei tentative de frauda prin folosirea imaginii McDonald’s Romania. Oferta transmisa de atacatori promoveaza produse la pret redus si solicita completarea datelor cardului bancar. ”Tentativa de frauda prin folosirea imaginii…

Aveti grija la ofertele speciale! Tentativa de frauda in numele McDonald's Romania

19:10, 19.03.2024 - Directoratul National de Securitate Cibernetica DNSC avertizeaza, marti, asupra unei tentative de frauda prin folosirea imaginii McDonald 39;s Romania. Oferta transmisa de atacatori promoveaza produse la pret redus si solicita completarea datelor cardului bancar. Avertismentul DNSC Tentativa de frauda…

Directoratul National de Securitate Cibernetica: Tentativa de frauda prin folosirea imaginii McDonald’s Romania / Oferta transmisa de atacatori promoveaza produse la pret redus si solicita completarea datelor cardului bancar – FOTO

18:56, 19.03.2024 - ”Tentativa de frauda prin folosirea imaginii McDonald’s Romania! Echipa DNSC va recomanda sa fiti atenti la campaniile promotionale false si sa verificati intotdeauna ca sunteti pe un canal de comunicare oficial al companiei, inainte de a face click sau a furniza date cu caracter sensibil”, avertizeaza,…

Filarmonica Pitești organizeaza preselecție pentru „Festivalul Tinerilor”, ediția a IV -a

11:05, 13.03.2024 - Filarmonica Pitești organizeaza a IV-a ediție a Festivalului Tinerilor. Evenimentul se adreseaza tinerilor talentați, cu varsta de pana la 19 ani, care canta la un instrument sau sunt soliști vocali și doresc sa se afirme. Din juriul festivalului fac parte violonistul Razvan Stoica, violoncelistul Ștefan…

Temu, care a facut reclama la Super Bowl pentru al doilea an consecutiv, a anunțat ca a primit certificarea Mobile Application Security Assessment (MASA)

10:55, 21.02.2024 - Temu, care a facut reclama la Super Bowl pentru al doilea an consecutiv, a anunțat ca a primit certificarea Mobile Application Security Assessment (MASA) in urma unei evaluari efectuate de catre DEKRA, cea mai mare organizație independenta de testare experta din lume. Certificarea este unul dintre pașii…

Hamburgerii vor decide viitorul Americii

16:20, 19.02.2024 - Fast-food-ul, abundent și accesibil,  a reprezentat imaginea Americii consumiste, bogate și liberal-capitaliste.  Cand s-a deschis primul McDonald’s la Moscova, in 1990, mii de oameni au stat la coada zile in șir pentru a avea ocazia sa guste din hamburgerul american. Astazi, insa, „era McDonald’s”…

Prețuri amețitoare la reclamele din timpul Super Bowl: milioane de dolari pentru 30 de secunde. Sumele „aproape ca s-au dublat in ultimul deceniu”

12:25, 09.02.2024 - Anul trecut, peste 113 milioane de oameni au urmarit Super Bowl. Este unul dintre cele mai vizionate evenimente televizate ale anului și, indiferent daca publicul urmarește meciul, este o ocazie unica pentru companii de a-și face publicitate in fața unui numar incredibil de persoane.


Ce parere ai despre aceasta stire?