STS: Peste jumătate dintre apelurile efectuate în 2020 la 112 au reprezentat urgenţe
Publicat:Peste jumatate dintre apelurile efectuate in anul 2020 la 112 au reprezentat urgente pentru care a fost necesara interventia agentiilor specializate - Ambulanta, ISU-SMURD, Politie, Jandarmerie, Salvamont, ceea ce reprezinta cel mai ridicat procent de la implementarea in 2004 a numarului unic 112 in Romania. "Numarul unic de urgenta 112 este apelat tot mai responsabil, de la an la an, cetatenii sunand mai mult pentru a semnala urgente reale si mai putin pentru situatii non-urgente", informeaza un comunicat al Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS) transmis, joi, AGERPRES. In 2020, operatorii…
Citeste articolul mai departe pe agerpres.ro…
Sursa articol: agerpres.ro
Stiri pe aceeasi tema
Serviciul de urgența 112, apelat de peste 160.000 de ori in minivacanța de Paște
10:51, 08.05.2024 - In minivacanta de 1 Mai si Pastele Ortodox, operatorii Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS) au preluat si procesat aproape 160.000 de apeluri primite la numarul unic de urgenta 112. Aproape 60% dintre acestea au reprezentat cazuri de urgenta si au fost transferate catre agentiile specializate…
Aproape 160.000 de apeluri primite la numarul unic de urgenta 112 in minivacanta de 1 Mai si Pastele ortodox
07:05, 08.05.2024 - In minivacanta de 1 Mai si Pastele ortodox, operatorii Serviciului de Telecomunicatii Speciale(STS) au preluat si procesat aproape 160.000 de apeluri primite la numarul unic de urgenta 112. Aproape 60% dintre acestea au reprezentat cazuri de urgenta si au fost transferate catre agentiile specializate…
Minivacanța cu aproape 160.000 de apeluri la 112, preluate de operatorii STS ai Serviciului de urgența. Peste 4.000 de apeluri doar in noaptea de Inviere
16:51, 07.05.2024 - In perioada 1 – 6 mai a.c., la nivel național, operatorii STS au preluat și procesat 159.660 de apeluri primite la numarul de urgența 112. Din totalul acestora, 59,11% (94.383) au reprezentat cazuri de urgența și au fost transferate catre agențiile specializate de intervenție: Ambulanța, ISU-SMURD,…
STS Serviciul de urgenta: Minivacanta cu mii de apeluri la 112, la nivel national
15:05, 07.05.2024 - In perioada 1 ndash; 6 mai a.c., la nivel national, operatorii STS au preluat si procesat 159.660 de apeluri primite la numarul de urgenta 112. Din totalul acestora, 59,11 94.383 au reprezentat cazuri de urgenta si au fost transferate catre agentiile specializate de interventie: Ambulanta, ISU SMURD,…
Jumatate din cele peste 10 milioane de apeluri facute anul trecut la 112 nu au fost urgențe
10:36, 13.03.2024 - „In continuare, in Romania, este un numar foarte ridicat de apeluri non-urgente. Oamenii suna pentru alte motive decat pentru cele care sunt in competenta Serviciului de Urgenta 112. Anul trecut au fost peste 10 milioane de apeluri la 112, insa aproape jumatate dintre acestea nu au fost urgente. Oamenii…
Jumatate din cele peste 10 milioane de apeluri facute anul trecut la 112 nu au fost urgențe
19:06, 12.03.2024 - „In continuare, in Romania, este un numar foarte ridicat de apeluri non-urgente. Oamenii suna pentru alte motive decat pentru cele care sunt in competenta Serviciului de Urgenta 112. Anul trecut au fost peste 10 milioane de apeluri la 112, insa aproape jumatate dintre acestea nu au fost urgente. Oamenii…
Din 10 milioane de apeluri la 112, jumatate NU erau urgențe!
15:05, 12.03.2024 - Peste 10 milioane de apeluri au fost anul trecut la 112, dintre care aproape jumatate nu au fost urgente, deși numarul este dedicat situațiilor intre viața și moarte. Purtatorul de cuvant al Serviciului de Telecomunicatii Speciale, Catalin Chirca, a afirmat marti ca aproape jumatate din cele peste 10…
Jumatate din cele 10 milioane de apeluri la 112 nu au fost urgențe. Oamenii reclama traficul blocat și injura operatorii
12:41, 12.03.2024 - Purtatorul de cuvant al Serviciului de Telecomunicatii Speciale, Catalin Chirca, a transmis marti ca aproape jumatate din cele peste 10 milioane de apeluri la 112 de anul trecut nu au fost urgente. Oamenii suna pentru ca la celalalt capat al firului "este cineva care le raspunde" și de multe ori reclama…