Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Serviciul Call Center Omnichannel este o prioritate pentru businessurile de succes

Publicat:

Asistența Call Center este o parte esențiala a experienței clienților, iar calitatea acesteia este cruciala pentru succesul unei companii. Din anii pandemiei, cand interacțiunile clienților cu brand-urile au crescut semnificativ, consumatorii au așteptari mari. Companiile de astazi trebuie sa iși mențina clienții fericiți și mulțumiți pe diferite canale și in timp util. Acesta este punctul in care soluțiile joaca un rol cheie: ele ajuta companiile sa mențina un nivel ridicat de satisfacție a clienților prin furnizarea de servicii eficiente și prompte prin intermediul…

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Spitalul Clinic Județean de Urgența Bistrița are aplicație pentru telefoanele mobile! Toate informațiile, la un click distanța

13:40, 29.04.2024 - Spitalul Clinic Județean de Urgența Bistrița a lansat, luni, aplicația SCJUB pentru telefoanele mobile, o aplicație ușor de utilizat, prietenoasa și care ofera informații utile utilizatori. Aplicația poate fi descarcata gratuit de pe APP Store, cat și pe Google Play, a anunțat luni, in cadrul unei conferințe…

Propunere: 45 de minute gratuitate la parcare pentru clienții Pieței centrale din Piatra Neamț

12:10, 25.04.2024 - In pragul alegerilor locale din 9 iunie, in urma numeroaselor semnale primite despre cat de scumpe sunt tarifele la parcarile din zona Pieței centrale din Piatra Neamț, primaria pare sa fi revenit la sentimente mai bune fața de cei care iși fac cumparaturile in zona. La cererea uneia dintre societațile…

Transformarea experienței clienților: Cum software-ul de Call Center revoluționeaza afacerile

16:31, 10.04.2024 - Platforma de Call Center sau Serviciu de Asistența pentru Clienți reprezinta un element esențial in peisajul modern al afacerilor. Este mult mai mult decat un simplu software de gestionare a apelurilor și contactului cu clienții. Intr-o era in care experiența clienților este esențiala pentru succesul…

Modificari majore la Enel. Site-ul oficial și aplicația pentru index nu vor mai fi disponibile. Ce variante au clienții companiei

09:35, 10.04.2024 - Enel a transmis o informare catre toți consumatorii. Conform comunicatului emis de companie, compania va renunța treptat la numele Enel, odata cu preluarea de catre PPC.Un alt anunț facut de companie privește aplicația MyEnel, unde consumatorii transmit indexul, dar și site-ul oficial. Conform comunicatului,…

Falșii brokeri de investiții, un nou tip de frauda

08:06, 03.04.2024 - Banca Comerciala Romana a facut anunțul. A trimis clienților un mesaj prin care i-a avertizat cu privire la un nou tip de frauda, care a prins tot mai mult teren in ultima vreme: falșii brokeri de investiții. BCR recomanda clienților care vor sa faca o investiție in cryptomonede sau sa cumpere acțiuni…

Aplicatia eDAC, operationala. Politistii afla instant toate informațiile despre persoana pe care o verifica

07:31, 01.04.2024 - Poliția Romana anunța ca, in contextul aderarii Romaniei la spațiul Schengen cu frontierele aeriene și maritime, a fost operaționalizat un nou sistem de verificare a documentelor de identitate – eDAC. Incepand de duminica, 31 martie, verificarea se face imediat, cu ajutorul dispozitivelor mobile distribuite…

Companiile din industria HoReCa pot primi granturi de 6.000 euro și acces la conținut educațional de la antreprenori din industrie

09:15, 22.02.2024 - Companiile din industria HoReCa vor primi granturi de 6.000 euro, precum și conținut educațional dedeicat dezvoltat de 18 antreprenori din domeniu, anunța un comunicat al Academiei de Sustenabilitate Conform companiei, programul de granturi este asociat lansarii unui nou modul de self-paced e-learning…


Ce parere ai despre aceasta stire?