Sfera Business - Stiri si informatii despre Sfera Business | prima pagina Ultima actualizare: 13:21:08, 02.06.2024
11:44, 23.02.2017
Brandul personal într-un mediu de afaceri volatil. Opinie
Autor: Elena Badea – Marketing Strategy Consultant, Sfera Business De ce este bine să ne construim brandul personal? Pentru că este dreptul nostru de a ne defini ca indivizi. Acolo unde modelele culturale privilegiază…
15:07, 02.11.2016
În România, 41% dintre consumatori sunt deja consumatori digitali
DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami in marketing si vanzari? In Romania 41% dintre consumatori sunt deja consumatori digitali. Acesti consumatori se informeaza online, au acces la reviews, pot verifica din mai multe…
13:59, 10.10.2016
Studiu: 78% din companiile românești alocă anual sub 10.000 € pentru instruirea echipei de vânzări
Peste trei sferturi din companiile românești au un buget anual de sub 10.000 de euro pentru întreaga echipă de vânzări în vederea training-ului pentru consolidarea abilităților și dezvoltării profesionale, conform…
14:45, 19.09.2016
Ce spun directorii generali despre comunicare și afaceri publice
Autor: Elena Badea, Partner & Senior Consultant, Sfera Business Conform studiului Cum comunică strategic companiile din România realizat de McGuireWoods Consulting și Sfera Business, 6 din 10 companii…
10:52, 11.07.2016
Studiu: 73% dintre companiile românești ar externaliza activitatea de comunicare strategică si afaceri publice pentru a beneficia de expertiza consultanților
McGuireWoods Romania, în parteneriat cu Sfera Business, a lansat studiul Cum comunică strategic companiile din România? în cadrul unei dezbateri care a reunit profesioniști responsabili de comunicare…
14:14, 11.01.2016
Analiza EY: 65% dintre directorii de vanzari considera misiunea de afaceri ca fiind principala responsabilitate
Cele mai importante roluri asumate de un manager de vanzari sunt de "generator de business", cu 65% din raspunsuri. Acest raspuns pozitioneaza departamentul de vanzari ca principal declansator de business…
12:42, 11.01.2016
65% dintre directorii de vânzări consideră misiunea de afaceri ca fiind principala responsabilitate
Cele mai importante roluri asumate de un manager de vânzări sunt de “generator de business&" și “model pentru echipa proprie&", cu 65%, respectiv 57% din răspunsuri. Acest răspuns poziționează…