Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:00, 18.04.2024

Piatra-Neamț, finalist în competiția „Destinația anului 2024”

Piatra-Neamț, finalist în competiția „Destinația anului 2024”

Municipiul Piatra-Neamț candidează într-o competiție selectă pentru titlul „Destinația anului 2024”, o campanie desfășurată de Asociația Institutul Orașe Vizionare. Piatra-Neamț este una din cele 12 finaliste din…




20:35, 18.02.2024

Recunoaștere internațională a Brandului Turistic al Țării Hațegului: Finalist în Competiția Transform Awards 2024

Recunoaștere internațională a Brandului Turistic al Țării Hațegului: Finalist în Competiția Transform Awards 2024

Proiectul turistic al Țării Hațegului a obținut o performanță notabilă în cadrul uneia dintre cele mai prestigioase competiții de branding din Europa, Transform Awards 2024, fiind selectat ca finalist în categoria…




10:30, 12.01.2024

10 zile ramase, pentru a va inscrie la concurs!: Statiunea Mamaia isi cauta logo-ul si sloganul

Organizatia de Management al Destinatiei Mamaia Constanta, cu sprijinul Asociatiei Institutul pentru Orase Vizionare IOV si Brandelier.biz a anuntat in luna decembrie a anului trecut, demararea concursului national…




11:11, 11.12.2023

Statiunea Mamaia isi cauta identitatea! OMD Mamaia-Constanta demarareaza concursul national de solutii creative de branding

Organizatia de Management al Destinatiei Mamaia Constanta, cu sprijinul Asociatiei Institutul pentru Orase Vizionare IOV si Brandelier.bizau anuntat in urma cu cateva zile demararea concursului national de solutii…




12:55, 06.12.2023

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa lansează concursul public de soluţii creative pentru noul logo şi slogan al destinaţiei turistice…

Concursul face parte din activităţile organizaţiei pentru crearea unei identităţi de brand a a staţiunii Mamaia, începe în luna decembrie 2023 şi se va încheia anul viitor în luna martie. ”Organizaţia de Management…




09:41, 06.12.2023

OMD Mamaia Constanta anunta lansarea concursului public de solutii creative pentru noul logo si slogan al destinatiei turistice Mamaia

Organizatia de Management al Destinatiei Mamaia Constanta, cu sprijinul Asociatiei Institutul pentru Orase Vizionare IOV si Brandelier.biz anunta demararea concursului national de solutii creative de branding,…




17:05, 24.04.2023

Cercetarea Destinații Vizionare dezvăluie informații esențiale despre vacanțele românilor

Cercetarea Destinații Vizionare, realizată de Destinația Anului cu susținerea Institutului pentru Orașe Vizionare (IOV), este cel mai mare studiu de obiceiuri și atitudini ale turiștilor români din ultimii zece…




09:35, 24.04.2023

Un sfert dintre români nu au fost în nicio vacanţă în ultimul an. Braşovul, locul 1 în topul destinaţiilor vizitate

Aproape un sfert dintre români nu au fost în nicio vacanţă în ultimul an, iar cei mai mulţi din cei care au mers, au ales Braşovul ca destianţie turistică . 23% dintre români nu au fost în nicio vacanță în ultimul…




19:20, 21.04.2023

Cercetare Destinaţii Vizionare – Aproape un sfert dintre respondenţi nu au fost în nicio vacanţă în ultimul an /În ţară, destinaţia preferată, muntele…

Cercetarea Destinaţii Vizionare, realizată de Destinaţia Anului cu susţinerea Institutului pentru Oraşe Vizionare (IOV), este cel mai mare studiu de obiceiuri şi atitudini ale turiştilor români din ultimii zece…




16:16, 14.12.2022

Destinaţii Vizionare, prima conferinţa de management şi marketing de destinaţie. ”Turismul românesc reprezintă sub 4% din PIB şi are un potenţial mare…

Destinaţii Vizionare, conferinţa de management şi marketing de destinaţie,a reunit la prima ediţie peste 150 de specialişti şi lideri de comunităţidin întreagaţară. Organizat pe 8-9 decembrie la Braşov de Institutul…




10:20, 27.10.2022

Destinaţii vizionare, prima conferinţă-eveniment de management şi marketing de destinaţie din România

În 2021, contribuţia turismului la PIB-ul României a fost de doar 3,1%, jumătate faţă de media globală şi faţă de procentul raportat de România în 2019 (6,8%), înainte de pandemie, conform celor mai recente date…




18:26, 02.05.2022

Tratez oraşul ca pe o companie!

REȘIȚA – E afirmația pe care Ioan Popa o făcea la preluarea primăriei și pe care reporterii de la revista „Ghidul primăriilor” i-au reamintit-o recent. Ediția din luna aprilie publică un interviu de două pagini…