Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:29, 06.06.2016

Efectele consumului de cafea asupra creierului. Ce tip de cafea scade colesterolul

Cafeaua este una dintre cele mai folosite băuturi din lume, rezultatul fierberii boabelor de Coffea arabica sau Cofeea robusta, în prealabil prăjite şi măcinate. Cel mai important compus al cafelei este cafeina,…




17:15, 29.06.2015

Cea mai proaspata cafea din Romania, lansata de Strauss

Compania Strauss anunta lansarea Doncafé Fresh, cea mai proaspata cafea din Romania, ce poate fi personalizata dupa gustul fiecarui consumator. Aceasta poate fi descoperita in cel mai nou si mai modern coffee shop…




16:20, 14.04.2015

Vanzarile de cafea au crescut cu aproximativ 15 – 20% in perioada Pastelui

Vanzarile de cafea au crescut cu aproximativ 15-20% in perioada Pastelui, comparativ cu aceeasi perioada a lunii trecute, insa, in ceea ce priveste consumul zilnic, Romania se situeaza in coada clasamentului, cu…




12:00, 14.04.2015

Asociația Română a Cafelei: Vânzările de cafea au crescut cu aproximativ 15 - 20% în perioada Paștelui

Vânzările de cafea au crescut cu aproximativ 15-20% în perioada Paștelui, comparativ cu aceeași perioadă a lunii trecute, însă, în ceea ce privește consumul zilnic, România se situează în coada clasamentului, cu…




12:57, 07.07.2014

Marius Melesteu, Strauss Romania: „Sportul ma ajuta sa-mi pun ordine in ganduri”

Cand spui Marius Melesteu, te gandesti instantaneu la o ceasca aburinda cu cea mai buna cafea. Este din 2010 CEO Strauss Romania, companie care detine in portofoliul sau brandul Don Café. Inainte de asta a creat …




11:30, 04.07.2014

Hobby de manager: „Sportul ma ajuta sa-mi pun ordine in ganduri”

Cand spui Marius Melesteu, te gandesti instantaneu la o ceasca aburinda cu cea mai buna cafea. Este din 2010 CEO Strauss Romania, companie care detine in portofoliul sau brandul Don Café. Inainte de asta a creat …




08:00, 05.02.2014

Tranzactie de 20 milioane de dolari. Producatorul Doncafe cumpara Amigo, unul dintre cele mai vandute branduri de cafea din Romania

Strauss Coffee, producatorul cafelei Doncafe, cumpara pentru 20 milioane dolari brandul de cafea solubila Amigo, comercializat in principal in Romania, de la compania braziliana Cia Iguacu de Café Soluvel, a anuntat…




16:51, 04.02.2014

Strauss Coffee, producatorul Doncafe, cumpara marca Amigo, vanduta in principal in Romania, cu 20 mil. dolari

Strauss Coffee, producatorul cafelei Doncafe, cumpara pentru 20 milioane dolari brandul de cafea solubila Amigo, comercializat in principal in Romania, de la compania braziliana Cia Iguacu de Café Soluvel, a anuntat…




12:32, 04.02.2013

Directorul General Strauss Balkans, numit General Manager pentru Europa Centrală și de Sud

Marius Meleşteu, Directorul General al Strauss Balkans, a fost numit General Manager Strauss pentru Europa Centrală și de Sud. Acesta va prelua operațiunile Grupului în România, Serbia și țările de export (Bulgaria,…




11:28, 04.02.2013

Marius Meleșteu, promovat în funcţia de general manager strauss pentru Europa Centrală și de Sud

Marius Meleşteu, directorul General al Strauss Balkans, a fost promovat în funcţia de General Manager Strauss pentru Europa Centrală și de Sud. El va prelua operațiunile Grupului în România, Serbia și țările de…




08:48, 04.11.2012

Şi manechinele beau cafea şi tânjesc după o bere

Cariera lui Marius Meleşteu e întruchiparea perfectă a visurilor declarate ale oricărui student la management. A fost primul om pe care Stimorol l-a angajat în România. A creat grupul „fotomodelelor care beau apă…




00:00, 13.02.2012

Actualitate Companii - Scumpirea cafelei a adus vanzari de 50 mil. euro pentru Strauss Romania

Strauss România, producatorul marcii de cafea Doncafé, a avut anul trecut vânzari de 212 milioane de lei (50 de milioane de euro), valoare similara cu cea din 2010, a declarat directorul general al companiei, Marius…




14:00, 29.11.2011

Efectul Facebook pentru companii

Foarte multe afaceri din Romania s-au inghesuit in ultimii ani pe Facebook. Au creat pagini de companie sau de brand si au alergat dupa cat mai multi fani si neaparat "Like"-uri, deruland campanii de marketing…