Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

06:34, 10.05.2017

George Anghel, APERO, despre PSD 2: Experienta clientului nu trebuie sa aiba de suferit

"La nivelul industriei este nevoie de o interfata standardizata, mai putin conteaza cine o face, toti care suntem in acest ecosistem vom avea o contributie, astfel incat experienta platitorului sa nu aiba…




06:34, 10.05.2017

Bancile trebuie sa isi schimbe modelul de afaceri, mai ales pe segmentul de persoane excluse financiar

Pentru a creste gradul de bancarizare in Romania, bancile trebuie sa actioneze in zona persoanelor excluse financiar. Insa in aceasta zona, produsele si servciile trebuie sa fie accesibile si in conformitate cu…




06:34, 10.05.2017

Startup-ul care a revolutionat lumea fintech-urilor introduce tranzactiile in lei

Revolut introduce in platforma proprie tranzactiile in lei, incepand de luni 15 mai, Romania completand astfel portofoliul de tari in care se pot face tranzactii si schimburi valutare in moneda locala, la cel mai…




22:02, 09.05.2017

Mastercard prezinta inovatii care stimuleaza acceptarea platilor electronice: cat vor sustine incluziunea financiara in mediul rural?

Celebra lege cash-back are ca scop incluziunea financiara in toate comunitatile din Romania, in special in cele rurale, si poate pe de-o parte sa sporeasca numarul platilor electronice, dar, pe de alta parte, in…




06:33, 09.05.2017

Massimo Canovi, Head of Southern Europe, MoneyGram: Sa fii comod inseamna sa fii disponibil 24 din 24 pe toate deviceurile consumatorului

"Acum cativa ani, comoditatea insemna sa fii prezent cu sucursala fizica unde erau clientii. Astazi sa fii comod inseamna sa fii disponibil 24 de ore din 24 pe toate device-urile consumatorului. Sa fim siguri,…




06:33, 09.05.2017

Romanii, desi deschisi catre tehnologie, raman traditionalisti in relatia cu banca (studiu EY)

Increderea romanilor in banci se situeaza peste media globala si, desi acestia se declara deschisi catre o relatie digitala cu institutia financiara, 80% prefera o interactiunea cu un angajat, fie in sucursala,…