Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cum să faci un logo care să-i convingă pe oameni să nu mai arunce mâncarea. Povestea „cavalerului cu furculiţă“

Publicat:

„In fiecare dintre noi exista cate un cavaler care poate sa aduca schimbare pozitiva in lume“, crede , un web designer din Cluj. A creat identitatea vizuala pentru , proiect care si-a propus sa reduca risipa alimentara.

Citeste articolul mai departe pe adevarul.ro…  

Sursa articol: adevarul.ro


Stiri pe aceeasi tema

Acces Direct. Nicolae, internat la Spitalul „Sf. Pantelimon”, unde 17 oameni au murit in condiții suspecte. Cum au incercat medicii sa-i convinga familia sa-l ia acasa, deși e in stare grava

21:25, 18.04.2024 - Nicolae a ajuns in stare grava la spital acum patru luni, dupa ce a fost lovit din plin de un șofer pe trecerea de pietoni. Barbatul este in stare grava, iar medicii nu ii dau șanse ca iși va reveni. Este internat la Spitalul „Sf. Pantelimon”, acolo unde mai multe anchete sunt in desfașurare, in cazul…

Angajata unui magazin cu probleme din Cluj, cuvinte grele la adresa clienților: ,,Nu au 7 ani de-acasa. Oameni mai dificili nu am intalnit"

22:51, 19.03.2024 - Un scandal monstru s-a declanșat la un magazin Profi din Gheorgheni, intre angajați și clienți. O vanzatoare le-a transmis celor care o critica pe ”colega” de la casa ca ”oameni mai dificili ca gheorgheniști (n.red. locuitori din cartierul Gheorgheni) noștri nu am intalnit”.O clienta a relatat ca a…

O cunoscuta platforma de bilete online a fost amendata cu 55.000 de lei! Peste 100 de oameni nu și-au mai primit banii inapoi dupa anularea concertelor

14:00, 19.03.2024 - Platforma iabilet.ro a fost amendata de Protecția Consumatorilor dupa ce nu a returnat contravaloarea unor bilete pentru spectacole care au fost anulate.Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Cluj – cel care instrumenteaza reclamatiile referitoare la platforma online iabilet.ro,…

FEMEI CARE NE INSPIRA: Theo Trișca, profa de la sat care le ofera elevilor cursuri extra școlare susținute de oameni de renume din țara

09:05, 14.03.2024 - „Am facut cursuri de toate felurile, din dorința de a ma dezvolta eu, personal! Și odata ce am vazut cat e de benefic, am decis sa fac acest lucru și pentru elevii mei!”, a povestit Theo Trișca. Este profesoara de engleza, dar datorita ei, elevii din Teaca și Lechința au parte de ateliere extra școlare…

NTT Data, a treia cea mai mare companie de IT din Cluj, renunța la oameni din echipa. Mai mulți angajați se plang ca li se propune sa plece „amiabil”/ Compania: „Fluxul de personal la nivelul NTT DATA este pozitiv”

19:10, 13.03.2024 - Continue reading NTT Data, a treia cea mai mare companie de IT din Cluj, renunța la oameni din echipa. Mai mulți angajați se plang ca li se propune sa plece „amiabil”/ Compania: „Fluxul de personal la nivelul NTT DATA este pozitiv” at Info real.

Cluj - O noua filmare grețoasa de la restaurantul din mall inchis pentru ca o angajata mancare cu mana din mancarea expusa - VIDEO

20:35, 21.02.2024 - Știri de Cluj a primit o noua filmare cu restaurantul din mall, unde o angajata facea de voia cu mancarea expusa spre vanzare. In noile imagini se vede cum angajata aranja mancarea, dar se servea cu mana fara nicio problema din produse, dupa care se ducea sa mai faca ceva treaba.In alte filmari…

Restaurantul din Iulius Mall, unde o angajata a fost surprinsa in timp ce manca din mancarea servita clienților, amendat dur de ANPC

15:35, 20.02.2024 - Inspectorii de la Protectia Consumatorilor au descins in restaurantul Roua din Iulius Mall, unde o angajata a fost surprinsa in timp ce manca din mancarea servita clienților, la scurt timp dupa ce Știri de Cluj a relatat incidentul șocant. Amintim ca angajata unui restaurant din food court-ul mallului…

Un barbat a sunat la 112, fara a avea o urgența, de 31.000 de ori intr-un singur an. Cați oameni au sunat fara motiv la serviciul de urgențe din Cluj in 20

14:40, 12.02.2024 - Un barbat a atins un record absurd. A reușit sa apeleze serviciul 112, fara a avea o urgenta, de aproape 31.000 de ori in decursul unui singur an.Potrivit Serviciului de Telecomunicatii Speciale (STS) barbatul din Argeș a utilizat mai multe numere de telefon. Apelurile au presupus un timp de procesare…


Ce parere ai despre aceasta stire?