Marketing Day - Stiri si informatii despre Marketing Day | prima pagina Ultima actualizare: 18:31:07, 09.05.2024
14:27, 16.10.2019
O saptamana pana la retailArena 2019, evenimentul anului in retail! Programul complet, speakerii si noutatile acestei editii
Doar o saptamana ne mai desparte de retailArena 2019 - From emotions to experiences: retail of the future, evenimentul anului in retail. Pentru cea de-a saptea editie am pregatit un line-up impresionant de speakeri…
06:32, 30.09.2019
De la emotii la experiente: cum arata consumatorul viitorului? Vino la retailArena 2019 si vei afla!
Ca in fiecare toamna, retailArena revine cu o noua editie a unuia dintre cele mai asteptate evenimente dedicate industriei de retail. Tema din acest an este “From emotions to experience: retail of the future&"…
06:36, 13.10.2017
"Adevarurile" carora ar trebui sa li se conformeze antreprenorii romani. Daca nu...
Companiile si brandurile de azi trebuie sa invete sa gestioneze efectele transparentei si ale fenomenului social media. Nu mai este suficient sa iesi cu un produs bun pe piata, daca nu stii sa gestionezi social…
22:14, 02.12.2015
Andrei Cepoi, Telekom: Magazinele pot sa individualizeze experienta clientilor prin tehnologie
Retailerii pot si ar trebui sa individualizeze experienta clientilor prin tehnologie, a declarat Andrei Cepoi, ICT sales manager la Telekom Romania in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de wall-street.ro.…
21:22, 30.11.2015
Ce trebuie sa stie un retailer ca sa castige batalia pentru clienti
Afla care sunt cele opt lucruri de care trebuie sa tina cont orice retaileri daca vrea sa castige si sa isi pastreze clientii si, de ce nu, sa fie cu un pas inaintea competitiei. Cei opt pasi au fost prezentati…
16:59, 13.11.2015
Mihaela Muresan, Ikea: Singurul lucru pe care il putem face este sa ne lasam surprinsi de consumatori
Companiile nu pot previziona ce se va intampla pe viitor deci singurul lucru pe care il pot face este sa se lase surprinse de consumatori, a declarat Mihaela Muresan, director de marketing in cadrul Ikea Romania.…
06:34, 13.11.2015
Calin Clej, PepsiCo: Retailerii sa isi revolutioneze businessul. Altfel, raftul fizic va disparea
Daca retailerii nu isi schimba total modul in care fac business, pentru consumatorii tineri magazinele clasice vor disparea in aproximativ 20-30 de ani, a declarat Calin Clej, director de marketing pe segmentul…
06:34, 13.11.2015
Dragos Sirbu, Flanco: 30-35% dintre achizitii se fac prin card bancar
In jur de 30-35% dintre platile care se fac in cadrul Flanco, al doilea retailer electroIT de pe piata locala, sunt prin card bancar, a declarat Dragos Sirbu, directorul general al companiei, in cadrul Retail Arena,…
06:34, 13.11.2015
Catalin Cretu, Visa Europe: 50% dintre platile contactless sunt pentru sume mai mari de 100 de lei
Jumatate dintre platile cu carduri contactless sunt pentru sume mai mari de 100 de lei, a declarat Catalin Cretu, director regional pentru Romania, Croatia si Slovenia al Visa Europe, in cadrul Retail Arena, eveniment…
08:03, 12.11.2015
Dorin Boerescu, 2Parale: O prezentare video a produsului pe site ajuta fantastic de mult
Prezentarile video dar si cele personalizate, mai putin tehnice ajuta foarte mult in vanzari, a declarat Dorin Boerescu, fondator si CEO 2Performant Network, compania care opereaza 2Parale.ro - cea mai mare retea…
06:34, 12.11.2015
Oana Terteleac, Microsoft: 76% se duc in magazine sa vada produsul, dar cumpara din online
In jur de 88% dintre consumatori cauta informatii pe internet despre ceea ce vor sa cumpere, iar 76% se duc in magazinul fizic pentru a vedea si verifica produsul, dar apoi achizitioneaza de pe site-ul online care…
06:34, 12.11.2015
Carmen Capitanescu, Media Galaxy: Omnichannelul este un must, nu o optiune
Abordarea omnichannel (integrarea vanzarilor cu online cu vanzarile offline) se impune magazinelor, ca un element esential, nu doar ca o optiune, ducand la cresterea veniturilor companiei, a declarat Carmen Capitanescu,…
06:34, 12.11.2015
David Neascu, Himalaya: 80-90% dintre produsele pe care le vand sunt pentru salvarea de vieti
Aproximativ 80-90% dintre produsele pe care le vindem in magazin sunt pentru salvarea de vieti, a declarat David Neacsu, fondatorul Himalaya, retailer care vinde echipamente pentru calatorii si care anul trecut…
15:53, 11.11.2015
Lucian Aldescu, DPD: Clientii pot sa incerce produsele si apoi sa le returneze. Suntem oricand gata sa le preluam
Clientii trebuie sa prinda incredere si sa comande online produse, iar daca nu sunt multumiti de acestea sa stie ca pot oricand se le returneze, curierii sunt gata oricand sa le preia, a declarat Lucian Aldescu,…