Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:27, 16.10.2019

O saptamana pana la retailArena 2019, evenimentul anului in retail! Programul complet, speakerii si noutatile acestei editii

Doar o saptamana ne mai desparte de retailArena 2019 - From emotions to experiences: retail of the future, evenimentul anului in retail. Pentru cea de-a saptea editie am pregatit un line-up impresionant de speakeri…




06:32, 30.09.2019

De la emotii la experiente: cum arata consumatorul viitorului? Vino la retailArena 2019 si vei afla!

Ca in fiecare toamna, retailArena revine cu o noua editie a unuia dintre cele mai asteptate evenimente dedicate industriei de retail. Tema din acest an este “From emotions to experience: retail of the future&"…




06:36, 13.10.2017

"Adevarurile" carora ar trebui sa li se conformeze antreprenorii romani. Daca nu...

Companiile si brandurile de azi trebuie sa invete sa gestioneze efectele transparentei si ale fenomenului social media. Nu mai este suficient sa iesi cu un produs bun pe piata, daca nu stii sa gestionezi social…




22:14, 02.12.2015

Andrei Cepoi, Telekom: Magazinele pot sa individualizeze experienta clientilor prin tehnologie

Retailerii pot si ar trebui sa individualizeze experienta clientilor prin tehnologie, a declarat Andrei Cepoi, ICT sales manager la Telekom Romania in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de wall-street.ro.…




21:22, 30.11.2015

Ce trebuie sa stie un retailer ca sa castige batalia pentru clienti

Afla care sunt cele opt lucruri de care trebuie sa tina cont orice retaileri daca vrea sa castige si sa isi pastreze clientii si, de ce nu, sa fie cu un pas inaintea competitiei. Cei opt pasi au fost prezentati…




16:59, 13.11.2015

Mihaela Muresan, Ikea: Singurul lucru pe care il putem face este sa ne lasam surprinsi de consumatori

Companiile nu pot previziona ce se va intampla pe viitor deci singurul lucru pe care il pot face este sa se lase surprinse de consumatori, a declarat Mihaela Muresan, director de marketing in cadrul Ikea Romania.…




06:34, 13.11.2015

Calin Clej, PepsiCo: Retailerii sa isi revolutioneze businessul. Altfel, raftul fizic va disparea

Daca retailerii nu isi schimba total modul in care fac business, pentru consumatorii tineri magazinele clasice vor disparea in aproximativ 20-30 de ani, a declarat Calin Clej, director de marketing pe segmentul…




06:34, 13.11.2015

Dragos Sirbu, Flanco: 30-35% dintre achizitii se fac prin card bancar

In jur de 30-35% dintre platile care se fac in cadrul Flanco, al doilea retailer electroIT de pe piata locala, sunt prin card bancar, a declarat Dragos Sirbu, directorul general al companiei, in cadrul Retail Arena,…




06:34, 13.11.2015

Catalin Cretu, Visa Europe: 50% dintre platile contactless sunt pentru sume mai mari de 100 de lei

Jumatate dintre platile cu carduri contactless sunt pentru sume mai mari de 100 de lei, a declarat Catalin Cretu, director regional pentru Romania, Croatia si Slovenia al Visa Europe, in cadrul Retail Arena, eveniment…




08:03, 12.11.2015

Dorin Boerescu, 2Parale: O prezentare video a produsului pe site ajuta fantastic de mult

Prezentarile video dar si cele personalizate, mai putin tehnice ajuta foarte mult in vanzari, a declarat Dorin Boerescu, fondator si CEO 2Performant Network, compania care opereaza 2Parale.ro - cea mai mare retea…




06:34, 12.11.2015

Oana Terteleac, Microsoft: 76% se duc in magazine sa vada produsul, dar cumpara din online

In jur de 88% dintre consumatori cauta informatii pe internet despre ceea ce vor sa cumpere, iar 76% se duc in magazinul fizic pentru a vedea si verifica produsul, dar apoi achizitioneaza de pe site-ul online care…




06:34, 12.11.2015

Carmen Capitanescu, Media Galaxy: Omnichannelul este un must, nu o optiune

Abordarea omnichannel (integrarea vanzarilor cu online cu vanzarile offline) se impune magazinelor, ca un element esential, nu doar ca o optiune, ducand la cresterea veniturilor companiei, a declarat Carmen Capitanescu,…




06:34, 12.11.2015

David Neascu, Himalaya: 80-90% dintre produsele pe care le vand sunt pentru salvarea de vieti

Aproximativ 80-90% dintre produsele pe care le vindem in magazin sunt pentru salvarea de vieti, a declarat David Neacsu, fondatorul Himalaya, retailer care vinde echipamente pentru calatorii si care anul trecut…




15:53, 11.11.2015

Lucian Aldescu, DPD: Clientii pot sa incerce produsele si apoi sa le returneze. Suntem oricand gata sa le preluam

Clientii trebuie sa prinda incredere si sa comande online produse, iar daca nu sunt multumiti de acestea sa stie ca pot oricand se le returneze, curierii sunt gata oricand sa le preia, a declarat Lucian Aldescu,…