Campanie de promovare a patrimoniului cultural din România, dedicată tinerilor
Publicat:O campanie de promovare a patrimoniului cultural din Romania, in special in randul tinerilor, a fost lansata, marti seara, la Casa Monteoru, de Institutul National al Patrimoniului.
"Cred ca tinerii sunt mai putin interesati in momentul de fata de problemele acestea ale istoriei, ale patrimoniului cultural si vrem sa-i atragem (...) interesul este sa intelegem cu totii ca responsabilitatea fata de patrimoniu e a tuturor. Noi speram ca, odata starnit interesul, constientizata valoarea, sa urmeze si asumarea unei responsabilitati fata de aceasta mostenire pe care nu o putem transmite…
Citeste articolul mai departe pe AgerPres.ro…
Sursa articol: AgerPres.ro
Stiri pe aceeasi tema
Drumurile noastre toate se vor intalni, vreodata? Statisticile zic ca da, dar mai dureaza.
11:55, 22.04.2024 - Institutul Național de Statistica a publicat datele referitoare la evoluția și starea infrastructurii de drumuri și cai ferate din Romania, oferind o imagine precisa a situației actuale. Potrivit raportului, lungimea autostrazilor din Romania a inregistrat o creștere de 48 de kilometri, ajungand la…
Ce inseamna pentru Romania seria de cutremure din Turcia. Explicația unui fizician INFP
08:25, 21.04.2024 - Este alerta in Turcia, dupa ce o serie de cutremure de suprafața cu diverse magnitudini, cel mai puternic fiind de 5,6 Richter, au zguduit in ultimele zile regiunea Tokat, din centrul tarii. Mihail Diaconescu, fizician la Institutul National pentru Fizica Pamantului (INFP), a explicat la Antena 3 care…
Olimpiadele Preșcolarilor – singura campanie naționala, dedicata talentelor precoce, lansata de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei
08:50, 10.04.2024 - Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei a lansat campania naționala Olimpiadele Preșcolarilor, ediția 2024, dedicata copiilor cu varsta cuprinsa intre 3 și 6 ani. Aceasta inițiativa unica in Romania iși propune sa identifice și sa incurajeze potențialul extraordinar al micuților, oferindu-le…
Castelul Martinuzzi din Vințu de Jos va fi restaurat și transformat intr-un HUB cultural. Finanțare nerambursabila acordata de INP
08:00, 29.03.2024 - Castelul Martinuzzi din Vințu de Jos va fi restaurat și transformat intr-un HUB cultural. Finanțare nerambursabila acordata de INP Castelul Martinuzzi din Vințu de Jos va fi restaurat și transformat intr-un HUB cultural. Arhiepiscopia Romano-Catolica Alba Iulia a obținut, la mijlocul lunii martie, o…
Indemnizații pentru romanii declarați „tezaur uman viu”. Anunțul ministrului Culturii
14:50, 28.03.2024 - Fonduri pentru demararea unui program național de case memoriale, de refacere a unor gari de patrimoniu și a muzeelor in aer liber, indemnizații pentru tezaurele umane vii - sunt deciziile adoptate de Guvern, astazi, la propunerea Ministerului Culturii!Ca urmare a adoptarii Ordonanței nr. 19/2024 pentru…
Castelul Martinuzzi din Vințu de Jos va fi restaurat și transformat in HUB cultural, printr-o finanțare de 200.000 de lei
17:25, 27.03.2024 - Castelul Martinuzzi din Vințu de Jos va fi restaurat și transformat in HUB cultural, printr-o finanțare de 200.000 de lei Castelul Martinuzzi din Vințu de Jos va fi restaurat și transformat in HUB cultural, printr-o finanțare de 200.000 de lei Arhiepiscopia Romano-Catolica Alba Iulia a obținut la mijlocul…
Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a turismului, de aceasta data in Roma și Milano
13:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii sa ne descopere țara, printr-o…
„Lasciati sorprendere dalla Romania!” Campanie de promovare a Romaniei in statiile de metrou si pe autobuzele din Milano și Roma
17:10, 26.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. Astfel, o selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de…