Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Un român din patru iese în oraş de 2-3 ori pe săptămână; 1 din 10 români preferă să stea în casă (cercetare)

Publicat:

Unul din 10 romani nu obisnuieste deloc sa iasa din casa pentru a petrece timp liber, in timp ce unul din patru romani face acest lucru de doua - trei ori pe saptamana motivat fiind si de stabilitatea financiara pe care o are, releva rezultatele unui studiu publicat marti. Conform analizei , de iesiri mai dese in oras (4-6 ori pe saptamana) se bucura mai putin de unul din zece romani, pe acest segment extrem de activ, femeile fiind de cinci ori mai numeroase decat barbatii, raportul fiind de un domn la cinci doamne. Unul din patru romani iese in oras de doua sau trei ori…

Citeste articolul mai departe pe agerpres.ro…  

Sursa articol: agerpres.ro


Stiri pe aceeasi tema

STUDIU: Trei din zece romani sunt de acord cu inchiderea marilor magazine in weekend

09:00, 03.04.2024 - Propunerea de a inchide marile magazine de sambata pana luni dimineața este o inițiativa care iși propune sa aduca mai multe beneficii producatorilor locali, dar care ridica și multe semne de intrebare legate de confortul și obiceiurile oamenilor de cumparaturi. Potrivit unui studiu recent realizat…

Cați romani ar fi de acord cu inchiderea supermarketurilor in weekend. Studiul care pune capac oricaror tentative legislative pe aceasta tema

18:30, 02.04.2024 - Conform studiului derulat de Reveal Marketing Research, 90% dintre romani declara ca obisnuiesc sa isi faca cumparaturile din supermarketuri si hypermarketuri. In topul preferintelor consumatorilor se regasesc pietele (51%) si magazinele de cartier/ din proximitate (42%). Ca tendinta, se poate observa…

Scenariul inchiderii supermarketurilor in weekend: barbații cu venituri mari se opun, persoanele intre 35 și 44 de ani ar fi de acord

13:35, 02.04.2024 - Doar 3 din 10 romani ar fi de acord cu inchiderea supermarketurilor si hypermarketurilor in weekend, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa identifice atitudinile si perceptiile romanilor cu privire la propunerea micilor comercianti privind inchiderea marilor…

Doar 3 din 10 romani ar fi de acord cu inchiderea supermarket-urilor și hypermarket-urilor in weekend

12:55, 02.04.2024 - Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus sa identifice atitudinile și percepțiile romanilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a inchide supermarket-urile și hypermarket-urile in weekend. Magazinele fizice continua sa fie preferatele…

Sondaj INSCOP pentru News.ro – Aproape trei sferturi dintre romani prefera sa cumpere produse romanesti chiar daca sunt mai scumpe / 76.9% dintre romani sunt de parere ca in situatii de criza trebuie mai intai sa se ajute singuri si abia apoi sa ceara spr

07:55, 19.03.2024 - Cumpararea de produse romanesti 72.2% dintre participantii la sondajul INSCOP declara ca prefera sa cumpere produse romanesti chiar daca sunt mai scumpe, in timp ce 26.3% spun ca prefera sa cumpere produsele cu pretul cel mai bun, indiferent daca sunt romanesti sau straine. 1.5% nu stiu sau nu raspund…

Anxietațile in creștere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera sentimente de siguranța și stabilitate pe termen lung

13:15, 27.02.2024 - Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu OLX Locuri de Munca In cadrul conferinței ReSource by OLX Locuri de Munca, s-a lansat cel mai recent studiu ce evalueaza dinamica pieței muncii din ultimul an, realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu OLX Locuri de Munca, unul dintre…

52% dintre romani prefera cafeaua fara zahar, in timp ce 16% nu beau deloc cafea

16:40, 20.02.2024 - 52% dintre romani prefera cafeaua fara zahar, in timp ce 16% nu beau deloc cafea, reiese dintr-un sondaj. Barbații prefera cafeaua cu zahar, femeile o prefera fara. Bucureștiul devine capitala cafelei fara zahar.

Studiu Reveal Marketing Research: O experiența placuta la sala de fitness este influențata de genul muzical preferat (43%) și de ritmul alert al muzicii (34%) r

14:15, 06.02.2024 - Reveal Marketing Research a desfașurat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a afla care este rolul și impactul muzicii cunoscute ce se aude pe fundal in timpul antrenamentelor la sala de fitness.41% dintre reprezentanții Generației Z (18-24 ani), frecventeaza saptamanal sali de fitness,…


Ce parere ai despre aceasta stire?