Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Telekom Romania continuă promisiunea de a oferi clienților oferte fără costuri ascunse, la prețuri care să-i mulțumească

Publicat:

, grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil*, continua promisiunea de a le oferi romanilor oferte fara costuri ascunse, la un raport calitate preț care sa-i mulțumeasca. Campania comerciala lansata astazi se adreseaza atat clienților rezidențiali interesați de servicii de telefonie mobila, cat și celor care doresc […] The post continua promisiunea de a oferi clienților oferte fara costuri ascunse, la prețuri care sa-i mulțumeasca first appeared on .

Citeste articolul mai departe pe svnews.ro…  

Sursa articol: svnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

De Ziua Pamantului, Orange Romania sarbatorește 2 ani de program “Re” cu o campanie prin care ofera clienților 22% reducere la achiziționarea unui telefon recondiționat

18:40, 22.04.2024 - Programul Orange de economie circulara “Re” – Recumparare (Buy-Back), Reciclare, Reparare, Recondiționare implinește, in luna mai, 2 ani de la lansarea in Romania. Pentru a marca aceasta aniversare, Orange ofera clienților un discount de 22% la achiziționarea unui telefon recondiționat, impreuna cu…

Electric Castle caștiga “Premiul de Excelența pentru promovarea turismului romanesc” pentru campania care a transformat mesajele de protest din Barcelona in invitații catre Transilvania

18:40, 22.04.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatuluui și Turismului premiaza Electric Castle pentru campania realizata impreuna cu agenția McCann WorldGroup in vara anului trecut. Fenomenul turismului excesiv – overtourism – este o realitate cu care se confrunta multe orașe din Europa. Protestele din Barcelona…

Pacaleala cu un „preț mai mic”. E.ON trimite oferte inșelatoare clienților

09:05, 22.04.2024 - „Ne bucuram ori de cate ori venim cu vești bune pentru tine. Vei beneficia de un preț mai mic” – așa incepe o notificare transmisa de furnizorul de energie E.ON clienților carora urmeaza sa le expire contractul. Noua oferta nu conține insa tarife mai mici așa cum compania recunoaște, intr-un raspuns…

Manastirea Sucevița pe tramvaie și in stațiile de metrou din Milano și pe autobuzele din Roma (FOTO)

12:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinației Bucovina, de aceasta data in Roma și Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase…

Tommy Hilfiger lanseaza campania Primavara 2024 „Kendall and Friends”(Kendall și prietenii)

19:50, 04.03.2024 - Tommy Hilfiger ii ureaza bun-venit lui Kendall Jenner in familia Tommy prin campania Primavara 2024. Alaturi de cinci dintre prietenii sai, imbiata de spiritul Los Angeles-ului și cerul de un albastru nesfarșit specific zonei, Kendall iși dezvaluie personalitatea prietenoasa și autentica. Este esența…

Șase tineri inoveaza sectorul agricol din Romania cu dispozitivul GrowWise. Sistemul complex i-a adus in campania „100 de tineri pentru dezvoltarea Romaniei”

14:45, 01.03.2024 - Pasiunea pentru tehnologie și dorința de a face o schimbare pozitiva in comunitate au fost motivele pentru care șase tineri excepționali – Augustin Babii, Bogdan Braileanu, Briana Filimon, Alexandra-Maria Morar, Alexandru Pop și Victor-George Sabo și-au unit forțele și au dezvoltat un dispozitiv revoluționar…

E.ON și Delgaz Grid, impreuna cu DSU și IGSU, lanseaza campania „Detector pentru viața”

16:30, 24.02.2024 - Un numar de 10.000 de detectoare de fum și monoxid de carbon, donate de E.ON și Delgaz Grid, vor ajunge in locuințele romanilor cu ajutorul pompierilor de la inspectoratele pentru situații de urgența judetene: Campania este derulata in cadrul parteneriatului „Impreuna pentru siguranța”, incheiat in…


Ce parere ai despre aceasta stire?