Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Constanta a atribuit contractul de furnizare a energiei electrice

Publicat:

de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta a atribuit un contract pentru furnizarea de energie electrica.Valoarea totala a achizitiei fara TVA este de 2411260.6 lei.Contractul a fost atribuit la data de 29 martie 2021. Rezultatul final a fost publicat pe licitatiapublica.ro la data de 15 aprilie 2021.Descriere contract:Furnizare energie electrica acord cadru 12 luni Cantitate : maxim 6370 MWh din care 5670 MWh la tensiune MT si 700 MWh la tensiune JT.Tipul proce ...

Citeste articolul mai departe pe ziuaconstanta.ro…  

Sursa articol: ziuaconstanta.ro


Stiri pe aceeasi tema

CJ Dambovița a semnat contractul de finanțare pentru achiziționarea a  17 microbuze școlare electrice și hibride. VIDEO

14:46, 01.04.2024 - CJ Dambovița a semnat contractul de finanțare pentru achiziționarea a  17 microbuze școlare electrice și hibride, președintele CJ, Corneliu Ștefan și președintele Administrației Fondului pentru Mediu (A.F.M.), Laurențiu Neculaescu au susținut și o conferința de presa.  Consiliul Județean Dambovița va…

Anunț de intrerupere a furnizarii energiei electrice in Hideaga

17:05, 21.03.2024 - O intrerupere planificata a furnizarii de energie electrica va avea loc in localitatea Hideaga, anunta Primaria Satulung. Aceasta intrerupere este necesara pentru a efectua lucrari de mentenanța și imbunatațire a rețelei electrice. Intreruperea va avea loc miercuri, 27 martie,intre orele 09.00 și 16.00.…

Licitatii publice: CJC organizeaza o noua achizitie pentru reabilitarea bazinelor de tratament de la sectia de Balneologie din Eforie-Sud

14:50, 12.03.2024 - Consiliul Judetean Constanta organizeaza licitatie pentru reabilitarea bazinelor de tratament hidrokinetoterapeutic din cadrul Sectiei de Recuperare Medicala si Baleneologie Eforie Sud de pe Str. Republicii, nr. 7, corp C4, care apartine de Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Constanta.…

Licitatii publice: CJC cumpara servicii de dirigentie de santier pentru lucrarile la bazinele din sectia de recuperare medicala de la Eforie Sud

11:36, 10.03.2024 - Consiliul Judetean Constanta organizeaza selectie de oferta pentru serviciul de dirigentie de santier pentru urmarirea lucrarilor la bazinele de tratament hidrokinetoterapeutic din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Constanta, sectia Recuperare Medicala Fizica si Balneologie…

Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Constanta cumpara oxigen medical lichid. Ce valoare are contractul (DOCUMENT)

19:46, 06.03.2024 - Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Constanta a lansat un anunt de participare pentru "Oxigen Medical Lichid, servicii de instalare, montaj si punere in functiune instalatie completa de stocare, plus chiria aferentaldquo;.Potrivit LicitatiaPublica.ro, in prezent, sectiile medicale…

Licitatii Constanta: Garda de Coasta cumpara servicii de dezinfectie, dezinsectie si deratizare interioara

12:00, 28.02.2024 - Conform site ului LicitatiaPublica.ro, Garda de Coasta Constanta a atribuit prin cumparare directa un contract privind achizitia serviciilor de dezinfectie, dezinsectie si deratizare interioara. Conform site ului LicitatiaPublica.ro, Garda de Coasta Constanta a atribuit prin cumparare directa un contract…

Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei Constanta atribuie prin cumparare directa servicii de asistenta tehnica informatica

19:10, 19.02.2024 - Conform site ului LicitatiaPublica.ro, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta a atribuit prin cumparare directa un contract privind serviciile de asistenta tehnica informatica. Conform site ului LicitatiaPublica.ro, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei"…

9,9 milioane lei: Primaria Tuzla din Constanta a atribuit contractul pentru reabilitarea strazilor locale (DOCUMENT)

17:00, 01.02.2024 - Valoarea totala a achizitiei este de 9.978.882,23 lei. Atribuirea a avut loc pe data de 25 ianuarie 2024 Primaria comunei Tuzla a atribuit un contract, in urma unei licitatii publice, pentru modernizarea si reabilitarea strazilor locale. Se vor executa urmatoarele lucrari: bull; lucrari de semnalizare…


Ce parere ai despre aceasta stire?