Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Românii care nu-și plătesc abonamentul la cablu, telefon și internet nu vor fi deconectați în timpul stării de urgență (solicitare ANCOM) / DOCUMENT

Publicat:

Romanii care nu-și pot plati facturile sa nu fie deconectați de la serviciile de cablu TV, telefonie sau internet: este solicitarea adresata companiilor de comunicații de catre Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM), printr-o adresa din 20 martie.

In scrisoarea catre furnizorii de rețele și servicii de comunicații electronice, președintele ANCOM scrie ca in contextul pandemiei COVID-19, „rețelele și serviciile publice de comunicații electronice sunt principalul mijloc de realizare a comunicațiilor intre cetațeni, intre autoritațile…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului

18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

ANCOM: condițiile și regulile de comunicare prin intermediul noului serviciu electronic „My ANCOM”

13:20, 25.03.2024 - Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații lanseaza astazi in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. Noul serviciu dezvoltat de ANCOM pune la dispoziția furnizorilor din domeniul comunicațiilor…

Un pas important catre digitalizare. Se lanseaza serviciul online „My ANCOM”

13:06, 25.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. ”Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii lanseaza…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?