Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Orban a afirmat că toate tronsoanele de cale ferată de pe coridorul Constanţa – Curtici vor fi finalizate până la jumătatea anului 2023, cu excepţia tronsonului Predeal-Braşov

Publicat:

Obiectivul nostru este de a moderniza reteaua de cale ferata de pe coridorul pan-european ConstantaCurtici cat mai repede posibil. La ora actuala situatia pe diferite tronsoane este urmatoarea. Pana la Predeal modernizarea este finalizata. Pe tronsonul Predeal – Brasov, care este un tronson extrem de dificil de realizat din cauza diferentei de nivel, a complicatiilor terenului, unde este necesara o solutie tehnica care trebuie sa asigure o viteza maxima de deplasare de 160km/h, este in revizuire studiul de fezabilitate”, a afirmat premierul.   El a explicat ce se intampla si pe alte trei tronsoanecare…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Guvernul a luat decizia: se construiește o linie de mare viteza de la munte pana la mare/ VIDEO

11:40, 04.04.2024 - Premierul Marcel Ciolacu a anunțat, la inceputul ședinței de Guvern, ca se vor aloca 500 de milioane de euro pentru a moderniza secțiunea de cale ferata Predeal – București – Constanța. Linia va fi una de mare viteza și va scurta foarte mult timpul de calatorie. ”Și in domeniul feroviar avem investiții…

Protocol de colaborare, incheiat intre UMC si Patronatul National al Femeilor de Afaceri din IMM

14:40, 28.03.2024 - Universitatea Maritima din Constanta a semnat astazi, 28 martie 2024, un protocol de colaborare cu Patronatul National al Femeilor de Afaceri din IMM. Obiectivul principal al acestui parteneriat academic este cooperarea dintre mediul universitar si mediul de afaceri in vederea cunoasterii cerintelor…

SRCF Constanta a finalizat lucrarile la calea ferata din statia Capu Midia. Ce valoare are contractul

15:45, 20.03.2024 - SRCF Constanta a finalizat lucrarile la calea ferata din statia Capu Midia, intre P1 Capu Midia km 0 000 ndash; P2 Capu Midia km 0 900 , avand ca scop imbunatatirea conditiilor de acces pe infrastructura feroviara pentru operatorii de transport feroviar prin aducerea liniei pe anumite distante de circulatie…

Calea ferata Brașov – Sighișoara vs. Sighișoara – Simeria: Viteza de doua ori mai mare pe tronsonul modernizat

07:55, 20.03.2024 - Calea ferata Brașov – Sighișoara vs. Sighișoara – Simeria: Viteza pe tronsonul modernizat, este de peste doua ori mai mare. Diferența majora de viteza pe Calea ferata Brașov – Sighișoara vs. Sighișoara – Simeria. Viteza trenurilor pe tronsonul Brașov – Sighișoara abia daca atinge pe unele porțiuni circa…

CNACN Constanta cauta firma pentru supervizarea proiectarii si executiei lucrarilor de retehnologizare a ecluzei Navodari (DOCUMENT)

10:50, 25.02.2024 - Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta a lansat un anunt de participare de supervizare a proiectarii si executiei pentru obiectivul de investitii: retehnologizare Ecluza Navodari in vederea cresterii sigurantei navigatiei.Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului…

Trafic ingreunat la intrarea in Constanta din cauza limitei de viteza de 50 km/ora

08:55, 15.02.2024 - Trafic ingreunat, masini bara la bara, o adevarata aventura pe sosea la intrarea in municipiul Constanta dinspre Valu lui Traian, dupa impunerea limitei de viteza la 50 km ora. Aceeasi situatie este si pe sensul de mers dinspre Ovidiu spre oras, in conditiile in care navetistii se indreapta spre municipiu…

Ministrul Transporturilor subliniaza ca in Romania nu poate creste viteza trenurilor, fara o infrastructura modernizata

16:55, 09.02.2024 - Intrebat pe ce tronsoane feroviare se va putea circula cu 160 de kilometri/ora, Grindeanu s-a referit la doua astfel de tronsoane.   ”Sunt lucrari care se termina intre Arad si Simeria si, de asemenea, pe tot tronsonul de la Curtici la Sighisoara, ar trebui ca pana la sfarsitul acestui an sa se poata…

Cumparam locomotive care merg cu 200 km pe ora dar nu avem cale ferata care sa suporte viteza nu

10:15, 30.01.2024 - Autoritațile cumpara locomotive noi de mare viteza, deși anul trecut, in Romania, nu a fost inaugurat nici macar un kilometru de cale ferata reabilitata. Ca atare, trenurile vor putea arata cat de performante sunt, pe cinci la suta din lungimea totala a liniilor. In total, peste 3 miliarde de lei, bani…


Ce parere ai despre aceasta stire?