Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

O campanie ce denunţă violenţa contra femeilor folosește chipurile tumefiate ale lui Brigitte Macron, Michelle Obama, Hillary Clinton sau Angela Merkel

Publicat:

Chipurile "tumefiate" ale lui , , sau au fost afisate pe strazile din Milano. Seria de afise-soc semnate de artistul italian trage un semnal de alarma cu privire la violentele indreptate impotriva femeilor. Campania de arta stradala a fost numita "Doar pentru ca sunt femeie- Just because I am a Woman" potrivit news.ro

In afara de sotia presedintelui francez si de fosta prima-doamna a SUA, afisele le infatiseaza si pe Alexandria Ocasio-Cortez, parlamentar democrat american, , sefa de facto a guvernului…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Președinta OFSD, Larisa Blanari, s-a implicat activ in campania de combatere a consumului de ...

16:35, 04.04.2024 - Larisa Blanari, președinta Organizației Județene a Femeilor din PSD Suceava, a fost prezenta joi dupa-amiaza in mijlocul a sute de tineri și adolescenți care au venit la Casa de Cultura din Suceava la campania "Fara Bariere – TOT Adevarul despre droguri". La acțiune a participat ...

Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia

17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…

Bucovina, prin Manastirea Sucevița, este promovata ca destinație turistica in Italia, ...

13:05, 27.03.2024 - Bucovina este promovata ca destinație turistica, prin Manastirea Sucevița, in Italia, in Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținuta de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania ...

Manastirea Sucevița pe tramvaie și in stațiile de metrou din Milano și pe autobuzele din Roma (FOTO)

12:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinației Bucovina, de aceasta data in Roma și Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase…

138.000 de euro a costat promovarea Romaniei la Milano și Roma

07:55, 27.03.2024 - Romania e promovata in Italia! Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii…

Campanie outdoor in Italia ”Lasciati sorprendere dalla Romania!” – Romania, promovata in statiile de metrou din Milano si pe 90 de autobuze din Roma

16:55, 26.03.2024 - ”Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinatiei noastre, de aceasta data in Roma si Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere tara, printr-o selectie de imagini spectaculoase care vor fi…

Vola.ro: In ianuarie, romanii au cumparat bilete de avion in valoare de 9 milioane de euro, cu 33% mai mult fata de anul trecut. Cel mai ieftin, 10 euro, pentru un zbor Londra – Bucuresti, iar cel mai scump, 2.508 euro, pentru un zbor Bucuresti – New York

19:56, 05.02.2024 - ”Campania 2024 (din ianuarie, n.r.), derulata pentru al saselea an de agentia de turism online Vola.ro, s-a incheiat cu bilete de avion in valoare de 9 milioane de euro cumparate de romani. Pasionatii de vacante au asteptat din nou ianuarie, cea mai ieftina luna din an, si au profitat de cele mai mici…


Ce parere ai despre aceasta stire?