O campanie ce denunţă violenţa contra femeilor folosește chipurile tumefiate ale lui Brigitte Macron, Michelle Obama, Hillary Clinton sau Angela Merkel
Publicat:Chipurile "tumefiate" ale lui Brigitte Macron, Michelle Obama, Hillary Clinton sau Angela Merkel au fost afisate pe strazile din Milano. Seria de afise-soc semnate de artistul italian AleXsandro Palombo trage un semnal de alarma cu privire la violentele indreptate impotriva femeilor. Campania de arta stradala a fost numita "Doar pentru ca sunt femeie- Just because I am a Woman" potrivit news.ro
In afara de sotia presedintelui francez si de fosta prima-doamna a SUA, afisele le infatiseaza si pe Alexandria Ocasio-Cortez, parlamentar democrat american, Aung San Suu Kyi, sefa de facto a guvernului…
Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…
Sursa articol: stiripesurse.ro
Stiri pe aceeasi tema
Președinta OFSD, Larisa Blanari, s-a implicat activ in campania de combatere a consumului de ...
16:35, 04.04.2024 - Larisa Blanari, președinta Organizației Județene a Femeilor din PSD Suceava, a fost prezenta joi dupa-amiaza in mijlocul a sute de tineri și adolescenți care au venit la Casa de Cultura din Suceava la campania "Fara Bariere – TOT Adevarul despre droguri". La acțiune a participat ...
Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia
17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…
Bucovina, prin Manastirea Sucevița, este promovata ca destinație turistica in Italia, ...
13:05, 27.03.2024 - Bucovina este promovata ca destinație turistica, prin Manastirea Sucevița, in Italia, in Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținuta de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania ...
Manastirea Sucevița pe tramvaie și in stațiile de metrou din Milano și pe autobuzele din Roma (FOTO)
12:40, 27.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinației Bucovina, de aceasta data in Roma și Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase…
138.000 de euro a costat promovarea Romaniei la Milano și Roma
07:55, 27.03.2024 - Romania e promovata in Italia! Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii…
Campanie outdoor in Italia ”Lasciati sorprendere dalla Romania!” – Romania, promovata in statiile de metrou din Milano si pe 90 de autobuze din Roma
16:55, 26.03.2024 - ”Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinatiei noastre, de aceasta data in Roma si Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere tara, printr-o selectie de imagini spectaculoase care vor fi…
Vola.ro: In ianuarie, romanii au cumparat bilete de avion in valoare de 9 milioane de euro, cu 33% mai mult fata de anul trecut. Cel mai ieftin, 10 euro, pentru un zbor Londra – Bucuresti, iar cel mai scump, 2.508 euro, pentru un zbor Bucuresti – New York
19:56, 05.02.2024 - ”Campania 2024 (din ianuarie, n.r.), derulata pentru al saselea an de agentia de turism online Vola.ro, s-a incheiat cu bilete de avion in valoare de 9 milioane de euro cumparate de romani. Pasionatii de vacante au asteptat din nou ianuarie, cea mai ieftina luna din an, si au profitat de cele mai mici…