Numărul unic la care clienţii nemulţumiţi pot face reclamaţii rămâne acelaşi: 021.9551
Publicat: Asta dupa ce mai multe asociatii au luat atitudine si au explicat ca un nou numar de telefon ii va bulversa pe romani.
„Aducem la cunostinta atat agentilor economici cat si consumatorilor din Romania ca numarul unic privind apelarea ANPC a ramas Telefonul Consumatorului - INFOCONS - 021/9551”, se arata intr-un comunicat de presa al Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania.
Numarul de telefon poate fi apelat din orice retea de telefonie fixa sau mobila, telefon cu tarif normal in reteaua Romtelecom, potrivit…
Citeste articolul mai departe pe adevarul.ro…
Sursa articol: adevarul.ro
Stiri pe aceeasi tema
Alte trei alerte privind mastile de protectie, lansate de ANPC, validate de sistemul RAPEX
13:25, 05.03.2021 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) anunta ca alte trei alerte privind masti de protectie lansate de institutie au fost validate de sistemul RAPEX, potrivit news.ro Sistemul de alerta rapida pentru produse nealimentare al Uniunii Europene - RAPEX a validat inca trei…
Romania a emis trei noi alerte privind masti de protectie neconforme, unele fiind pentru copii
12:16, 05.03.2021 - Romania a emis in sistemul RAPEX trei noi alerte privind comercializarea unor masti de protectie neconforme, potrivit unui comunicat al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), remis, vineri, AGERPRES. Mastile neconforme se comercializau sub brandurile Elmed, Ouke si Maiken, acestea…
Bijuterii contrafacute scoase la vanzare de Dragobete și Marțișor
10:25, 22.02.2021 - Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorilor ANPC) avertizeaza ca pe piața din Romania au fost puse in vanzare pentru Dragobete, Marțișor sau Ziua Femeii bijuterii din aur sau cu pietre... Acesta este doar un sumar al știrilor. Vizitați siteul nostru pentru mai multe știri complete!
Alerta ANPC: Inca o sesizare de maști neconforme validata de Uniunea Europeana
15:05, 12.02.2021 - Sistemul de alerta rapida pentru produse nealimentare al Uniunii Europene( RAPEX), a validat in aceasta dimineața o alerta din partea Romaniei, in privința maștilor aflate la comercializare in țarile Uniunii Europene, semnalata de Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Președintele…
Miscarea de Protectia Consumatorilor a semnat un Protocol de Colaborare cu Asociatia pentru Reciclare si Managementul Integrat al Deseurilor
13:41, 25.01.2021 - Miscarea de Protectia Consumatorilor a semnat un Protocol de Colaborare cu Asociatia pentru Reciclare si Managementul Integrat al Deseurilor InfoCons - Asociatie Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania a incheiat un Protocol cu Asociatia pentru…
Alte tipuri de masti de protectie neconforme au fost depistate pe piața din Romania
16:50, 28.12.2020 - Sistemul UE de alerta rapida pentru produse nealimentare (RAPEX) a validat, luni, trei alerte emise de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) cu privire la mastile aflate la comercializare in tarile Uniunii Europene, se mentioneaza intr-un comunicat al ANPC.
Telefonul Consumatorului a sunat in gol. Neregulile gasite de Corpul de Control la ANPC
16:25, 12.12.2020 - Telefonul Consumatorului nu a functionat timp de cateva luni bune, dupa ce Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) nu a reinnoit contractul de servicii call-center. Drept urmare, multe din reclamatiile cetatenilor, chiar si dintre cele trimise pe e-mail, au ramas nerezolvate, arata…
Probleme la Protecția Consumatorilor: Telefonul nu a funcționat, reclamații repartizate și dupa un an de la inregistrare
19:05, 11.12.2020 - Corpul de control al prim-ministrului a descoperit o serie de probleme la Autoritatea Naționala pentru Protecția Consumatorilor („ANPC”), dupa o acțiune de documentare care a vizat perioada ianuarie 2019 pana in prezent.