Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Mii de reclamaţii primite de cei de la ANCOM: Cetăţenii, nemulţumiţi de relaţiile contractuale

Publicat:

pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si a solutionat anul trecut 3.593 de reclamatii de la utilizatorii de comunicatii electronice si servicii postale din Romania, cu aproape 25% mai multe fata de anul 2016. „Relatia contractuala cu furnizorul de servicii de comunicatii electronice face subiectul celor mai multe reclamatii care au ajuns la autoritate, fie ca este vorba despre nerespectarea contractului, facturarea incorecta sau modalitatea de incheiere a contractelor la distanta. Potrivit competentelor sale, ANCOM verifica daca furnizorii…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului

18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…

Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat este in Romania

14:16, 14.02.2024 - Deciziile pentru solutionarea plangerilor privind serviciile digitale si de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor sunt in consultare publica. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) anunta ca lanseaza in consultare publica proiectul…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…

ANCOM anunța ca a dat anul trecut amenzi de 2,85 milioane de lei

18:01, 26.01.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) anunța ca a dat anul trecut 446 de amenzi contravenționale, in valoare totala de 2.857.000 de lei. In anul 2023, ANCOM a desfașurat 3.579 de controale pentru a asigura aplicarea și respectarea prevederilor legislației și…

Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de servicii poștale. Nereguli constatate

12:11, 26.01.2024 - Amenzi de aproape 3 milioane lei date de ANCOM, furnizorilor de telefonie și internet sau de servicii poștale. Nereguli constatate Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a dat, anul trecut, amenzi de aproape 3 milioane lei, furnizorilor de servicii de telefonie, cablu TV și…


Ce parere ai despre aceasta stire?