Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

„Legile puterii”. Ce reguli respectă ministrul Sănătății, Nelu Tătaru, pentru a evita infectarea cu coronavirus

Publicat:

„Era o zona carantinata (Suceava - n.red.), am respectat zona ca si fiind carantinata. De la aeroport mi-am luat combinezon, mi-am luat ochelari, mi-am luat masca, totul a fost izolat. Am mers, am vizitat, deși lumea era foarte relaxata in Suceava. Am facut toate sedintele de lucru, toate evaluarile, am mers prin toate sectoarele.Am revenit la aeroport. In acelasi container m-am dezechipat, s-a facut o nebulizare. Am venit la Bucuresti, am repetat acea nebulizare, am schimbat hainele, mi-am facut baie, toaleta, am respectat toate conditiile. Nu stiai ce poate fi acolo. Si atunci am respectat

Citeste articolul mai departe pe realitatea.net…

Sursa articol: realitatea.net

Stiri pe aceeasi tema

Circuit Cappadocia – plecari cu avionul din Baia Mare

11:16, 07.03.2024 - Peisaje spectaculoase O vizita in Cappadocia te face sa uiti ca esti pe Pamant. Structuri ciudate aparute din eruptii vulcanice, ce arata ca niste ciuperci, turnuri sau orice altceva ti-ai putea imagina, au fost sculptate de eroziunea care a inceput acum cateva mii de ani si care continua sa schimbe…

Cu ce viteza spune ministrul transporturilor ca merg trenurile InterCity care trec prin Bacau?

09:16, 04.03.2024 - Trenurile InterCity au devenit opțiunea preferata a calatorilor, oferind calatorii rapide și confortabile pe distanțe lungi. Informațiile furnizate de ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, dezvaluie ca trenurile InterCity, reintroduse de CFR Calatori, ating viteze considerabile pe anumite magistrale.…

Sindicaliștii din sanatate picheteaza Ministerul Sanatații. 15 membri din Neamț participa la acțiune

10:10, 22.02.2024 - Se strang semnaturi pentru greva generala Federația Solidaritatea Sanitara organizeaza astazi, 22 februarie, pichetarea Ministerului Sanatații, intre orele 12:00 -13:30 și a Ministerului Muncii in intervalul orar 13:30-15:00. In paralel, federația strange semnaturi pentru declanșarea grevei generale,…

Grindeanu cere sprijin extern in scandalul care ii zguduie scaunul. Ministrul s-a vazut cu ambasadorul SUA

13:36, 18.01.2024 - La intalnirea lui Grindeanu cu Kathleen Kavalec a luat parte și George Tsunis, ambasadorul grec de la București. Ministrul petrecareț al Transporturilor blocate anunța ca Proiectul Via Carpatia, menit sa uneasca infrastructura dintre Cele Trei Mari, va fi dus la bun sfarșit de țara noastra. Grindeanu…

10:50, 17.01.2024 - La intalnirea lui Grindeanu cu Kathleen Kavalec a luat parte și George Tsunis, ambasadorul grec de la București. Ministrul petrecareț al Transporturilor blocate anunța ca Proiectul Via Carpatia, menit sa uneasca infrastructura dintre Cele Trei Mari, va fi dus la bun sfarșit de țara noastra. Grindeanu…

Clujul in topul infectarilor! Sunt peste 200 de cazuri de rujeola!

08:25, 17.01.2024 - Institutul Național de Sanatate Publica informeaza ca in ultima saptamana au fost confirmate sute de cazuri noi cu rujeola. Clujul este in topul imbolnavirilor. Institutul National de Sanatate Publica a informat ca, in perioada 1 ianuarie 2023 – 14 ianuarie 2024, s-au confirmat 3.353 de cazuri de rujeola,…

Catalin Predoiu, ministrul de Interne: aproximativ 71.000 de romani dețin arme letale de foc

11:30, 12.01.2024 - Catalin Predoiu, ministrul Afacerilor Interne, a declarat ca in Romania sunt aproximativ 71.000 de cetateni care poseda arme letale de foc, supuse periodic unor controale, iar cazurile recente care au implicat existenta unor astfel de arme sunt izolate si nu exista niciun risc la nivel de sistem. Declarațiile…

Scandal PSD-USR pe tema deficitului de personal din sanatate. Ce iși reproșeaza aleșii celor doua partide

17:15, 08.01.2024 - Problema deficitului de personal din sanatate a dus la inflamarea spiritelor și un adevarat scandal intre reprezentanți din Parlament ai Puterii și cei ai Opoziției, fiind facute reproșuri privind modul cum este condus acum Ministerul Sanatații, dar și in mandatul lui Vlad Voiculescu (USR).

Ce parere ai despre aceasta stire?