Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Foodpanda anunţă că va livra mâncarea fără contact între livrator și client. Gratuitate pentru cei care plătesc cu cardul

Publicat:

Una din cele mai mari platforme online de comenzi de mancare, foodpanda, anunța ca va oferi opțiunea de livrare fara interacțiune intre livrator și client, ca masura de prevenție impotriva raspandirii noului coronavirus. De asemenea, cei care platesc cu cardul au livrare gratuita. Cel mai recent bilant al imbolnavirilor cu noul coronavirus arata ca in Romania exista 308 cazuri. Azi s-a anuntat inchiderea primului mall, iar magazinul Ikea se inchide temporar. In acest context, Foodpanda anunta noi masuri pentru a preveni raspandirea noului coronavirus. Compania ofera optiunea de livrare fara interactiune…

Citeste articolul mai departe pe libertatea.ro…  

Sursa articol: libertatea.ro


Stiri pe aceeasi tema

Magazinele online din China, Temu si Shein, verificate de ANPC. Avertismentul autoritatilor pentru consumatori

17:10, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a anuntat, marti, ca verifica site-urile de cumparaturi Temu si Shein, iar comisarii institutiei ii sfatuiesc pe consumatori sa se informeze cu atentie inainte de achizitia unui produs, relateaza News.ro.ANPC precizeaza, intr-un comunicat…

Hidroelectrica pregatește opțiunea de plata online cu cardul a facturilor, in aplicația „iHidro” și pe site

11:05, 06.04.2024 - Hidroelectrica pregatește opțiunea de plata online cu cardul a facturilor, in aplicația „iHidro” și pe site Hidroelectrica, cel mai mare producator de energie din Romania, intenționeaza sa cumpere servicii de plata cu cardul in aplicația de mobil, „iHidro” și pe site-ul propriu. Deocamdata, aplicația…

Unde se va deschide primul magazin complet automatizat din Romania. Clientii nu scaneaza produsele si nu platesc la casa

14:45, 22.03.2024 - Unde se va deschide primul magazin complet automatizat din Romania. Clientii nu scaneaza produsele si nu platesc la casa Supermarketul va fi impanzit de camere cu senzori, care urmaresc fiecare miscare si permit clientilor sa cumpere produsele. Mișcarile sunt convertite in vectori care materializeaza…

Romanii accelereaza digitalizarea: plațile cu cardul au crescut cu peste 50% fața de 2020

10:25, 08.03.2024 - Romanii au fost digitalizați forțat de pandemie, dar boom-ul inregistrat continua și acum: atat numarul cardurilor, cat și numarul plaților cu cardul au crescut masiv fața de anul 2020, arata datele oficiale.„Numarul de carduri cu funcție de plata, in intervalul 31.03.2020 – 30.06.2023, a crescut cu…

Un roman a fost extradat in SUA: era capul unei operațiuni uriașe. Racola clienții pe Facebook

11:26, 26.02.2024 - Un barbat suspectat ca ar fi fost capul unei operațiuni care, potrivit procurorilor, ar fi dus la obținererea unor ajutoare de șomaj necuvenite in valoare de peste $5,2 milioane, a fost extradat din Romania la San Diego (SUA). Capul rețelei era romanul David Constantin, dar procurorii americani susține…

Inșelatorie in numele Hidroelectrica

18:05, 09.02.2024 - Producatorul de energie Hidroelectrica avertizeaza ca au aparut in mediul online clipuri video contrafacute, folosind tehnologia „deepfake”. ”Hidroelectrica informeaza publicul cu privire la aparitia in mediul online a unor clipuri video contrafacute, folosind tehnologia „deepfake”. Acestea includ persoane…

Hidroelectrica avertizeaza cu privire la cresterea tentativelor de frauda online, care utilizeaza clipuri video „deepfake”

17:55, 09.02.2024 - ”Hidroelectrica informeaza publicul cu privire la aparitia in mediul online a unor clipuri video contrafacute, folosind tehnologia „deepfake”. Acestea includ persoane publice, artisti si vedete TV, promovand in mod fals tranzactionarea actiunilor companiei Hidroelectrica. Subliniem cu fermitate ca aceste…

Vanzarile magazinului online evoMAG au crescut cu aproape 20% anul trecut, la 42 de milioane de euro in 2023

13:56, 31.01.2024 - ”evoMAG a incheiat anul 2023 cu vanzari de 42 de milioane de euro, in crestere cu circa 20% fata de 2022. Anul trecut, evoMAG a inregistrat cele mai mari vanzari in categoriile de produse consacrate – telefoane mobile, laptopuri, componente, dar si in segmentul de electrocasnice”, anunta compania. Pentru…


Ce parere ai despre aceasta stire?