Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Etapele prin care generezi mai multe vânzări prin promovarea brandului tău în online

Publicat:

Contextul in care ne aflam nu a facut altceva decat sa conduca spre o digitalizare accelerata și spre schimbarea modului de interacțiune dintre noi. Tot mai multe companii opteaza pentru o prezența stabila in mediul online, luand in calcul totuși și...

Citeste articolul mai departe pe wall-street.ro…  

Sursa articol: wall-street.ro


Stiri pe aceeasi tema

Ghid pentru depistarea Deepfake. Fenomenul este tot mai prezent in online

19:46, 22.04.2024 - Specialistii Directoratului National de Securitate Cibernetica (DNSC) au realizat un ghid si un test online pentru depistarea deepfake, fenomen despre care afirma ca a adus schimbari semnificative in peisajul fraudelor online. ”Fenomenul Deepfake a adus schimbari semnificative in peisajul fraudelor…

Directoratul National de Securitate Cibernetica, ghid pentru depistarea Deepfake, fenomen care a adus schimbari semnificative in peisajul fraudelor online / Pericolul Deepfake in context electoral

18:56, 22.04.2024 - ”Fenomenul Deepfake a adus schimbari semnificative in peisajul fraudelor online. Este crucial sa fiti vigilenti in mediul online”, au transmis, luni, specialistii DNSC. Institutia pune la dispozitie si un informativ care poate ajuta la recunoasterea acestor capcane online. Ghidul Deepfake incepe cu…

ANALIZA: Magazinele online din Romania pierd aproximativ 30% din vanzari, in lipsa automatizarii proceselor operationale

11:55, 02.04.2024 - ”Magazinele online din Romania pierd aproximativ 30% din vanzari, in lipsa automatizarii proceselor operationale, potrivit unei analize a TARA Interactive, companie romaneasca de dezvoltare de software. Mai mult, doar aproximativ 5% dintre magazinele online romanesti apeleaza la automatizari de procese,…

Magazinele online din Romania pierd circa 30% din vanzari din cauza lipsei automatizarilor

09:41, 02.04.2024 - Magazinele online din Romania pierd aproximativ 30% din vanzari, in lipsa automatizarii proceselor operaționale, potrivit unei analize a TARA Interactive, companie romaneasca de dezvoltare de software

SEO și tehnicile de promovare

12:05, 21.03.2024 - Cand vorbim de promovarea in mediul online, marketing digital și despre a deveni cat mai vizibili pentru actualii și viitorii clienți, instrumentele SEO reprezinta o parte esențiala in fiecare dintre aceste sarcini. Acestea ajuta in multe situații, la a imbunatați imaginea unui website, a-I oferi o…

AEP, Ghid anti-fake pentru alegeri. Cum poți recunoaște o informație falsa: „Atitudine de detectiv, cu o gandire critica”

08:20, 15.03.2024 - Autoritatea Electorala Permanenta (AEP) a lansat un ghid de prevenire si combatere a dezinformarii alegatorilor, in contextul celor 4 randuri de alegeri din 2024. ”Pentru a afla veridicitatea informatiei este necesar ca alegatorii sa adopte o atitudine de detectiv (fact-checker), cu o gandire critica”,…

Rusia accelereaza propaganda in Social Media, in contextul morții lui Navalnii

22:25, 18.02.2024 - O operațiune de dezinformare menita sa discrediteze acțiunile in onoarea lui Alexei Navalnii a fost lansata pe rețelele de socializare vineri, dupa apariția informației privind moartea opozantului rus. Grupul „Antibot4Navalny”, specializat in identificarea și analiza operațiunilor de influența legate…

Beneficiile advertorialelor in promovarea online și creșterea traficului organic

08:15, 08.02.2024 - Advertorialele sunt articole sponsorizate, care au ca scop principal promovarea unui produs, serviciu sau brand. Acestea pot fi publicate pe diverse platforme online: bloguri, site-uri de știri, reviste digitale etc. Advertorialele sunt in general scrise intr-un stil editorial și au aspecte similare…


Ce parere ai despre aceasta stire?