Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

De ce este importanta curatenia la locul de munca si in ce fel dezordinea afecteaza productivitatea angajatilor

Publicat:

Spatiul de lucru influenteaza productivitatea, performanta si bunastarea angajatilor. Indiferent de domeniul de activitate, mentinerea unui mediu curat poate ajuta membrii echipei sa se simta in siguranta, sa fie eficienti si sanatosi.

Impactul unui mediu de lucru curat este, de multe ori, trecut cu vederea. Cu toate acestea, spatiul influenteaza angajatii si succesul unei afaceri, iar motivele pentru care este important sa se mentina curatenia sunt numeroase.

Curatenia impiedica raspandirea germenilor si virusurilor
Germenii se pot raspandi usor pe suprafete mari, in special…

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Aproape jumatate din angajați sunt nemultumiti si foarte nemultumiti de actualul loc de munca. Ce ii supara pe romani la serviciu, conform celui mai recent sondaj

13:15, 16.04.2024 - Conform studiului, 34% dintre angajati exprima nemultumiri in legatura cu jobul lor actual, in timp ce 7% se declara foarte nemultumiti. La celalalt pol, 54% dintre respondenti spun ca sunt multumiti, iar 6% foarte multumiti de mediul de lucru si de etapa in care se afla cariera lor."Intrebati de ce…

Iași: Calitatea aerului in județ, in contextul prezenței valului de praf saharian și a incendiului de la Chemical Company

14:30, 02.04.2024 - Informare privind evolutia calitații aerului in jud. Iași incepand cu data de 01.04.2024 in contextul prezenței masei de aer cu praf saharian și a incendiului de la Chemical Company. Pe baza monitorizarii calitatii aerului de catre Agenția pentru Protecția Mediului (APM) Iasi, s-a constatat ca, incepand…

Știai ca aerul din birou poate afecta productivitatea angajaților? Iata de ce și cum poate fi acesta imbunatațit

11:15, 02.04.2024 - Conținut oferit de: Partener extern. Conform unor studii, calitatea aerului interior din birou are un impact semnificativ asupra performanței la locul de munca și a productivitații angajaților, precum și asupra sanatații și capacitații cognitive a acestora. De ce trebuie imbunatațita calitatea aerului…

Cheltuielile de baza, grija pentru 50% din romani

15:40, 29.03.2024 - Mulți romani au grija cheltuielilor de baza. Pentru 1 din 2 romani, cheltuielile de baza sunt principala preocupare cand vine vorba de situatia personala, iar printre cele mai mari ingrijorari pentru tinerii din Romania se afla nivelul salariilor (40%) si sanatatea fizica (38%), releva rezultatele studiului…

Ang​​​​​​​ajați mai fericiți, companie mai prospera - adaptarea mediului de lucru la diversele nevoi ale angajaților

19:50, 22.03.2024 - In era moderna a afacerilor, succesul unei companii nu mai poate fi masurat doar in termeni de cifre și profit. Odata cu creșterea conștientizarii asupra bunastarii angajaților, companiile iși indreapta atenția spre crearea unui mediu de lucru care sa cor

Regimul lui Putin ar putea supraviețui inca 30 de ani

12:40, 19.03.2024 - Regimul lui Putin s-ar putea confrunta cu provocari serioase in viitor, insa analiștii cred ca este departe de a se prabuși. Logica razboiului ar presupune ca cetațenii sa se transforme in actori politici proactivi , care sa susțina regimul, mai mult decat niște alegatori ascultatori, a declarat pentru…

Cauți un salon de hair styling in București? Stailer iți ușureaza munca!

20:20, 01.03.2024 - Conținut oferit de: Partener extern. Saloanele de infrumusețare sunt in numar mare, mai ales daca ne raportam la capitala. Calitatea este importanta, la fel și igiena, precum și experiența, dar și tratamentele pe care le ofera clienților. Toate aceste aspecte pot fi vizualizate pe site-ul stailer.ro,…


Ce parere ai despre aceasta stire?