Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

CSALB: IFN-urile se împacă greu cu consumatorii; doar două IFN-uri au intrat în concilieri cu clienţii

Publicat:

Concilierile dintre Institutiile Financiare Nebancare (IFN) si clientii acestora au rezultate slabe, chiar si dupa cinci ani de la infiintarea Centrului de a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), potrivit unui comunicat al institutiei. CSALB precizeaza ca, desi cererile adresate IFN-urilor sunt cu aproape 60% mai multe decat anul trecut, Institutiile Financiare Nebancare au acceptat spre negociere doar 22 de solicitari ale consumatorilor. Dintre acestea, doar in cinci cazuri negocierile s-au incheiat cu impacarea partilor, de peste 55 de ori mai putin decat in cazul bancilor.…

Citeste articolul mai departe pe agerpres.ro…  

Sursa articol: agerpres.ro


Stiri pe aceeasi tema

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Conflictele dintre banci și consumatori au fost tranșate in 2023 mai degraba in favoarea oamenilor

18:35, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

CSALB: Bancile au negociat mai mult și s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023

17:50, 06.02.2024 - Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu bancile și IFN-urile desfașurate anul trecut in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Bancile au negociat mai mult si s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023. Beneficiile obtinute de consumatori in urma negocierilor cu bancile au depasit anul trecut 3,3 milioane euro

14:55, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

Cazuri concrete ale oamenilor care, nemulțumiți de relația cu banca, s-au adresat CSALB / Cat dureaza negocierile și cu ce te alegi concret la final

11:55, 06.02.2024 - „In 2007 am achiziționat un apartament in valoare de 60.000 Euro, creditul fiind in franci elvețieni. Rata pe care o platesc este 547 CHF, in jur de 2.700 lei. Am cerut bancii sa-mi reduca rata, dar nu am primit un raspuns oficial. Angajații bancii mi-au spus ca avand in vedere veniturile familiei,…

Beneficiile obtinute in 2023 de clientii bancilor in urma negocierilor au fost, in medie, de aproape 5.000 de euro

12:00, 16.01.2024 - Beneficiile obtinute anul trecut in urma negocierilor de consumatorul care s-a adresat Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) au fost, in medie, de 4.980 de euro, in crestere cu 16% fata de 2021 si cu 97% raportat la 2019, potrivit Agerpres."Ultimii doi ani au…


Ce parere ai despre aceasta stire?