Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

CSALB: Din peste 2.000 de cereri de conciliere cu băncile şi IFN-urile, aproximativ 11% au fost clasate

Publicat:

Anul acesta, din peste 2.000 de cereri de conciliere cu bancile si IFN-urile, formulate de consumatori, aproximativ 11% au fost clasate de institutiile financiar-bancare, din motive obiective, a anuntat marti Centrul de a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), conform News.ro.

Institutia a emis marti o informare pentru consumatorii de servicii financiare care se adreseaza CSALB cu cereri privind: stergerea din Biroul de Credit, creante cesionate, credite acordate prin programul si plata primei de stat.

In situatiile in care consumatorii trimit…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Obișnuiești sa faci cumparaturi de pe Shein sau Temu? Atunci trebuie sa fii atent la aceste lucruri!

20:55, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza, in aceasta perioada, o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii care functioneaza ca o piata online, Temu si Shein, informeaza institutia printr-un comunicat, informeaza Agerpres. „Actiunea se concentreaza…

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obținut sume totale de 1 milion de lei in 2023

12:40, 07.03.2024 - SAL-Fin (Entitatea de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autoritații de Supraveghere Financiara a finalizat, in anul 2023, un numar de 411 litigii intre consumatori si entitatile de pe piata financiara non-bancara. SAL-Fin a inregistrat anul trecut 923…

Conflictele dintre banci și consumatori au fost tranșate in 2023 mai degraba in favoarea oamenilor

18:35, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

CSALB: Bancile au negociat mai mult și s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023

17:50, 06.02.2024 - Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu bancile și IFN-urile desfașurate anul trecut in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Bancile au negociat mai mult si s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023. Beneficiile obtinute de consumatori in urma negocierilor cu bancile au depasit anul trecut 3,3 milioane euro

14:55, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…


Ce parere ai despre aceasta stire?