Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Clienţii băncilor au obţinut beneficii de 3,5 milioane de euro în urma negocierilor intermediate de CSALB

Publicat:

Clientii bancilor au obtinut beneficii de 3,5 milioane de euro in urma negocierilor intermediate de Centrul de a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), in cei cinci ani de la infiintare, potrivit unui comunicat remis, joi, AGERPRES. In timp ce costul platit de comercianti pentru solutionarea unui dosar este de aproximativ 200 de euro, beneficiul mediu obtinut de consumatorii care negociaza cu bancile este de 2.700 de euro (in crestere de la 2.150 de euro in 2019). In cei cinci ani de la infiintare, au avut loc mai mult de 1.500 de negocieri intre consumatori si banci/IFN-uri,…

Citeste articolul mai departe pe agerpres.ro…  

Sursa articol: agerpres.ro


Stiri pe aceeasi tema

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obținut sume totale de 1 milion de lei in 2023

12:40, 07.03.2024 - SAL-Fin (Entitatea de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autoritații de Supraveghere Financiara a finalizat, in anul 2023, un numar de 411 litigii intre consumatori si entitatile de pe piata financiara non-bancara. SAL-Fin a inregistrat anul trecut 923…

Conflictele dintre banci și consumatori au fost tranșate in 2023 mai degraba in favoarea oamenilor

18:35, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

CSALB: Bancile au negociat mai mult și s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023

17:50, 06.02.2024 - Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu bancile și IFN-urile desfașurate anul trecut in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Bancile au negociat mai mult si s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023. Beneficiile obtinute de consumatori in urma negocierilor cu bancile au depasit anul trecut 3,3 milioane euro

14:55, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

Cazuri concrete ale oamenilor care, nemulțumiți de relația cu banca, s-au adresat CSALB / Cat dureaza negocierile și cu ce te alegi concret la final

11:55, 06.02.2024 - „In 2007 am achiziționat un apartament in valoare de 60.000 Euro, creditul fiind in franci elvețieni. Rata pe care o platesc este 547 CHF, in jur de 2.700 lei. Am cerut bancii sa-mi reduca rata, dar nu am primit un raspuns oficial. Angajații bancii mi-au spus ca avand in vedere veniturile familiei,…


Ce parere ai despre aceasta stire?