Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cererile de negociere cu bancile aproape s-au dublat fata de 2018. Se fac tot mai multe intelegeri amiabile

Publicat:

Centrul de a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) inregistreaza, pentru al patrulea an consecutiv, cresterea numarului de cereri si de dosare de conciliere formate.

De la inceputul anului, 1.053 de persoane fizice au trimis catre CSALB cereri de solutionare a nemultumirilor cu bancile sau IFN-urile, cu 93% mai multe cereri decat in perioada similara a anului trecut. In prima jumatate a anului 2018 au fost inregistrate 544 de cereri conforme.

In ceea ce priveste formarea dosarelor, cresterea in primele sase luni este de 25% fata de perioada similara…

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Obișnuiești sa faci cumparaturi de pe Shein sau Temu? Atunci trebuie sa fii atent la aceste lucruri!

20:55, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza, in aceasta perioada, o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii care functioneaza ca o piata online, Temu si Shein, informeaza institutia printr-un comunicat, informeaza Agerpres. „Actiunea se concentreaza…

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Conflictele dintre banci și consumatori au fost tranșate in 2023 mai degraba in favoarea oamenilor

18:35, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

CSALB: Bancile au negociat mai mult și s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023

17:50, 06.02.2024 - Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu bancile și IFN-urile desfașurate anul trecut in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Bancile au negociat mai mult si s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023. Beneficiile obtinute de consumatori in urma negocierilor cu bancile au depasit anul trecut 3,3 milioane euro

14:55, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani

11:51, 06.02.2024 - In 2023 s-au adresat CSALB cei mai mulți consumatori din ultimii 7 ani, iar bancile au acceptat cu 15% mai multe cereri de negociere decat in 2022. Peste 11,3 milioane de euro reprezinta suma totala a beneficiilor obținute de consumatori in urma negocierilor purtate intre 2016-2023, in cadrul CSALB.…


Ce parere ai despre aceasta stire?