Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Când Occidentul e obligat să admită că profitul capitalist și democrația pot fi rivale

Publicat:

Occidentul s-a inșelat multa vreme cu iluzia ca liberalizarea comerțului mondial e totuna cu adoptarea universala a valorilor libertații, scrie Teodor Baconschi intr-un comentariu publicat luni in Libertatea. Daca doriți sa va cumparați o mașina noua – produsa in Romania sau importata – veți descoperi ca livrarea ei poate dura intre o luna și un an. Industria auto europeana e afectata de faptul ca cipurile electronice (produse in Asia) ajung in fabrici cu mari intarzieri. Și Dacia Renault s-a confruntat recent cu impactul negativ al dependenței de producatorii asiatici de cipuri. Din acest aparent…

Citeste articolul mai departe pe libertatea.ro…  

Sursa articol: libertatea.ro


Stiri pe aceeasi tema

Criza in industria auto. Cel mai mare constructor de mașini electrice da afara 10% din angajați

16:31, 15.04.2024 - Cel mai mare producator auto in functie de capitalizarea bursiera avea la 31 decembrie 140.473 de angajati la nivel global."In conditiile in care pregatim compania pentru urmatoarea faza de crestere, este extrem de important sa analizam fiecare aspect in vederea reducerii costurilor si a sporirii productivitatii.…

Tenis de masa / Szocs și Ionescu au ratat in extremis „biletul“ pentru JO

12:15, 13.04.2024 - Perechea de dublu mixt formata din Bernadette Szocs și Ovidiu Ionescu a ratat șansa de a se califica la Jocurile Olimpice de la Paris, dupa infrangerea 3-4 (8-11, 15-13, 14-16, 11-8, 8-11, 11-4, 11-8) din finala turneului preolimpic de pe culoarul KO3. Chiar și așa, reprezentanții noștri mai au o șansa…

Secretarul Trezoreriei a avertizat Beijingul ca SUA nu vor accepta ca importurile chinezesti sa-i decimeze noile industrii

13:00, 08.04.2024 - Yellen a declarat intr-o conferinta de presa ca presedintele american Joe Biden nu va permite repetarea „socului chinezesc” de la inceputul anilor 2000, cand un val de importuri chinezesti a distrus aproximativ 2 milioane de locuri de munca in industria americana. Insa oficialul american a evitat sa…

Banca Mondiala: Cresterea economica din Asia de Est si Pacific este mai mare decat in restul lumii, dar China o incetineste

07:55, 02.04.2024 - ”Este o regiune care inca depaseste restul lumii, dar are rezultate insuficiente in raport cu propriul potential”, a declarat luni Aaditya Mattoo, economist-sef pentru Asia de Est si Pacific la Banca Mondiala, pentru emisiunea ”Street Signs Asia” de la CNBC. Cresterea economica in regiune este asteptata…

Cel mai mare avion de linie chinezec, prezentat in premiera internaționala

12:06, 20.02.2024 - Cel mai mare avion de transport pasageri produs in China va fi prezentat in premiera internaționala in cadrul Salonului aeronoautic de la Singapore 2024, transmite AFP . Cu C919, Beijingul ar dori sa ”atace” un sector dominat de zeci de ani de marii constructori aeronautici Airbus și Boeing, reducandu-și…

Noul avion chinezesc C919 face prima sa calatorie la Salonul de aviație din Singapore

09:20, 19.02.2024 - Noul avion cu corp ingust al Chinei, C919, produs de Commercial Aircraft Corporation of China (COMAC), care concureaza avioanele de pasageri ale Airbus și Boeing, a facut prima sa calatorie in afara teritoriului chinez, organizind duminica un zbor la Salonul de aviație din Singapore, relateaza News.ro.…

Opinie. Dragoș Damian, Terapia Cluj: „Nu mai cascați gura la scandalurile politice din Romania. Fiți un pic atenți la criza din Marea Roșie”

09:30, 17.02.2024 - Criza generata de conflictul din Marea Roșie afecteaza toate rutele navale care aduc spre Europa materii prime, materiale și produse finite din „fabricile lumii” – China, India, Taiwan, Coreea de Sud, Indonezia, Tailanda, Filipine și alte țari asiatice – și, intr-o mai mica masura, petrol și combustibili…

Dragoș Damian: Nu mai cascați gura la scandalurile politice din Romania. Fiți un pic atenți la criza din Marea Roșie

08:15, 17.02.2024 - Criza și conflictul din Marea Roșie afecteaza toate rutele navale care aduc spre Europa materii prime, materiale și produse finite din „fabricile lumii” – China, India, Taiwan, Coreea de Sud, Indonezia, Filipine și alte țari asiatice – și, intr-o mai mica masura, petrol și combustibili din Țarile…


Ce parere ai despre aceasta stire?