Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Avertisment pentru toți clienții BCR. O nouă tentativă de fraudă vă poate lăsa fără banii din conturi

Publicat:

, una dintre cele mai mari banci din țara, transmite un avertisment clienților sai in privința unei noi tentative de phishing. Prin intermediul unor mail-uri false se solicita date personale in incercarea de a va sustrage banii din conturi. BCR atrage atenția ca instituția financiara nu solicita niciodata acest lucru prin intermediul unui mail. Reprezentanții BCR ii avertizeaza pe cei trei milioane de clienți ai sai in privința unei noi incercari de colectare a datelor personale (phishing) prin mesaje false trimise in numele bancii. In aceste mesaje hackerii solicita in…

Citeste articolul mai departe pe 7est.ro…  

Sursa articol: 7est.ro


Stiri pe aceeasi tema

Tentativa de frauda prin metoda “spoofing”! Cum a ajuns un clujean sa aiba un credit nesolicitat

22:31, 11.04.2024 - Un clujean a ajuns sa fie victima unei tentative de frauda prin metoda „spoofing”, o metoda destul de noua in Romania, și s-a trezit cu un credit pe care nu l-a solicitat. Miercuri, polițiștii clujeni au fost sesizați despre faptul ca un barbat a fost contactat telefonic de catre un presupus reprezentant…

Alerta de frauda in numele unei celebre banci din Romania. Ce mesaje periculoase au primit clienții

18:01, 11.04.2024 - Clienții unei celebre banci din Romania au primit mesaje care ascund o escrocherie, dupa ce instituția a fost ținta unui atac cibernetic. Reprezentanții ii avertizeaza sa nu deschida linkurile și nici sa nu apeleze respectivele numere de telefon.

Compania aviatica ramasa fara datele personale ale clientilor: Au fost compromise intr-un incident de securitate din octombrie

13:05, 23.03.2024 - Compania aeriana spaniola Air Europa a declarat vineri ca este posibil ca datele personale ale clientilor sai sa fi fost compromise intr-un incident de securitate care a fost detectat in octombrie anul trecut, transmite Reuters.Investigatia companiei a aratat ca numele, detaliile cartilor…

O eroare in banca i-a facut pe oameni mai bogați in cateva secunde. Clienții au retras peste 40 de milioane de dolari fara sa ii aiba in conturi

10:26, 20.03.2024 - Potrivit presei locale, o mare parte din bani a fost extrasa de studenți. Știrea privind eroarea bancii s-a raspandit rapid in universitațile etiopiene prin intermediul aplicațiilor de mesagerie și al apelurilor telefonice. S-au format astfel cozi lungi la bancomatele din campus, iar un student a declarat…

O noua metoda de inșelatorie pune poliția pe jar: cum sunt pacaliți clienții bancilor printr-un singur apel telefonic

11:30, 18.03.2024 - Politistii atrag atentia asupra unei noi metode de frauda care are drept tinte clientii bancilor. Acestia pot fi contactati prin e-mail sau SMS de catre persoane care pretind ca sunt de la departamente antifrauda ale bancilor si care, sub pretextul unei plati „suspecte”, cer date de pe card si codul…

O noua metoda de inșelatorie pune poliția pe jar: cum sunt pacaliți clienții bancilor printr-un singur apel telefonic

08:30, 18.03.2024 - Politistii atrag atentia asupra unei noi metode de frauda care are drept tinte clientii bancilor. Acestia pot fi contactati prin e-mail sau SMS de catre persoane care pretind ca sunt de la departamente antifrauda ale bancilor si care, sub pretextul unei plati „suspecte”, cer date de pe card si codul…

Atenție! Politia atrage atentia asupra unei noi metode de frauda care are drept tinte clientii bancilor

17:45, 17.03.2024 - Politistii atrag atentia asupra unei noi metode de frauda care are drept tinte clientii bancilor. Acestia pot fi contactati prin e-mail sau SMS de catre persoane care pretind ca sunt de la departamente antifrauda ale bancilor si care, sub pretextul unei plati „suspecte”, cer date de pe card si codul…

ING lanseaza un serviciu de geolocalizare, pentru a te proteja de frauda și operațiuni suspecte

15:55, 06.02.2024 - ING introduce in premiera in Romania o noua funcționalitate in cadrul Home’Bank – serviciul de geolocalizare. Obiectivul acestui serviciu este sa identifice tranzacțiile frauduloase și operațiunile suspecte care au loc in aplicația bancara din alte zone geografice. Pentru a oferi o protecție suplimentara…


Ce parere ai despre aceasta stire?