Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Autoritatea din Comunicaţii: Numărul total de reclamaţii primite de furnizorii de servicii poştale a crescut cu 12% în anul 2019, la 627.000 reclamaţii. Valoarea totală a pieţei serviciilor poştale a scăzut cu 3% în 2019, la 3,04 miliarde lei

Publicat:

”Numarul total de reclamatii primite de furnizorii de servicii postale a crescut cu 12% in anul 2019 (627.000 reclamatii), insa ponderea celor considerate ca fiind intemeiate (105.000) a ramas la 17% din total. Pentru 48.000 au fost acordate despagubiri, in valoare totala de 14,3 milioane de lei, insemnand o valoare medie a unei despagubiri de 269 lei, in crestere cu 6%”, arata raportul ANCOM. Valoarea totala a pietei serviciilor postale a fost de 3,04 miliarde lei in anul 2019, cu 3% mai putin fata de 2018. Astfel, un locuitor a generat pe parcursul anului 2019, in medie, venituri pentru furnizorii…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Investitiile straine directe au scazut cu 2,2% in ianuarie 2024

10:46, 16.03.2024 - Investitiile directe ale nerezidentilor in Romania au insumat 583 milioane euro, in scadere cu 2,2% comparativ cu 596 milioane euro in prima luna din 2023, conform datelor publicate de Banca National a Romaniei, informeaza AGERPRES . „Investitiile directe ale nerezidentilor in Romania au insumat 583…

Procesul de digitalizare a serviciilor publice oferite de Municipiul Alba Iulia se dezvolta permanent

15:01, 01.03.2024 - Procesul de digitalizare a serviciilor publice oferite de Municipiul Alba Iulia se dezvolta continuu, deoarece ne dorim ca cetațenii sa aiba acces facil și in timp real la cat mai multe servicii. Deciziile de impunere sunt disponibile in format electronic, de la 1 martie, pentru utilizatorii platformei…

Profitul Hidroelectrica a explodat anul trecut. Ce arata datele oficiale publicate de cel mai mare producator de energie din Romania

17:51, 27.02.2024 -  Veniturile companiei au urcat cu 30%, in anul 2023, la 12,244 miliarde lei (fata de 9,452 miliarde lei in 2022).”Energia produsa si vanduta (neta) a crescut cu 30% (17.639 GWh) in anul incheiat la 31 decembrie 2023 de la 13.544 GWh in anul 2022. Aceste cresteri au fost datorate in principal imbunatatirii…

Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat isi are locul principal de stabilire sau resedinta in Romania

14:55, 14.02.2024 - ”ANCOM lanseaza astazi in consultare publica proiectul de decizie cu privire la stabilirea procedurii de solutionare a plangerilor privind serviciile digitale si proiectul de decizie pentru stabilirea procedurii de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor initiate impotriva…

Medicamente de 30 de miliarde de lei consumate de romani, in ultimul an

07:50, 05.02.2024 - Piata medicamentelor a crescut cu 16% fata de anul anterior și s-a triplat fața de acum zece ani, dar starea de sanatate a populației nu s-a imbunatațit, arata cel mai recent raport al companiei de cercetare de piata Cegedim.   Valoarea medicamentelor eliberate catre pacienții din Romania, prin farmacii…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?