Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Atenție la ce cumpărați de Black Friday! Capcanele pot fi evitate

Publicat:

Exista o tendința a oamenilor de a se concentra pe gasirea ofertelor cu prețuri mici cand iși cumpara telefoane, cu ocazia . Detaliile importante din spatele ofertelor sunt adesea neglijate, spun cei de la ANCOM. Operatorii de telefonie, internet sau televiziune lanseaza cu ocazia o gama larga de oferte speciale de telefonie, internet sau televiziune, insa este important ca oamenii sa se informeze temeinic inainte de a se decide asupra unei oferte de acest tip. pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) recomanda atenție sporita la…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

USR acuza un control al internetului: 'Miliția internetului', sub comanda lui Valeriu Zgonea

19:20, 04.04.2024 - Reprezentantii USR au condamnat intentiile Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de a crea o „Militie a Internetului” sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la…

ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului

18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…

Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat este in Romania

14:16, 14.02.2024 - Deciziile pentru solutionarea plangerilor privind serviciile digitale si de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor sunt in consultare publica. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) anunta ca lanseaza in consultare publica proiectul…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?